וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס השקעות נדל"ן

מוגש מטעם מור קורן

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 15:36

השקעה בנכס מניב או בנדל"ן יכולה לאפשר לכל אדם לייצר הכנסה חודשית נוספת שלא תלויה בעבודה. מור קורן, מרצה בקורס השקעות נדל"ן, משתף את הקוראים איך ניתן להשקיע בנדל"ן ולייצר הכנסה פסיבית נוספת לכל החיים

רכישת נדל"ן. ShutterStock
רכישת נדל"ן/ShutterStock

כיום ברור לכל שמשברים הם חלק בלתי נפרד מהחיים ולכן כדאי להיערך לקראתם. רוב המשפחות בישראל מסתמכות רק על מקור הכנסה אחד - עבודה. עובדה, רק ל-2% מהאוכלוסייה בארץ יש יותר מדירה אחת.

מור קורן, מרצה בקורס נדל"ן, משתף את הקוראים איך ניתן להשקיע בנדל"ן ולייצר הכנסה פסיבית נוספת לכל החיים.

בעידן הנוכחי, השקעה בנדל"ן מניב מספקת ביטחון כלכלי ושקט נפשי. השקעה נבונה בנדל"ן תאפשר לך להרוויח שתי תשואות. תשואה ראשונה מעלייה במחיר הנכס ותשואה שנייה מהכנסה פסיבית חודשית, שמתקבלת מהשכרת הנכס.

איך מתחילים להשקיע בנדל"ן

תחילה עליך להגדיר מסגרת לתקציב ההשקעה שלך. אחר כך יש לחפש מיקום גיאוגרפי שבו מחיר הדירה לא יקר, אבל עם פוטנציאל לעליית מחירים בטווח של שנים; ללמוד לאתר נכס במחיר נמוך ממחיר השוק; לדעת איך לשפץ דירה ולחסוך אלפי שקלים ואיך לבחור אנשי מקצוע ולהתנהל מול קבלנים; ללמוד מאיפה כדאי לקנות חומרי עבודה ואיך להתנהל מול שוכרים.

למה כדאי להשקיע בנדל"ן

בימינו השינויים המהירים המתחוללים בשוק העבודה גורמים לנו לחוש חוסר ביטחון. הטכנולוגיה שמתקדמת בקצב שיא מביאה לכך שמקצועות רבים מאבדים רלוונטיות באופן חד ופתאומי. המצב הכלכלי שמשתנה מקצה לקצה מביא איתו משברים שעלולים לפגוע בפרנסתו של כל בית בישראל.

בנוסף, הריבית הנמוכה בתוכניות החיסכון בבנקים ובתוכניות הפנסיה שוחקת בהתמדה את הכסף שלנו והוא מאבד מערכו על בסיס חודשי. כל אדם בוגר שחושב על העתיד מבין שככל שחולפות השנים אין על מי לסמוך, לא על המדינה ולא על אף אחד אחר שיעזור לו כלכלית לעת זקנה. בגלל הסיבות האלה ועוד, כדאי לך לקחת אחריות על עצמך ולדאוג למקורות הכנסה נוספים.

מה לומדים בקורס נדל"ן של מור קורן

• כיצד לזהות עסקה משתלמת: חיפוש באזורים מתפתחים מתוך ראייה קדימה, על מנת למצוא נכס שערכו צפוי לעלות ושמחירו הנוכחי נמוך ממחיר השוק.
• ניהול משא ומתן: איך להביא להוזלה נוספת במחיר הנכס במעמד הקנייה וכיצד להתנהל נכון מול מוכרים ושוכרים.
• הבנה מעמיקה של כל שלבי השיפוץ החשובים: בחירה של אנשי מקצוע, קבלנים וספקים. הבנה מעמיקה בכל שלבי הבנייה: החל בבנייה נכונה של שלד הדירה, המשך בתכנון נכון של חשמל ואינסטלציה, וכלה בדגשים חשובים בקניית מטבח, סוגי חלונות, ריצוף עיצוב שירותים ומקלחת.
• חוזים: דגשים חשובים בחוזים. בשלב קניית הנכס, המכירה, חוזה השכירות ועוד.
• השבחת הנכס תוך כדי חיסכון מקסימלי בעלויות השיפוץ במטרה למקסם את התשואה על ההשקעה.

מרצה הקורס - מור קורן הוא בעלים של בית ספר לפסיכומטרי משנת 2006. בנוסף, הוא פתח קורס השקעות בנדל"ן החל משנת 2016. למור קורן חשוב שכל מי שמוכן לעבוד קשה במשך כמה שנים יוכל להגשים את החלומות שלו. לכן כל תלמיד מקבל קורס חינם בפתיחת עסק או בחירת מקצוע על מנת להרוויח לפחות פי שלושה משכר המינימום וקורס השקעות בשוק ההון, שמאפשר להכפיל כל סכום פי שניים בכל חמש שנים.

כך יכול כל מי שרוצה לייצר לעצמו הכנסה משלושה מקורות שונים ולהקדים את גיל הפרישה. מור קורן הוא בעל עסק בעצמו ובעלים של נכסים מניבים בנדל"ן. כבעל ניסיון של יותר מ-20 שנה במסחר בבורסה, בנה תוכנית לימוד עדכנית המציעה ידע מעשי ודגש על כמה השקעות מגוונות במקביל, במטרה להבטיח לך תשואה מקסימלית והכנסה פסיבית יציבה לאורך שנים.

לסיכום: כדאי לכל אחד ללמוד לעומק את תחום הנדל"ן ולקנות לעצמו נכסים מניבים על מנת לייצר מקור הכנסה נוסף פסיבי לכל החיים. ככל שתתחיל מוקדם יותר, כך יגדלו הרווחים שלך בעתיד. קורס נדל"ן של מור קורן יקצר לך משמעותית את זמן הלימוד ויאפשר לך לדעת איך להשקיע נכון.

מוגש מטעם מור קורן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully