וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרונות מימון לעסקים במשבר: כל מה שחשוב לדעת

מוגש מטעם שחר פיננסים

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 8:25

כיום, ניתן למצוא אינספור פתרונות מימון לעסקים הזקוקים לסיוע בעקבות משברים או מחסור בתזרים המזומנים, אבל איך ניתן להתאים את פתרון המימון לצורכי העסק? לנו בשחר פיננסים פיתוח יכולות כלכליות בע"מ, יש את כל התשובות

אופטימל פיננסים. ShutterStock
אופטימל פיננסים/ShutterStock

ההתמודדות עם קשיים כלכליים בעסק היא איננה פשוטה, ובעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם מבולבלים ולא יודעים באיזה אפיק מימון לבחור, כך שיתאים לצרכיהם ולתנאי התשלום שהם יכולים לעמוד בהם. על מנת לבחור באפיק הנכון אשר תנאיו יתאימו לבעל העסק ולגוף המימון, כדאי להתייעץ עם חברה מומחית בפתרונות מימון לעסקים. חברת שחר פיננסים פיתוח יכולות כלכליות בע"מ, היא חברה המעניקה ייעוץ פיננסי לעסקים, כמו גם שירותי ליווי עד לקבלת פתרונות מימון והלוואות בערבות המדינה בתנאים משתלמים במיוחד. צוות החברה, אשר מורכב מכלכלנים, רואי חשבון ועורכי דין מובילים בתחום, פועל לילות כימים על מנת למצוא את פתרונות המימון המתאימים ביותר לקהל לקוחותיו המורכב מבעלי עסקים בקשיים כלכליים, מסורבי הלוואות ועסקים בהקמה.

עוד סיפור הצלחה

כיום, לאור המצב, ישנם אין ספור בעלי עסקים רבים הנאבקים על מנת לקבל מימון או הלוואה, אשר חלקם הגדול מסורב בבנקים עקב נסיבות שונות. לפני כמה חודשים נכנס למשרדי חברת שחר פיננסים פיתוח יכולות כלכליות בע"מ, בעל עסק בתחום הבניה מאזור ירושלים בשם רמי אשר נקלע לקשיים כלכליים בעקבות מגפת הקורונה. כל בקשותיו להלוואות מהבנקים הגדולים סורבו, בעקבות כך שלא הצליח לגייס כספים לערבות. בשיחתו הראשונה עם צוות החברה, רמי סיפר שהוא כבר עבד עם חברה אחרת המעניקה ליווי עד לקבלת הלוואה בערבות המדינה אשר ביצעה בדיקת זכאות להלוואה אשר יצאה שלילית בזמנו, אך לא הסכימה להשיב את כספו אחריה. עם שחר פיננסים, הוא עבר פגישת היכרות ואפיון ראשונה ובוצעה בעבורו בדיקת זכאות להלוואה בערבות המדינה. בסיום הבדיקה הסתבר כי תוצאתה חיובית ורמי זכאי להלוואה בערבות המדינה. בעזרת צוות הכלכלנים, רואי החשבון ועורכי הדין של החברה נבנתה לרמי תוכנית עסקית מקצועית והוגשו כל המסמכים הרלוונטיים לקרן ההלוואות בערבות המדינה, והוא קיבל את האישור להלוואה שהיה זקוק לה על מנת לשקם את העסק שלו. לאחר קבלת האישור, צוות החברה נלחם בעבורו עד שקיבל את התנאים הנוחים ביותר, הכוללים דחיה של שנה בתשלום הראשון ופריסה נוחה במיוחד.

לבחור נכון

בסופו של יום, ישנן חברות רבות אשר מציעות ליווי עד לקבלת הלוואה בערבות המדינה או פתרונות מימון בתנאים נוחים, אך חשוב לוודא כי החברה איתה אתם בוחרים לעבוד עומדת בשלושה קריטריונים מרכזיים: ראשית, עליכם לוודא כי החברה פועלת על בסיס הצלחתן של בדיקות הזכאות להלוואות בערבות המדינה אותן היא מבצעת ללא הסתייגויות ואותיות קטנות, ותחזיר את מלוא כספכם במידה ותוצאות הבדיקה שליליות. שנית, עליכם לוודא כי צוות החברה הכולל כלכלנים, רואי חשבון ועורכי דין בעלי ניסיון רב בתחומם, ויפעלו בצורה מקצועית על מנת להתאים לכל לקוח את

פתרונות המימון המתאימים בעבורו. שלישית, עליכם לוודא כי החברה מעניקה ליווי צמוד והיא זמינה לכל שאלה או בקשה. חברת שחר פיננסים פיתוח יכולות כלכליות בע"מ, היא חברה אשר מאות לקוחותיה יעידו כי היא חרטה על דגלה אמינות ויושרה, היא פועלת על בסיס הצלחה של בדיקות הזכאות שהיא עורכת, והצוות המקצועי שלה פועל ללא חת על מנת להתאים את עצמו לצרכי לקוחותיו, כמו גם למצוא בעבורם את פתרונות המימון הטובים ביותר.

למידע נוסף כנסו לאתר שלנו: shachar-finance.com/

מוגש מטעם שחר פיננסים
  • עוד באותו נושא:
  • פיננסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully