וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעשות כסף ממקום רגוע

מוגש מטעם רעותה יועצת ומלווה בעלות עסקים

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 10:15

נעים מאד, אני רעותה יועצת עיסקית לנשים. נכון שכולם מדברים על איך לעשות ים של כסף? וזה חשוב מאד ואני בעד. אבל, אף אחד לא מדבר על איך לעשות כסף ממקום רגוע ולאורך זמן

רעותה. שרון לוין,
רעותה ייעוץ עסקי לעסקים קטנים/שרון לוין

היום אני רוצה להציע גישה אחרת לכל נושא ההתנהלות הכספית שלנו בעסק. כי כשאת הולכת עם מי שאת עד הסוף, צומחת ומתחזקת, כשיש לך תוכנית ביד, כשאת יודעת מה עליך לעשות, יש לך מהלכים ברורים ומוצרים שאת מוכרת באופן קבוע. זה אומר עקביות. זה אומר התדמה. זה אומר הקשבה ללב שלך. עשייה כזאת מקדמת אותך בכל כך הרבה דרכים. גם ברמת המקצועיות שלך וגם ברמת ההתפתחות האישית שלך כאדם.

את מוזמנת ללמוד עוד על הדרך הזאת ולהצטרף להדרכה שאני מעבירה כל חודש. ללמוד על העסק שלך, על עצמך ולקבל רעיונות ודרכים חדשות להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות בעסק שלך.

לשמירת מקום בהדרכה החינמית - לחצי כאן

האם קורה לך, שיש איזה אתגר, בעיה, עניין בעסק או אפילובחיים שלך והדבר הזה מוציא אותך מאיזון? האם זה יכול לטלטל אותך רגשית עד כדי כך שאת לא מצליחה לתפקד בעסק? להישאר בעשייה לאורך זמן? אם לקוח אמר לך משהו ונפגעת, אם רבת עם בן הזוג או משהו עם הילדים… האם זה גרם לך להתבלבל? לצאת מהעשייה שלך. להשתבלל? מה שקורה זה שאת נכנסת למערבולת. זה משפיע על כל ההתנהלות שלך, אם זה בשיווק, שירות לקוחות וכמובן שזה פוגע חד משמעית גם מכירות.

את מתחילה להיכנס ללחץ, מגיע סוף החודש ולא הגעת ליעדים שרצית.

וזה בסדר, זה ממש טבעי לפעול מתוך רגש. יש דרך לחזור לאיזון ולעשייה מבלי לבטל את מה שאת מרגישה.

לעשות כסף ממקום רגוע זה שילוב של דיוק ושינוי האמונות והמחשבות (מיינדסט) שלך לבין עשייה ממוקדת.

האמונות והמחשבות שלך מושפעות מהסביבה שאליה נולדת והשיח הפנימי שלך כלפי עצמך. זה יכול להיות שאת שנים מדברת ככה לעצמך, המחשבות שלך מזינות את המוח שלך שוב ושוב במיינדסט כזה שמוציא אותך מפוקוס ומעשייה ובסופו של דבר מהתקדמות וצמיחה. ולעיתים את אפילו לא מודעת להשפעה של האמונות האלה בגלל שהם מוטמעים כל כך עמוק בתוכך.

עשייה ממוקדת זה בעצם לשים פוקוס. קודם יש להבין לעומק מי את, מה המהות של מה שאת עושה. מי הקהל שלך? מי האווטר שלך (לקוח אידאלי), מה את רוצה לתת לקהל שלך? לאן את באמת רוצה להגיע? ומשם לבנות ולהחליט על אסטרטגיה. לאחר מכן, לפרק אותה למהלכים, טקטיקות ותוך כדי תנועה לדייק,לשפר כל הזמן. חשוב מאד לשמור על עקביות והתמדה, דבר ראשון, אנשים קונים מאנשים, אנשים רוצים לראות אותך, שוב ושוב לראות שאת רצינית ועיקבית ודבר שני כי רק ככה תוכלי באמת ללמוד מה עבד ומה פחות עבד ואיך תוכלי לחזור על הפעולות. זאת הסיבה שפיתחתי את התוכנית שנקראת "זמן המראה", תוכנית ליווי עיסקית אחת על אחת, שעושה ארגון מחדש של המערכות בעסק, ממצב של תקיעות עסקית למצב של צמיחה בעסק.

רעותה. שרון לוין,
רעותה/שרון לוין

והנה כמה נקודות שיכולות לעזור לך:

שיוק אותנטי

אין עסק בלי שיווק אבל לא חייב לעשות שיווק כמו שכולם עושים :). את יכולה למצוא את המשבצת שלך מבלי להשתעבד לשיווק בדרכים שתואמות את הערכים שלך כבנאדם. במקום ללכת בדרכים שאת לא אוהבת, רק בגלל ששמעת שצריך, אלא בהתאמה מלאה למי שאת שגם יביא לך את התוצאות שאת רוצה.

מוצר הבית

כשיש לך מוצר מנצח שמבליט אותך כמומחית בתחום שלך, דרכו את יכולה להשתפר ועצם זה שיש לך את המוצר הזה הלקוחות יכירו אותך יותר וירצו לרכוש ממך יותר בקלות. ואת יכולה לפעול עליו שוב ושוב בשיווק ובמכירות כל פעם לדייק ולשפר וללמוד עוד ועוד ממנו.

מהלכים עיסקיים

אני בעד לשחזר מהלכים, לשכפל את מה שעובד. עליך לבחור מהלכים קבועים בעסק, מעמדי מכירה, שיווק ופרסום. כמובן שיש לעשות חשיבה אסטרטגית וטקטית לכל מהלך ואז אחרי התבוננות ולמידה מהנתונים על המהלך, יש לחזור ולשכפל אותו עד שתגיעי לתוצאות שאת רוצה. אין צורך להמציא כל פעם את עצמך מחדש. זה מתיש ומעייף לאורך זמן. זה ממש כמו לירות לכל הכיוונים.

כנפיים

לפתח בתוכך אינטלגנציה עיסקית, לסמוך על עצמך, להיות משוחררת מאישורים חיצוניים ולהמציא מתוכך את כל מה שאת צריכה כדי שהעסק שלך יהיה בצמיחה ושגשוג. להאמין בעצמך ולראות קדימה.

היום יש מלא שיטות לעשות כסף מהעסק.

אני רוצה לקדם את הנושא שילמד אותך לעשות כסף ממקום רגוע.

את יודעת, עסק זה מרתון ויש כמה דברים שאם תעשי אותם נכון, תוכלי להתמיד ולבנות לעצמך עסק יפה, שישרת אותך ואת הצרכים שלך. תהיי גאה במהלכים שלך, תהיי גאה בעצמך על ההתמדה ועל ההישגים שהשגת. כל אחת עם ההגדרות שלה להצלחה כמובן.

פתחתי אפשרות להצטרף להדרכה חינמית שאני מעבירה מידי חודש.

לשמירת מקום בהדרכה החינמית - לחצי כאן

בהדרכה את יכולה ללמוד על העסק שלך, עוד על עצמך ולהבין לעומק מה את עושה, מה מייחד אותך ואיפה נתקעת בעבר. תוכלי ולקבל רעיונות ודרכים חדשות להגיע לתוצאות הרבה יותר טובות בעסק שלך. אראה לך איך בעזרת כמה דיוקים [פשוטים] שתכניסי לעסק שלך גם את יכולה להרוויח יותר ולהיות הרבה יותר רגועה בעסק. מהכי עמוק להכי רחוק בעסק שלך מחכה לפגוש אותך בוובינר החודש, רעותה

רעותה ייעוץ עסקי לנשים הדרכות חודשיות חינם

מוגש מטעם רעותה יועצת ומלווה בעלות עסקים
  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully