וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפולי הפנים של קייט מוס, ג'ניפר לופז ומייגן מרקל הגיעו לנס ציונה

מוגש מטעם היופי שבכן

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 14:25

עוד ועוד נשים נחשפות למכשיר של הסלבס, שמסייע לשמור על עור הפנים. יצאנו לקליניקה "היופי שבכן" בנס ציונה כדי להבין באיזה טיפול מדובר, איך הוא יכול לעזור ולמי

היופי שבכן. היופי שבכן,
היופי שבכן/היופי שבכן

חן ביטון, קוסמטיקאית בעלת ניסיון של למעלה מ-18 שנה בטיפולי פנים והסרות שיער. הקליניקה שבבעלותה, "היופי שבכן" ממוקמת בנס ציונה, וממש לאחרונה עברה חידוש מרשים.

מדובר בקליניקה מהממת ומושקעת, עם עובדות מסורות שאחראיות על כל נושא הסרות השיער נוסף לטיפולי הפנים של חן - כל הטיפולים שתרצו תחת קורת גג אחת. פנינו לחן בניסיון להבין מה מייחד את המכשיר דרמלוקס, כיצד מתבצע הטיפול ומה התוצאה שמתקבלת בסיומו.

"לכל אחת מאיתנו יש בעיית עור כלשהיא" מסבירה חן, "החל מהזדקנות העור והיפר פיגמנטציה ועד לבעיות עור ספציפיות כגון אקנה".

המכשיר המהפכני של דרמלוקס מכיל 3 אורכי גל שונים בטכנולוגיית tri wave

- BLUE LIGHT

- INFRA RED LIGHT

- NIR (אור בלתי נראה לעין)

כל אורך גל חודר לעומק מסוים מתחת לעור ומבצע תיקון של תפקוד התא.

יש לא מעט מכשירים בתחום הקוסמטיקה, אך דרמלוקס ללא ספק שינתה את חוקי המשחק. הטכנולוגיה הייחודית של המכשיר פועלת בשיטת פוטותרפיה, בעלת עוצמות חזקות של גלי יו וי. למעשה, הטכנולוגיה של המכשיר רותמת את העוצמה של גלי האור ומעניקה מענה לעור בעייתי, לחיטוי העור, ריפוי פצעים וחידוש העור, טיפול בפיגמנטציה, טיפול באקנה, סבוריאה, פסוריאזיס ועוד. שיטת טיפול זו מבוססת על מחקר מדעי מתמשך במעבדות המחקר של החברה באנגליה, שהראה יעילות של 99.9% בחיסול חיידקי האקנה תוך זמן קצר בזכות גלי העור הכחול העוצמתי של המכשיר.

בעוד גלי האור הכחול משמידים את חיידקי האקנה, גלי האור האינפרא אדום משפרים את מרקם העור וגורמים לחידושו וזו הסיבה לכך שהמכשיר יעיל מאד גם לטיפולי אנטי אייג'ינג. סדרה של טיפולים משפרת משמעותית את מצב העור ומאפשרת המשך חיים רגילים. הטיפול במכשיר דרמלוקס כולל בתוכו סדרה של 8 מפגשים פעמיים בשבוע, למשך 4 שבועות ולאחר מכן מפגש של פעם בחודש למשך מספר חודשים.

היופי שבכן. היופי שבכן,
היופי שבכן/היופי שבכן
היופי שבכן. היופי שבכן,
היופי שבכן/היופי שבכן
היופי שבכן. היופי שבכן,
היופי שבכן/היופי שבכן

אורך הטיפול משתנה גם כן, כאשר הטיפול יכול להיות כחלק מטיפול קלאסי או טיפול בדרמלוקס בלבד.

"הטיפול הקלאסי אצלי בקליניקה כולל בתוכו ניקוי ראשוני, פילינג, ניקוי עמוק לשחורים, וטיפול בבעיות עור במידה וישנן", אומרת חן. לאחר הטיפולים מומלץ להתמגן מפני השמש בעזרת קרם הגנה, כובע ומשקפי שמש.

טיפ מנצח?

"הטיפ הכי הכי שלי הוא להגיע ולקבל ייעוץ מקצועי באופן מאוד ספציפי. אני אסביר: יכולה להגיע אליי לקוחה ולבקש את אותו הטיפול שעשתה חברתה אבל הטיפול בכלל לא מתאים לה. ישנם המון סוגי טיפולים ולכל אחת הטיפול הייחודי לה".

אילו עוד טיפולים מתבצעים בקליניקה?

"טיפולי אנטי אייג'ינג למיצוק הנעשים ע"י גלי רדיו וגלי רדיו פראקציונליים. פילינגים, טיפולי לייזר לפנים, הסרות שיער בלייזר ושעוות, IPL ועוד. כל הטיפולים מתבצעים בעזרת מכשור מאוד מתקדם וחדיש, על מנת לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחותינו".

לסיכום, אם את רוצה לקבל תוצאות מדהימות של עור בריא ורענן, לזכות ביחס אישי ומקצועי ולהנות ממספר טיפולים במקום אחד - קליניקת "היופי שבכן" היא המקום המומלץ ביותר בשבילך בזכות המכשירים הרפואיים הכי מתקדמים בשוק, ניסיון רב שנים ואהבה למקצוע. לפרטים נוספים בקרו בעמוד האינסטגרם או התקשרו למספר 050-5918700.

מוגש מטעם היופי שבכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully