וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויטק טכנולוגיות: תיקון צנרת ללא הרס

מוגש מטעם רויטק טכנולוגיות

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 13:17

עד לפני מספר שנים לא היינו יכולים לדמיין לעצמנו כי ניתן יהיה לבצע עבודות אינסטלציה ללא הרס. בזכות מכשור טכנולוגי מתקדם וניסיון מעשי בשטח, חברת "רויטק טכנולוגיות" מבצעת עבודות של החלפת צנרת ללא שבירה ומתמחה בתיקון בעיות מורכבות

רויטק טכנולוגיות. Logo Makers,
רויטק טכנולוגיות/Logo Makers

שיטות הבנייה המתקדמות ביותר פתרו לא מעט בעיות לאורך השנים, אך בעיה אחת מרכזית בעינה עומדת, השילוב של מים וצנרת.

בכל שנה היקף הנזק הכלכלי שנגרם לעשרות אלפי בתי אב בישראל כתוצאה מנזקי מים וצנרת נאמד בסכומי עתק, כיוון שאלו כוללים לא רק פתרון מקצועי שעולה כסף, אלא גם שבירה והרס רב של קירות ומרצפות והצורך לתקן את אלו.

תיקון צנרת ללא הרס רויטק טכנולוגיות: מעניקים פתרונות בלי ניחושים

האם מדובר בגזירה משמיים? מתברר שלא. כיום ניתן למצוא נותני שירות בתחום האינסטלציה שיודעים כיצד לבצע תיקון ביוב או צנרת מים ללא הרס, על כך מספר רוי מגירה, הבעלים של חברת "רויטק טכנולוגיות" המובילה בתחום:

"עד לפני בערך כעשור אכן כל עבודות האינסטלציה השונות חייבו שבירה של קירות ומרצפות, כאשר אנשי המקצוע השונים היו נאלצים בעיקר לנחש היכן ממקום מקור הנזילה וזה היה מלווה בהמון בלאגן ולכלכוך. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת כיום אפשר למנוע את עוגמת הנפש מהדיירים ולפעול כאילו מדובר בטיפול כירורגי רפואי בעזרת טלסקופ. לכן ברגע שישנו כשל בצנרת בתוך הקירות או מתחת למרצפות, אני לא צריך לקדוח או לחפור כדי לחפש את מקור הבעיה. בעזרת מערכת צילום רובוטית אני סורק את הצינור מבפנים וברגע שמזהה מהיכן מגיעה הנזילה, אני מכניס טלאי שנקרא פאצ' ומושיב אותו על הכשל, כך שהתיקון נעשה בצורה מיידית, בלי לכלוך או הרס באזור".

רויטק טכנולוגיות. יח"צ,
רויטק טכנולוגיות/יח"צ
רויטק טכנולוגיות. יח"צ,
רויטק טכנולוגיות/יח"צ

השירות הכולל של "תיקון צנרת ללא הרס רויטק טכנולוגיות" כולל בתוכו:

✔️ צילום תשתיות ע"י מצלמות במעגל סגור.
✔️ איתור נזילות ע"י מצלמה תרמית.
✔️ פתיחת סתימות בעזרת הידרו ג'ט
✔️ שטיפת קווי ביוב.
✔️ מכשור רובוטי לכרסום גופים זרים בצנרת כמו ברזלים, בטון, ברגים.
✔️ חיתוך שורשים ומתן פתרון סופי לבעיה.
✔️ תיקון צנרת ללא שבר וללא חפירה.

תיקון צנרת ללא הרס רויטק טכנולוגיות: מתמחים בתיקון צנרת מורכבת

היתרון הגדול של רוי מגירה לעומת אנשי מקצוע שונים בא לידי ביטוי לא רק בעובדה שהוא מחזיק ועושה שימוש בציוד הטכנולוגי החדיש ביותר, אלא גם הניסיון שצבר לאורך השנים כאשר עבד בחברה הגדולה ביותר בישראל לתיקוני אינסטלציה עושה את ההבדל.

מעבר לעבודה בשטח, רוי דאג לצאת להשתלמויות מקצועיות ברחבי אירופה, בין היתר בהולנד, בלגיה, שוויץ וגרמניה, כך שהוא כבר ראה וטיפל בכל בעיה אפשרית, מסובכת ככל שתהיה.

"בתחום האינסטלציה יש עבודות נוחות יותר לביצוע ואותן כל אחד כמעט יכול לעשות, אבל בתיקון צנרת מים ללא הרס יש גם לא מעט זוויות שלא כל איש מקצוע יודע לטפל ולתקן, מדובר בצנרת מורכבת וכאן המומחיות הגדולה שלי", הוא סיפר.

תיקון צנרת ללא הרס רויטק טכנולוגיות: הבחירה של הקבלנים

המומחיות והיתרון התחרותי שרוי מגירה מציג, גורמת לו להיות איש מקצוע מבוקש לא רק בקרב קהלים פרטיים, אלא גם מצד קבלני הבנייה השונים, על כך הוא הסביר:

"בחברות הגדולות יש תחלופה גדולה של אנשי מקצוע שמגיעים לאתר בנייה כזה או אחר, וכשעולה הצורך לטפל בבעיה מורכבת, התחלופה הזו יוצרת סחבת והסיבות מגוונות.

לא כולם יודעים לטפל בבעיות צנרת מורכבות של תיקון צינור מבפנים, של שרוול צנרת ביוב ובעיות נוספות, או שצוות אחד לא תדרך את הצוות שני כאשר התחלפו באתר הבנייה.

אני לעומת זאת מגיע באופן אישי לכל אתר ולכל מקום שבו ישנה בעיה ומטפל בה מתחילתה עד סופה - בזיהוי של הכשל ובתיקון עצמו, והדבר הזה חוסך זמן וכסף לקבלנים".

תיקון צנרת ללא הרס רויטק טכנולוגיות: חוות דעת מומחה

בזכות המקצועיות והידע שצבר, רוי מגירה מלמד בעלי מקצוע שמעוניינים להתמקצע בתחום שיקום צנרת ללא הרס במכללה. כמו כן הוא נחשב על ידי בתי המשפט בישראל כאיש מקצוע המורשה להעניק חוות דעת מומחה במקרים של תביעות על כשלים בצנרת לאחר עבודה, ובעצמו מגיש לכל לקוחותיו דו"ח צילום מפורט לאחר העבודות שביצע.

לפרטים נוספים, חייגו לטלפון: 054-6661546

וואטסאפ
אתר
פייסבוק

מוגש מטעם רויטק טכנולוגיות
  • עוד באותו נושא:
  • צנרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully