וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים להפסיק לעשן? קבלו כמה טיפים לגמילה מאוזנת ובריאה

מוגש מטעם מיינדטק

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 11:38

נגמלים או חושבים להפסיק לעשן? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים חשובים ומעשיים לגמילה מאוזנת ובריאה מעישון

מיינדטק. מיינדטק וואן בע"מ,
מיינדטק/מיינדטק וואן בע"מ

ההחלטה על הפסקת עישון, היא אחת מההחלטות החשובות והמשמעתיות ביותר בחייו של כל אדם מעשן, ואין זה משנה אם ההחלטה מתקבלת על רקע מצב בריאותי מורכב או מכל סיבה אחרת. החלטה זו, מחייבת אתכם להתמודד עם התסמינים הפיזיולוגיים וההתנהגותיים הנלווים לכל תהליך גמילה מעישון ולאמץ לעצמכם הרגלים של אורח חיים בריא.

תסמיני גמילה נפוצים

כל תהליך של גמילה מעישון מלווה במספר תסמינים נפוצים, כאשר את תסמיני גמילה מעישון נהוג לסווג גם לתסמינים פיזיולוגים וגם לתסמינים מנטאליים (התנהגותיים). בשני המקרים, מדובר בתסמינים הנובעים מתוך ההרגל הפיזי וההתנהגותי לאורך שנות העישון וההתמכרות לניקוטין.

בין התסמינים הפיזיולוגים והמנטאליים הנפוצים בכל תהליך הגמילה מעישון תוכלו למצוא:

· שיעול המלווה בליחה מוגברת

· כאבי ראש המופיעים באופן תדיר

· חוסר שקט ועצבנות

· קשיים בריכוז

· נדודי שינה ושינה מקוטעת

· מצבי לחץ וסטרס תדירים

· הפרעות שונות במערכת העיכול המלוות גם בכאבי בטן

חשוב לציין שכל אחד מאותם תסמיני גמילה לעישון, חולפים מאליהם תוך מספר ימים עד שבועות מהיום בו קיבלתם את ההחלטה החשובה על הספקת העישון.

מה קורה לגוף לאחר הפסקת עישון?

מהרגע הראשון להפסקת העישון, הגוף חווה תהליך של ניקוי, כאשר במהלך שלושת הימים הראשונים לכל תהליך גמילה מסיגריות הגוף מתנקה באופן מלא מהניקוטין. במקביל, הנשימה משפתרת, חוש הטעם והריח מתחדד ומספר שבועות לתוך תהליך הגמילה זרימת הדם בגוף חוזרת לתפקודה התקין. מספר חודשים לתוך התהליך, הריאות מתחילות להתנקות וככל שהזמן חולף, כך פוחתים הסיכויים למחלות המאפיינות צרכני טבק מכל סוג, לרבות, מחלות לב וריאה.

גמילה מאוזנת ובריאה מעישון - טיפים חשובים

תהליך של גמילה מעישון אינו מסתיים כאשר התסמינים הפיזיולוגיים והמנטאליים מתפוגגים וחולפים, ולכן, קיימת חשיבות לשינוי ההרגליים היומיומיים אשר אפיינו את התקופה בה עישנתם ולסגל לעצמכם הרגלים חשובים לאורח חיים בריא. להלן מספר טיפים שחשוב ומומלץ לאמץ לעצמכם בתהליך של הפסקת עישון:

· הרבו בשתיית מים לאורך כל שעות היום

· כאשר מתעורר בכם צורך לסיגריה צאו מאזור הנוחות שלכם וטיילו באוויר הפתוח

· הקפידו על ארוחות מסודרות לאורך היום ובכל ארוחה הקפידו על מזונות עם ערך תזונתי, יותר פירות וירקות ופחות דברי מתיקה ופחמימות ריקות

· התחילו לעסוק בפעילות גופנית כזו או אחרת באופן תדיר וקבוע

· הימנעו משהות ממשוכת עם אנשים מעשנים בשלבים הראשונים של התהליך הגמילה וצמצמו ככל הניתן מפגשים חברתיים בהם ריח הסיגריות מהווה חלק בלתי נפרד מהמפגשים

מיינדטק מציגה: שיטה מהפכנית לגמילה מעישון שתשחרר אתכם מהצורך בסיגריה תוך 90 דקות

רוצים להיגמל מניקוטין ולשחרר את הצורך בסיגריה פעם אחת ולתמיד? זה הזמן ל-מיינדטק, מרכז חדשני לטיפול בהתמכרויות המהווה סטארט אפ חדשני ומהפכני בתחום הטיפול בהתמכרויות. שיטת מיינדטק לגמילה מעישון מבוססת על שהות לפרק זמן של שעה וחצי (90 דקות) בתוך קפסולות חדשניות שלאחר היציאה מהן תוכלו לצאת לחיים חדשים בלי סיגריות!

מוגש מטעם מיינדטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully