וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הכובעים כבר כאן

מוגש מטעם טיקט מוצרי פרסום

עודכן לאחרונה: 25.5.2022 / 16:14

עונת הקיץ החמה כבר כאן והשימוש בכובעים לשמירה מהשמש עולה - אז למה לא להפוך את הפעולה גם למועילה לחובשים את הכובע האופנתי, וגם לעסקים שיכולים לקדם את עצמם?

הדפסה על כובעים נחשבת לאחת הדרכים המועילות והטובות ביותר לפרסם וקידום של העסק שלכם. ההדפסה נעשית בהתאמה אישית, שנותנת לכם לבחור את מה שתרצו לראות על הכובע. בעונת הקיץ החמה, במיוחד בישראל, אנשים משתדלים לחבוש כמה שיותר כובעים, כדי להישמר מהשמש. אם כל פעם מישהו אחר יהיה עם הכובעים שלכם - זה יעזור לעסק שלכם לפרוח ולקבל הכרה גבוהה יותר, וכמובן עוד המון לקוחות שרוצים את השירותים שלכם, או את המוצרים שאתם מוכרים. בכל פעם שהלקוחות שלכם עוברים בבריכה, בים, בטיול בשטח או בכל מקום אחר - העסק שלכם נחשף בזכות הלוגו או שם החברה שמודפס מקדימה או מאחורה על הכובע.

לכובעים יש דרך פרסום נוחה במיוחד - הם ניידים, בולטים ומבצעים את אותה המטרה כמו שלטי חוצות או פרסומות אחרות. את הכובעים תוכלו לתת במתנה לעובדים שלכם או ללקוחות שלכם. זה ייתן להם הרגשה טובה ומתחשבת, ולכם זה ייצור חשיפה למותג שלכם כשהלקוחות שלכם יסתובבו איתם בחוץ.

איזה סוגי כובעים יש?

קיימים המון כובעים המיועדים לפרסום ולקידום העסק, או להדפסה על כובעים המיועדת לשימוש פרטי. לכם רק נותר לבחור את הכובע המתאים עבורכם. זאת תוכלו לעשות יחד עם חברת טיקט המתמחה בהדפסה על המון מוצרים לשימושים שונים וביניהם כובעים מדליקים. אין ספק שכובע הוא המוצר המתאים ביותר לשימוש בישראל - המדינה בה השמש נמצאת כמעט כל היום בשמיים, והיא חמה במיוחד.

אז אילו כובעים תוכלו למצוא בחברת טיקט?

הכובע הראשון שהיום נדבר עליו הוא כובע הקסקט, שנחשב לאחד הכובעים הנמכרים ביותר בארץ. אותו תוכלו לפגוש בכמה דגמים שונים, שחלקם מגיעים עם סגירת תיק-תק, חלקם עם סגירת מתכת וחלקם עם סגירת סקוץ'. חלק מהכובעים עשויים מכותנה דקה ורכה שלא מחממת כלל את הראש, או דווקא כותנה סרוקה שנותנת קשות מסוימת לכובע ועוזרת לו לשמור על הצורה ולא להתקפל או להתקמט.

כובע נוסף שחברת טיקט מוכרת הוא כובע עם כיסוי לעורף, שמתאים במיוחד לאנשים שעובדים הרבה שעות ביום בחוץ: גננים, חקלאים, בנאים - הכובע הזה במיוחד בשבילכם. לא רק שהכובע נראה מעולה, הוא גם איכותי מאוד ועשוי 100% כותנה, ותוכלו להזמין אותו בשלל צבעים, ביניהם כחול, אפור, בז' ולבן.

מכירים את כובע הפטרייה? אולי גם שמעתם את שמו השני "כובע טמבל?" זהו כובע נפוץ מאוד במיוחד בקרב החיילים והמטיילים בבתי הספר, הוא רך מאוד ועשוי 100% כותנה, ובזכות הדגם האיכותי הזה בכלל לא תרגישו אותו על הראש בימים החמים. את ההדפסה תוכלו לעשות במרכז הכובע והוא מגיע בצבעים שחור, לבן, כחול אדום וחאקי. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את הכובע שמתאים לכם, ליצור קשר עם חברת טיקט שתעזור לכם להגיע להחלטה על ההדפסה שלכם ותיצור לכם את המוצרים האיכותיים ביותר, במחיר הנוח ביותר בארץ. אל דאגה: גם אם אין לכם שום ניסיון בעיצוב לוגו או כל תוכנת עיצוב שקיימת בשוק, נותני השירות של החברה יעזרו לכם ויחד תגיעו לתוצאה שתאהבו.

כובעי טיקט. טיקט מוצרי פרסום,
כובעי טיקט/טיקט מוצרי פרסום

כובעים לכולם

כובעים הם פריט לבוש שמתאים לכולם - לילדים, לבוגרים, לחיילים ולתלמידים. אבל כדי ליצור התאמה רחבה לכלל החברה - עליכם ליצור כובע המתאים לרוב החברה. למזלכם, הדפסה על כובעים יותר פשוטה מכל מוצר אחר. אם לדוגמה תבחרו בהדפסה על חולצות, תצטרכו להתאים מידות שונות ואולי אפילו צבעים לאנשים היותר בררנים - למזלכם, הכובעים מתאימים לרוב החברה, ותוכלו לבחור לדוגמה בכובע הקסקט אותו ניתן להתאים לגדלים שונים של ראשים. לכן, אם החלטתם לעשות הזמנה גדולה לעובדי החברה או ללקוחות שלכם, לא תצטרכו לחשוש או לדאוג שהכובעים אינם מתאימים לכולם.

אם אחת המטרות החשובות שלכם היא להפיץ את שם העסק שלכם לקהל הרחב, ולהגדיל את כמות הלקוחות שלכם: הכובעים המותאמים אישית בהחלט יעשו זאת בשבילכם. כדאי לכם לנסות ולראות כמה אנשים שמים לב לעסק שלכם בזכות פעולה קטנה, שמביאה לכם תוצאה נהדרת.

מוגש מטעם טיקט מוצרי פרסום
  • עוד באותו נושא:
  • כובע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully