וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכרת רכב לחודש

מוגש מטעם פאמיליטור

30.5.2022 / 15:36

חשוב מאוד לקחת בחשבון את עלות ההשכרה של כל רכב, בהתאם לסוג הרכב ובעיקר בהתאם לכמות הימים שאתם מעוניינים לשכור את הרכב

ביטוח רכב. ShutterStock
השכרת רכב לחודש/ShutterStock

לא מעט אנשים אשר מעוניינים להשכיר רכב, אינם מודעים לכך שעלות ההשכרה של הרכב מושפעת בצורה ישירה ממשך ההשכרה. אנשים המעוניינים לשכור רכב מתעסקים יותר ביצרן האהוב עליהם או בבחירת הדגם המתאים להם ביותר טרם הם סוגרים עסקת השכרה כלשהי. אם אתם מעוניינים לשכור רכב לחודש, חשוב מאוד שתבחרו את אופציית התשלום המשתלמת ביותר עבורכם.

האם כדאי לשלם פר יום על השכרת רכב לחודש?

השכרת רכב לחודש יכולה להיות במחיר נוח יותר או פחות. רוב הישראלים אשר מעוניינים לשכור רכב לחודש מעדיפים לשכור אותו במסלול היומי ולהימנע מהתחייבות ארוכה. אולם על אף שהרצון לחדש את ההשכרה כל יום מחדש אולי נראית הגיונית, הרי שחשוב לדעת שמסלול יומי נחשב למסלול יקר יותר אשר מוצע על ידי חברות ההשכרה הן בישראל והן בעולם ועל כן, אם אתם זקוקים לרכב לתקופה של חודש הן בישראל והן בחו"ל, חשוב מאוד שתבחרו את המסלול המתאים לכם ביותר מבחינת העלות שלו.

השכרה לשבועיים אל מול השכרה לחודש

טעות נפוצה שישראלים עושים היא לשכור רכב מבלי לשאול על כל האופציות השונות העומדות בפניהן בכל הנוגע לזמני השכרה ותשלום על הזמנים הללו. ישראלים רבים מעדיפים לשכור רכב לתקופה של שבועיים עד שלושה מבלי לדעת שתשלום עבור השכרת רכב לחודש יעלה להם בדיוק אותו הדבר. כלומר, במקום לשכור את הרכב באותו המחיר רק לשבועיים או לשלוש, כדאי כבר לשכור אותו לחודש שלם באותו מחיר ולהנות מזמן ארוך יותר של שימוש ברכב. כמובן שחשוב מאוד לבדוק בקרב חברות השכרת שונות מהי עלות ההשכרה על הרכב שאתם מעוניינים בו לפרקי זמן שונים כגון: שבועיים, שלוש וחודש.

למי כדאי לשכור רכב לחודש?

לכל אדם אשר מחפש רכב חדש וכבר מכר את הרכב הישן שלו, אך עדיין רוצה לחפש בצורה נינוחה ורגועה רכב ולקבל החלטה שלא מתוך לחץ. אותו אדם יכול לבחור לשכור רכב לפרק זמן שיידרש לו עד שיקבל החלטה נכונה לגבי רכישת רכב הרלוונטי לו.

סוג נוסף של אנשים הם אנשים אשר הרכב שלהם מצוי במוסך למשך פרק זמן משמעותי לצורך טיפול כלשהו. השכרה לחודש יכולה להיות רלוונטית מאוד לאותם אנשים אשר מחכים לחלקי חילוף מאוד ספציפיים עבור הרכב שלהם ובינתיים אין להם רכב רלוונטי.

כמו כן, אנשים שטסים לחופשה בחו"ל לפרק זמן של חודש וזקוקים לרכב במשך החודש המדובר, לא פעם צריכים להשכיר רכב לפרק זמן שכזה. כמובן שחשוב מאוד לבחור את חברת ההשכרה המשתלמת ביותר בחו"ל בתחום השכרת רכב לפרקי זמן מעין אלה.

גם אנשים שאין להם רכב ויודעים כי יש להם פרק זמן כלשהו של חגים כגון: חג הפסח או חגי תשרי, שבו הם ידרשו לנסוע לא מעט והם רוצים לעשות זאת בנוחות, יכולים כמובן לבחור באופציה של השכרת רכב לחודש. לעיתים מדובר על אנשים שיש להם רכב, אך הרכב שלהם לא מספיק גדול או מרווח או לא מספיק לנסיעות משפחתיות ארוכות.

מתי כדאי לשכור רכב במסלול היומי בכל זאת?

כאמור, על אף היתרונות הכלכליים וכן החיסכון הכספי שיש בהשכרת רכב לטווח ארוך, עדיין לא מדובר על הפתרון האידיאלי לכלל האוכלוסייה. אנשים אשר זקוקים לרכב רק ליום או יומיים לטובת ביקור משפחתי, טיול כלשהו, סידורים או כל דבר אחר, לא צריכים לשכור רכב לחודש שכן, זה לא יהיה משתלם להם, במקרים מעין אלה כדאי לשכור רכב פר יום.

מוגש מטעם פאמיליטור
  • עוד באותו נושא:
  • השכרת רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully