וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייבוש תת רצפתי עם המומחים של דרייפלור

מוגש מטעם דרייפלור

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 16:27

רטיבויות ונזילות נובעות לרוב מעייפות החומר, אך בנוסף אלו בעיות אשר עלולות לקרות עקב עבודה רשלנית בעת בניית הבית. הפרטים בפנים

אין דבר מלחיץ יותר מלגלות כתם עובש או רטיבות על קירות הבית או על התקרה. שכן, סימן זה אף פעם לא יבשר טובות. להפך, כעת אנו מודעים לכך שעלינו למצוא בעל מקצוע, יידרש מאיתנו לשפץ את כל הבית תוך כדי החלפת כל אריחי הבית וכל זה ככל הנראה יעלה לנו הרבה אנרגיה מיותרת וכסף רב.בעבר פתרון בבעיה שכזאת דרש מאיתנו זמן שיפוץ, כסף רב, לעיתים גם הצורך בדירה חלופית ובעיקר כאב ראש. אך כיום, קיימות שיטות טיפול חדישות לצורך פתרון בעיית הרטיבות התת רצפתית בבית שלכם. במאמר הבא נרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת על ייבוש תת רצפתי, איתור נזילות ושיקום נזקי מים.

ייבוש תת רצפתי. freepik,
ייבוש תת רצפתי/freepik

איך היו מטפלים בבעיות כאלו בעבר?

בעבר, ייבוש תת רצפתי היה עבודה מסובכת וארוכה. עבודה זאת דרשה זמן עבודה ממושך הכלל הוצאת כלל אריחי הבית, מציאת הגורם לרטיבות, תיקון הבעיה וחידוש כלל אריחי הבית. פעולות אלו היו לוקחות זמן רב ודרשו מבעלי הבית לעיתים למצוא דירה חלופית עד גמר העבודה. בנוסף, על בעלי הבית היה להוציא כסף רב הדרוש לשיפוץ, החלפת האריחים בבית וכמובן עבודת ייבוש הרצפה. עבודה כזאת הייתה לוקחת זמן רב וחייו של מי שגר בבית היו לעיתים נעשים לא נעימים בשל העבודה המתמשכת. אך כיום קיימות שיטות חדשות אשר מספקות לנו ייבוש תת רצפתי יעיל נוח ומהיר הרבה יותר.

מה השיטות בהן משתמשים כיום?

כיום, עם בו הטכנולוגיה הכל נעשה קל יותר בכל התחומים. גם בתחום ייבוש תת רצפתי, איתור נזילות ושיקום נזקי מים. בעזרת מכשור מתקדם נוכל להנות מפתרונות אשר יגבו מאיתנו פחות זמן ופחות כסף ועבור בעל המקצוע יגבו פתוח זמן עבודה. ככה יוצא שכולנו מרוויחים מזה.

אז איך זה עובד בפועל?

כיום, העבודה נעשית מהירה, איכותית ונקודתית יותר מבעבר. ואינה דורשת את החלפת כלל אריחי הבית. לשיטה זאת מספר שלבים:

1. בדיקת מעבדה: לפני שהוא מתחיל בעבודת הייבוש התת רצפתי עליו לקחת דוגמית של המצע אשר קיים מתחת לרצפת בייתינו למעבדה לצורך בדיקת התקן. התקן הישראלי התקין הוא 3% לחות במצע שומשום ו-6% לחות במצע חולי. במידה ובדיקות המעבדה הראו שאחוזי הלחות גבוהים מהתקן בעל המקצוע יוכל להתחיל את עבודתו בתהליך ייבוש המצע אשר נמצא מתחת לרצפה.

2. איתור נזילות: על ידי איתור נזילות במצלמה טרמית בעל המקצוע יכול לגלות את מיקום הנזילה או הרטיבות. על ידי קדחים מינוריים ברצפת הבית יוכל בעל המקצוע להחדיר את המצלמה הטרמית ובכך למצוא את מיקומו המדויק של הנזילה. את הקדחים יבצע המקומות נסתרים כמו מתחת למקרר או מתחת לספה. על ידי מציאת המיקום המדויק יוכל לבצע עבודה דקדקנית ונקודתית.

3. ביצוע פעולת הייבוש: הפעולה תבצע על ידי מכונת שאיבה ייחודית. המכונה מורכבת משולה חלקים עיקריים:

החלק הראשון: המנוע. המנוע עובד בצורה חזקה ועוצמתית. ובעזרנו ניתן לבצע את פעולת השאיבה בצורה האולטימטיבית. ולשחרר את הנוזלים הכלואים מתחת לרצפה הבית.

החלק השני: מאגר המים, תפקידו לרכז את כל הנוזלים אשר נשאבים מתחתית אריחי הבית. המאגר משמש מעין צינור אשר מוביל את הנוזלים לפתח ביוב בבית.

החלק השלישי: משתיק הרעש, תפקידו של המשתיק הוא להוריד את עוצמת הרעש שנוצרת עקב שימוש במשאבה. הצורך בכך הוא לשמור על חיי שיגרה נורמליים בבית מבלי לפגוע באופן ההתנהלות.

מדוע הטיימינג חשוב?

מגוון רב של בעיות העלולות לקרות עקב הזנחת רטיבות בבית. בייחוד אם אינם מטופלים בזמן הנכון מה שיכול לגרור לבעיות בלתי הפיכות. מעבר לפאן האסטטי שחשוב לנו בבית ישנם בעיות נוספות אשר נגרמות עקב רטיבות תת רצפתית שלא מטופלת בזמן.

1. בעיות רפואיות: כן, גם בעיות רפואיות יכולות להיגרם עקב רטיבות בבית שלכם. בעיות כגון: אלרגיות, מחלות זיהומיות, סיבוכים נשימתיים וכו'.

2. תשתיות הבית: בנוסף, בעיה רצינית אשר קורת בעקבות רטיבות תת רצפתית היא פגיעה בתשתיות הבית. לדוגמא: תשתית החשמל, תשתית המבנה של הבית או החלל, צנרות ועוד.

3. פגיעה בנכס: נכון, במידה ולא מתפלים בזמן בבעיה של רטיבות עם הזמן ערך הנכס עלול לרדת משמעותית בזמן של מכירה או השכרת הנכס. מה שיביא איתו בעיות כלכליות גדולות יותר בהמשך.
מגוון רחב של בעיות אשר עלולות לנבוע מחוסר טיפול בזמן של רטיבות תת רצפתית. נוכל למנוע בעיות אלו על ידי תשומת לב רבה ופעולה מהירה. על ידי הזמנת בעל מקצוע בזמן נוכל לחסוך לנו הרבה כאב ראש, כסף ותיקונים. על ידי איתור מקור הבעיה וטיפולה המהיר בעל המקצוע יכול לחסוך לכם כסף רב. לא כמו בעבר ששיטת הייבוש דרשה זמן, כסף ומשאבים רבים. כיום ניתן לפתור את הבעיה במהירות רבה ולמנוע נזקים עתידיים בנכס.

עלויות

נתחיל מזה שכל עוד ובחרתם בשיטה החדשנית הזאת כבר חסכתם לעצמיכם כסף רב אשר היה הולך על החלפת אריחי הבית, זמן עבודה ממושך ואולי גם הצורך הדירה חלופית לזמן השיפוץ. כמובן שמקרה הזה מאד משנה גודל המקום בו נדרש ייבוש תת רצפתי אם מדובר על חדר, בית, משרד, או בניין שלם.

הבחירה המוצלחת

השוק מלא בבעלי מקצוע. לרוב העבודה המתישה ביותר היא סקר השוק אשר עלינו לעשות לפני הזמנת בעל המקצוע. הפרמטרים אותם נבדוק יהיו רמת המקצועיות בעל המקצוע, שימוש במכשירים חדשניים ועלות העבודה. שכלול שכל שלושת הפרמטרים האלו יובילו אותנו למציאה המושלמת עבורינו.
כדי לחסוך לכם זמן רב, מצאנו עבורכם את החברה המושלמת שתטפל בבעיית הרטיבות שלכם. דרייפלור הינה חברה בעלת 25 שנות ניסיון בתחום ייבוש תת רצפתי ובעיות נזילות מסוגים שונים. נוסף, דרייפלור בעלת מומחיות בתחום שיקום נזקי מים אשר עלולים להיגרם עקב טיפול מאוחר בבעיית הרטיבות. החברה מעסיקה אנשי מקצוע בעלי ידע רב בתחום ומחזיקה המכשירים המתקדמים ביותר שקיימים בתחום הייבוש התת רצפתי.

דרייפלור מספקת עבור הלקוח שירות מקצועי ואדיב ברמה גבוהה. שירותיה של דרייפלור מיועדים לכל המגזר, מהמגזר הפרטי עד העסקי.

לכן, אם בבעלותכם נזילה תת רצפתית ואתם מעוניינים לטפל בה בצורה המקצועית ביותר ושתחסוך לכם זמן וכסף רב מצאתם את החברה המושלמת למשימה זאת. ותהנו משירות הגון ואחראי וללא צורך הזמנה נוספת של בעל מקצוע.

לסיכום

אם מצאתם במרחב הבית שלכם כתם עובש או רטיבות אל תחכו עם זה זמן רב משום שבעיה כזאת עלולה להתפרס לגורמים נוספים ולהוות לכם מגוון רב של בעיות בבית. מבעיות בריאותיות עד הורדת ערך הנכס שלכם, חבל. בתחום קיימות חברות רבות, אך הטובה מכולן היא דרייפלור התספק עבורכם את השירות היעיל ביותר. לכן, אל תחכו זמן מיותר ופנו עוד היום לדרייפלור וקבלו שירות מהמדרגה הראשונה.

מוגש מטעם דרייפלור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully