וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלנועית אפיקים: מביאה אתכם לכל מקום שרק תרצו

מוגש מטעם קלנועית אופקים

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 15:02

ללכת, לנוע, לרוץ. אלו פעולות כל כך מובנות מאליהן לרובנו, אך יש אנשים שאינן יכולים לנוע בקלות רבה כל כך. בימינו, למרבה המזל, ישנו פיתוח שעוזר לאנשים אלה לקבל את חופש התנועה והוא קלנועית

זה יכול לנבוע ממצב של הזדקנות, מחלה גנטית או תאונה. כאשר תנועתו של האדם מוגבלת, הוא אינו יכול לבצע את הפעולות הפשוטות ביותר ללא עזרתם של אחרים. בימינו, למרבה המזל, ישנו פיתוח שעוזר לאנשים אלה לקבל את חופש התנועה והוא קלנועית. קלנועית משוכללת נותנת לרבים את ההזדמנות לנוע ללא עזרה והופכת את החיים למונגשים יותר.

מה הופך את הקלנועית לכלי הרכב המושלם?

אז מה יש בה בקלנועית שהיא הופכת לרכב האהוב ביותר על אנשים רבים שיש להם מוגבלות תנועה? ובכן, בוא נבחן לעומק את היתרונות הבלתי מעורערים של הקלנועית:

1. קלה להפעלה

בניגוד למה שנראה, הקלנועית היא כלי רכב קל לתפעול. לאחר הדרכה, כל אחד יכול להפעיל את הקלנועית ולהרגיש חופשי ומשוחרר להגיע לכל מקום. כך שגם אדם מבוגר או אדם בעל מוגבלויות יכול להפעיל את הקלנועית.

2. אינה מצריכה הרבה מקום

הקלנועית אמנם נראית גדולה, אבל למעשה אינה מצריכה מקום רב. היא ניתנת לפירוק וניתן לאחסן אותה אפילו בתא המטען של הרכב המשפחתי. בדרך זו ניתן להביא את הקלנועית לכל מקום.
3. אינה דורשת רישיון

הגיע הזמן לשבור את המיתוס כאשר מדובר ברישיון לקלנועית, שכן היא אינה מצריכה רישיון נהיגה לא על אופנע ולא על רכב. מכיוון שהקלנועית מיועדת מראש לבעלי מוגבלות בתנועה, היא אינה דורשת הפעלה מסובכת כמו זו שברכב או שמירה על שיווי משקל כמו באופנוע. כך שבעצם כל אחד יכול להפעיל את הקלנועית.

4. יש בה פיצ'רים משוכללים

הקלנועית כוללת פיצ'רים משוכללים המקלים על התנועה. לדוגמה, מותקנים בה כפתורי הפעלה נוחים ונגישים וגם ידיות מושב שניתן להזיז ללא בעיה ואשר מקילות במקרים של עלייה וירידה.

5. שווה את ההשקעה

הקלנועית אמנם דורשת השקעה בהתחלה, אבל היא מחזירה את ההשקעה במלואה. כמו כן, לעתים קיימת אפשרות סבסוד עבור הקלנועית וכדאי לבדוק זאת לעומק.

6. ניתן לנהוג בכל מקום

מלבד כבישים עמוסים שבהם יש תנועה ערה, ניתן לנהוג בקלנועית בכל מקום כמעט. יש אף אנשים המגיעים לשדה התעופה בקלנועית, מבלי שיצטרכו לסחוב את המזוודות כאשר הם רוצים לצאת ולטייל בחו"ל.

קלנועית אפיקים מבית מטרו. קלנועית אפיקים מבית מטרו,
קלנועית אפיקים מבית מטרו/קלנועית אפיקים מבית מטרו

אילו דברים חשוב להביא בחשבון כאשר בוחרים קלנועית

על מנת לבחור את הקלנועית הטובה ביותר, עליכם לבחון כמה פרמטרים. אחרי הכול, אתם מעוניינים בקלנועית פרטית משלכם שתקל על החיים. קיימים כמה מאפיינים שכדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים קלנועית. ראשית, מומלץ לבחון גורמים כמו משקל הקלנועית או הגובה שלה, כדי לראות אם היא מתאימה לכם. יש קלנועיות עם מגבלות משקל רב יותר, ואם לאדם קיימת בעיית משקל, כדאי לבחור בהן. לאחר מכן, כדאי לשים לב לכך שהקלנועיות מגיעות עם צמיגים מסוגים שונים. אם אתם מרבים לנסוע בקלנועית, כדאי לבחור בצמיגים עמידים יותר. שנית, ישנן קלנועיות המתאימות לזוג אנשים מבוגרים או בעלי מוגבלויות, ואילו אחרות מתאימות ליחיד. כדאי לבדוק איזו מבין הקלנועיות היא המתאימה לכם יותר. שלישית, בעת רכישת הקלנועית, חשוב לבחון את המאפיינים הבסיסיים שלה כמו פנסים לתנועה טובה יותר בלילה, כיסא אורטופדי, הגה מתכוונן, בלמים תקינים ועוד.

קלנועית אפיקים הישראלית עושה את כל ההבדל

בנוסף לכל מה שהוזכר מקודם, אחד הדברים המשמעותיים יותר שכדאי לבדוק כאשר בוחרים קלנועית היא לוודא שהיא מגיעה מחברה בטוחה הפועלת לפי כל התקנים. אחרי הכול, הקלנועית היא כלי רכב לכל דבר ועניין, ויש לנהוג בה בזהירות. ואם אתם מחפשים קלנועית לכל מטרה שהיא, יש קלנועית מיוחדת שכדאי להכיר. קלנועית אפיקים היא חברה ותיקה הפועלת מ-1978 במטרה לספק את הקלנועיות הטובות ביותר הקיימות נכון לעכשיו. כפי ששמנה מעיד עליה, החברה נוסדה בקיבוץ אפיקים ומאז ועד היום היא מספקת את הקלנועיות האיכותיות ביותר בארץ. מדובר בחברה מוכרת ואמינה המקפידה על כל תקני הבטיחות לא רק של ישראל, אלא גם של אירופה וארצות הברית. הקלנועית המיוצרת בחברה היא ברמה עולמית של ממש. הצוות של החברה פועל רבות כדי לספק את פתרון התנועה הנוח והמתאים ביותר לאנשים הסובלים ממוגבלות בתנועה או לאנשים שעם השנים קשה להם יותר להתנייד רגלית. לפיכך, היא מציעה כמה סוגים של קלנועיות שכל אחד יכו לבחור. הקלנועיות כוללות מאפיינים משוכללים כמו חיבור ל-USB לצד מאפיינים אורטופדיים כמו כיסא אורטופדי או ידיות שניתנות לכוונון. כמובן, הקלנועיות מגיעות עם גגון והן ניתנות לפירוק ולהרכבה מחדש. כך שאין צורך לפנות מחסן שלם בשביל הקלנועית.

עם השנים הצטרפה לחברת קלנועית אפיקים גם חברת מטרו מוטור, וזאת כדי לספק שירות נגיש יותר עבור כולם. כי החזון של שתי החברות הוא לספק את השירות הטוב ביותר עבור האנשים הזקוקים לתנועה יותר מכול. ואכן, קלנועית אפיקים נותנת לרבים כנפיים במשך שנים.

להפתיע עם קלנועית

אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת עבור הורים מבוגרים או אנשים הקרובים אליכם שאינם יכולים לנוע בחופשיות, קלנועית היא הפתרון המושלם. ברגע שאתם רוכשים קלנועית למבוגרים, אתם מעניקים להם יכולת תנועה שלא הייתה לכם מקודם. כך שבסופו של דבר, כדאי להתארגן עם כמה מבני המשפחה כדי לרכוש יחד את הקלנועית ולהעניק את המתנה המושלמת והנדרת שתשרת את האדם המבוגר לאורך שנים רבות.

מוגש מטעם קלנועית אופקים
  • עוד באותו נושא:
  • קלנועית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully