וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכרת רכב באיטליה

מוגש מטעם פאמיליטור

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 15:35

לא מעט אנשים שסוגרים חופשה באיטליה שואלים את עצמם האם הם זקוקים לרכב באיטליה. עשינו לכם סדר

משפחה נוסעת ברכב רכב משפחתי. ShutterStock
אז האם צריך רכב באיטליה או לא?/ShutterStock

אם החלטתם לטוס לחופשה באיטליה, אין ספק שיכולה להיות לכם חופשה נפלאה. יחד עם זאת, לא מעט אנשים שסוגרים חופשה באיטליה שואלים את עצמם האם הם זקוקים לרכב באיטליה עבור החופשה שלהם וכן, אם הם החליטו שהם זקוקים לרכב הם תוהים כיצד לבחור חברת השכרת רכב באיטליה אשר תציע להם את הרכב המתאים ביותר לצרכים שלהם מחד ומאידך, במחיר המשתלם ביותר.

האם בכלל צריך רכב באיטליה?

כאשר סוגרים חופשה באיטליה השאלה המתבקשת היא ללא ספק: האם יש צורך ברכב באיטליה במהלך החופשה? התשובה לשאלה זאת משתנה בין אדם לאדם כאשר השאלה המרכזית שעליכם לשאול את עצמכם היא מהו סוג החופשה שאתם מתכננים. אם אתם מתכננים לסייר רק ברומא או בוונציה ואתם לא מתכוננים לצאת מהעיר, השכרת רכב תהיה פחות רלוונטית לכם. אולם, אם אתם מתכננים לנסוע דרומה, לסיציליה ונאפולי או לצפון לכיוון מילאנו ואתם מעוניינים לראות יותר מהנוף המקומי, אין ספק שהשכרת רכב תהיה רלוונטית מאוד עבורכם שכן, ישנו קושי מהותי בהתניידות עם רכב בתוך ערים באיטליה.

כיצד תשיגו את המחיר הטוב ביותר להשכרת רכב באיטליה?

כדאי מאוד לשכור רכב לחופשה באיטליה מישראל. כלומר, כדאי לבחור בחברה בינלאומית אשר יש לה סניפים גם בישראל וגם באיטליה ולסגור מולה את כל הפרטים הנוגעים לעסקת השכרת הרכב. חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים פשוטה וברורה כבר בישראל לגבי מחירי השכרת רכב. בכדי למצוא את המחיר הטוב ביותר לרכב שכור באיטליה מומלץ לבדוק כמה דברים:

ראשית כל, עליכם לחשוב האם אתם מעוניינים בגיר ידני או אוטומטי לרכב, כאשר חשוב לזכור כי גיר ידני מוזיל את המחיר הן של הרכב והן של הדלק והוא מצוין לנסיעה על קו החוף של איטליה, אך הוא פחות נוח לנסיעה הררית.

שנית, מומלץ מאוד שלא לוותר על מיזוג אוויר ברכב אשר אתם שוכרים רכב באיטליה שכן מזג האוויר עלול להיות הפכפך. חשוב שתהיה לכם את האופציה לחמם את הרכב או לקרר אותו בהתאם לצורך.

עליכם לבחור כמות דלתות לרכב שתתאים לכמות האנשים שעתידים לנסוע בו.

מעבר לכך, עליכם לבחור את המיקום של תחנת האיסוף כאשר לאסוף רכב ממרכז העיר לרוב יהיה זול יותר מלאסוף אותו או להחזיר אותו בשדה התעופה. החזרת רכב בנקודה אחרת מנקודת האיסוף לא פעם תהיה יקרה יותר.

עוד דבר חשוב מאוד הוא הביטוח. בהחלט לא כדאי לוותר על ביטוח של רכב שכור באיטליה ובכלל שכן, במקרים של תאונות או גניבה, אתם עלולים לשאת בהוצאות משמעותיות מאוד ללא ביטוח.

סוג הרכב

עוד פרמטר שחשוב מאוד לקחת בחשבון טרם בוחרים רכב שכור לטיול באיטליה הוא כמובן סוג הרכב. מעבר לבחירת רכב ידני או אוטומטי וכן מעבר לבחירת גודל רכב בהתאם להרכב המטיילים וכמות המטיילים, חשוב מאוד לבחור סוג רכב שנוח לכם לנהוג בו ושאתם אוהבים. אם אתם מעדיפים רכב יוקרתי וחדיש יותר, הקפידו לבדוק מול חברת ההשכרה שאכן יש לה רכבים שכאלה וכמובן שחשוב מאוד שתבדקו מהי העלות של השכרת רכב מהסוג שאתם מעוניינים בו.

כיצד בוחרים את חברת ההשכרה הטובה ביותר עבור השכרת רכב באיטליה?

אם אתם תוהים כיצד תבחרו את חברת ההשכרה הטובה ביותר עבור השכרת רכב באיטליה, הרי שכדאי מאוד שתקבלו המלצות מאנשים שאתם מכירים ובחרו בחברה כלשהי בטיול שלהם באיטליה לצורך השכרת רכב וכמובן שהיו מרוצים. כמו כן, כדאי להיעזר באינטרנט ובפרט ברשתות חברתיות על מנת לקבל מידע אודות חברות השכרה שונות.

מוגש מטעם פאמיליטור
  • עוד באותו נושא:
  • השכרת רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully