וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול ג'יפים בדובאי: חוויה מדהימה עבור כל אחד

מוגש מטעם יאללה דובאי

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 16:48

מתכננים טיול בדובאי? הנה כל הסיבות לעשות טיול ג'יפים במדבר, וליצור חוויה שתלך איתכם שנים רבות

ג'יפים, מדבר ליד דובאי, איחוד האמירויות. ShutterStock
ג'יפים, מדבר ליד דובאי, איחוד האמירויות/ShutterStock

דובאי, העיר הגדולה והמודרנית באיחוד האמירויות, הולכת וצוברת תאוצה בתור יעד אטרקטיבי ומוצלח במיוחד עבור מטיילים ישראלים רבים. עם ארכיטקטורה מרשימה, תרבות מגוונת ומעניינת, אוכל נהדר, מרכזי קניות נהדרים ותנאים מפנקים במחירים נוחים, לא קשה להבין למה היא נחשבת ליעד נהדר עבור מטיילים מכל העולם כבר שנים רבות. ועכשיו, עם הסכם השלום עם איחוד האמירויות ופתיחת העולם לתיירות מחדש, זה גם הזמן שלכם לגלות את היעד הייחודי. מעל הכל, האספקט האהוב ביותר על מטיילים בחופשה בדובאי, הוא האטרקציות המדהימות, שנדיר מאוד למצוא במקומות אחרים בעולם. אחת האטרקציות האהובות ביותר, הינה טיול ג'יפים במדבריות של דובאי. בכתבה זו, נרחיב על האפשרות הנפלאה הזו, שמטיילים רבים דירגו בתור החוויה המיוחדת ביותר מהטיול שלהם בעיר.

טיול ג'יפים בדובאי: איך זה עובד בפועל? יש לא מעט אפשרויות שונות לביצוע טיול ג'יפים בדובאי, כאשר האופציה הפופולרית ביותר הינה טיול של אחר צהריים אחד. במסגרתו, יאספו אתכם מהעיר ברכב שטח יוקרתי ואיכותי ביותר, שייקח אתכם אל לב מדבר "אל מהא" המהמם. כשתגיעו למדבר, תעצרו למנוחה קלה וקפה, כדי לאפשר לנהג להוריד אוויר בגלגלים. לאחר ההפסקה, תיסעו לאיזור עם דיונות גדולות במיוחד, ושם יתחיל החלק האתגרי של הטיול. הנהג המקצועי ייקח אתכם ממש לתוך הדיונות, בנסיעת אקסטרים מהנה ומיוחדת במינה. במהלך הנסיעה, תעצרו על הדיונות המרשימות, ותוכלו לצאת ולצלם תמונות מדהימות באמצע המדבר. לקראת סיום, תצאו ותהנו מהשקיעה המדהימה במדבר, שנחשב לאחת מנקודות השקיעה היפות בעולם. בתום הנסיעה, תגיעו למאהל בדואי, ובו תזכו לאירוח מפנק ואותנטי, עם מופעי ריקוד ואש, כמו גם בופה ברמה גבוהה במיוחד.

בנוסף לאפשרות של טיול ג'יפים של חצי יום, ניתן גם לעשות טיולים ארוכים יותר, כולל טיולים עם לילה במדבר, בתנאים נוחים ביותר. במסגרת טיולי ג'יפים ארוכים יותר, תוכלו להספיק גם לרכב על גמלים, לשבת סביב המדורה בלילה, להכיר את התרבות הבדואית לעומק ועוד.

אפשרות נוספת, מוצלחת במיוחד, היא טיול RZR במדבר של דובאי. קיימות מגוון דרכים להשכיר רייזר, בו אתם יכולים לנהוג בעצמכם ולחוות את האתגר של הנהיגה בדיונות המדהימות. ניתן לשלב את טיול הרייזרים עם טיול ג'יפים במדבר, או לבצע אותו בנפרד, עם רכב שיסיע אתכם לנקודת ההתחלה ויאסוף אתכם מנקודת הסיום של הטיול. אם אתם בעניין של חוויה אתגרית ומיוחדת במינה, זו עשויה להיות אפשרות מצוינת עבורכם.

חוויה זוגית ומשפחתית מדהימה

על פי רוב, החוויה של טיול ג'יפים או רייזר בדובאי הינה חוויה מדהימה ומיוחדת במינה. האדרנלין, הנופים והתנאים המפנקים מייצרים זיכרונות בלתי רגילים, שרבים לוקחים איתם לשנים רבות. בנוסף, טיול זה מהווה הפוגה נהדרת מהעיר הגדולה. דובאי היא בהחלט עיר נהדרת ומרתקת, אך שיטוט של כמה ימים בתוכה, לעתים מעורר את הרצון להפסקה קלה. כך, טיול ג'יפים יעניק לכם אפשרות לחוות משהו אחר לחלוטין - בשקט של הטבע, עם נופים ואווירה אחרים לחלוטין, וכל זה במרחק של דקות בודדות מהעיר. כך, בניגוד למקומות רבים בעולם, בהם תידרשו להשקיע שעות רבות בנסיעה על מנת להגיע לחיק הטבע, כאן תוכלו להספיק הכל באחר צהריים אחד, וכבר באותו הערב לחזור למלון המפנק, ליהנות מהתמונות המדהימות שצילמתם במדבר ולהסתובב כל הערב עם חיוך גדול, אחרי חוויה מלאת אדרנלין והנאה.

מוגש מטעם יאללה דובאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully