וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיון משרדים באזור המרכז והשרון

מוגש מטעם קשת אחזקות

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 15:49

למה חשוב לשים לב בעת בחירת חברת ניקיון משרדים על מנת שלא תתאכזבו? הכול בכתבה שלפניכם

ניקיון משרדים. יח"צ,
ניקיון משרדים/יח"צ

על פי מחקרים רבים שנעשו בארץ ובעולם, לניקיון וסדר בסביבת העבודה יש קשר ישיר אל מוטיבציה חיובית והספק גבוה של העובדים. בין אם מדובר במנקה לכל שעות הפעילות או לכמה שעות אחרי שהעובדים הולכים הביתה - משרדי הייטק, משרדי עורכי דין, קליניקות, מוסדות, אולמות תצוגה ועוד משתמשים בשירותים של חברות ניקיון משרדים.

חשיבות רבה ישנה לנראות ואסתטיקה של משרד - החל משמירה על בריאות העובדים, דרך שיפור עבודתם, העלאת המוטיבציה שלהם והיכולת להתרכז במשימותיהם. בנוסף, מקומות נקיים מתקשרים בתודעת הלקוחות באופן אוטומטי לאלמנטים כמו מקצועיות, אכפתיות והשקעה; ויש לכך חשיבות רבה כאשר לקוחות או משקיעים מגיעים למשרדי העסק.

קשת אחזקות. קשת אחזקות,
אליאור פרץ, הבעלים של קשת אחזקות - חברת ניקיון משרדים המובילה בארץ/קשת אחזקות

זו הסיבה שכל המשרדים, הגדולים והקטנים, משתמשים בשירותי חברות ניקיון למגזר העסקי. עם זאת, תדירות החלפת חברות ניקיון יוצרת המון כאב ראש בקרב מנהלות משרד ומציאת חברת ניקיון אמינה ומקצועית מתגלה כלא פשוטה כלל וכלל.

על מנת להבין מדוע זה קורה ולמה חשוב לשים לב בעת בחירת חברת ניקיון למשרד, פנינו לאליאור פרץ, הבעלים של "קשת אחזקות" - חברת ניקיון משרדים ועסקים המתמחה במתן שירותי ניקיון למשרדים כבר למעלה מ-12 שנים ונחשבת לחברת ניקיון מהטובות והאמינות ביותר באזור המרכז והשרון.

"הרבה מהלקוחות שמגיעים אלינו, כבר חוו מספר נסיונות כושלים עם שירותי ניקיון משרדים והגיעו מיואשים." מספר אליאור. "מנהלות משרד מאוכזבות, בוסים כועסים ובעיקר הקדשת שעות לחיפוש חברת ניקיון אמינה ומקצועית, כזאת שלא תאכזב שוב. רוב נקודות הכאב שמציינים בפנינו עומדות על איכות הניקיון, אי הגעה של מנקים וחוסר פיקוח של בעלי החברה או מפקחים מטעמם באתר - מה שבעצם לא נותן את המענה לצורך שקיים."

אם כך, מה חשוב לוודא לפני שמזמינים שירותי ניקיון משרד?

ריכזנו עבורכם את כל הטיפים שקיבלנו מאליאור פרץ, אשר בגיל 23 החל לעבוד יחד עם אשתו שירן כמנקה משרדים ובנייני מגורים לצורך השלמת הכנסה ועם השנים הקים ומנהל, יחד עם אשתו שירן ואחיו נתנאל, חברת ניקיון משרדים מהאמינות ביותר בכל אזור המרכז והשרון בכלל ובתל אביב בפרט שעושה דברים אחרת.

- הגדרת סוג העבודה: לא פעם, מגיע מנקה שמבצע רק רשימה בסיסית מאוד של פעולות ניקוי ולא נותן את התמורה המלאה לתשלום ועל כן חשוב לסגור את כל הפרטים בטרם תחילת העבודה.
מומלץ לבנות יחד עם חברת הניקיון תוכנית עבודה מסודרת לפני תחילת ההתקשרות, בה תסכמו את כל הפעולות הנדרשות לביצוע על ידי המנקה, כולל ניקיון שוטף של המשרד, ניקיון פרקטים, ריקון פחים, ניקוי אבק כללי במשרד, ניגוב שולחנות, טאטוא ושטיפת רצפה, שאיבת שטיחים, ניקוי אבק ממסכים וטלפונים, ניקוי וסידור מטבחון ושירותים, ניקיון חדרי ישיבות וכן נקיונות גדולים ונקודתיים שיעשו אחת לכמה שבועות או חודשים כגון ניקוי חלונות, ניקוי מקרר, ניקוי מכשירי חשמל במטבח, ניקוי דלתות, ניקוי ארונות מטבח, ויטרינות ומחיצות זכוכית וכל מה שצריך. בנוסף, יש לוודא האם הניקיון כולל אספקת חומרי ניקיון, סבון לשטיפת ידיים, נייר טואלט, נייר לניגוב ידיים ועוד.

- הגדרת שעות העבודה: בעת סגירת חוזה עם ספק שירותי ניקיון למשרד עליכם לסגור את כמות העובדים שמגיעים ולקבוע את שעות המשרה - בין אם מדובר על משרה מלאה בשעות פעילות המשרד (בממוצע 8 שעות יומיות) או משרה חלקית, כאשר המנקה מגיע למספר שעות בסוף היום.
את קביעת שעות העבודה של המנקה תוכלו לבצע בהתאם לכמות העובדים, גודל המשרד ותדירות הגעת לקוחות. בגדול ניתן לחלק את המשרדים ל-3 קטגוריות מרכזיות שיעזרו לכם לקבוע את סוג המשרה, כאשר משרדים קטנים עד 200 מ"ר צריכים ניקיון בין 3-5 פעמים בשבוע, משרדים בין 200-500 מ"ר צריכים ניקיון יום יומי בשעות פעילות המשרד או אחרי הפעילות, ומשרדים של למעלה מ-500 מ"ר לרוב יזדקקו לניקיון יומי לאורך כל שעות הפעילות עם מנקה אחד או יותר, ובמידת הצורך גם מנקה בשעות הערב בנוסף. כמובן אין כאן נוסחה מדויקת - יש להתחשב בגורמים שונים, לכן מומלץ להתייעץ עם מנהל חברת הניקיון על מנת לזהות את הצורך המדויק למשרד שלכם ולהתאים תוכנית ניקיון משרדים מתאימה.

- עובדים קבועים ומחליפים: בעת בחירת חברת ניקיון למשרד חשוב לוודא כי העובדים שיגיעו אליכם יהיו עובדים קבועים, אשר יכירו את המשרד, את דרישות התפקיד וכל האזורים הנדרשים לניקוי. בנוסף, חשוב מאוד לוודא עם החברה שקיימים מחליפים במידת הצורך במקרים של היעדרות העובד הקבוע שלכם.

- שימו לב לרישיון מעסיק ממשרד התמ"ת: חשוב ביותר לוודא כי חברת ניקיון משרדים הנבחרת עובדת באופן מסודר, מעניקה תנאים סוציאלים לעובדים, פועלת עם רשיונות משרד הכלכלה כנדרש בחוק ובעלת כלל הביטוחים הנדרשים. יש לבדוק שיש לחברת ניקיון ביטוחים שונים כגון חבות מעביד, צד ג' וביטוח אחריות מקצועית וביטוח שמכסה כל נזק שיכול לקרות הן לעובדים והן לציוד במשרד שלכם.
על פי החוק, מזמיני שירות המתקשרים עם קבלנים להעסקת עובדים בתחום הניקיון, חשופים לתביעות משפטיות ועיצומים כספיים בגין הפרת חוקי עבודה שונים, מאחר והאחריות על תנאי העסקת עובדי הקבלן מוטלת הן על הנהלת חברת הקבלן והן על מזמין השירות. לכן חובה לוודא שלקבלן שבחרתם יש את הרישיונות והביטוחים לפי חוק .

- בדיקת חוות דעת: מומלץ לבקר באתר אינטרנט, עמוד פייסבוק וגוגל עסקים של חברת ניקיון משרדים שתרצו לשכור את שירותיה על מנת לקרוא חוות דעת, המלצות או ביקורות של לקוחות החברה וכן ניתן לבקש מחברת ניקיון 2-3 ממליצים שתוכלו לבדוק מולם את שביעות רצונם.

ראו המלצות וחוות דעת של חברת קשר החזקות

קשת אחזקות. יח"צ,
אליאור, שירן ונתנאל פרץ יחד עם הצוות שדואג לספק לכם את עובדי הניקיון המקצועיים והאמינים ביותר/יח"צ

מחפשים חברת ניקיון משרדים באזור המרכז או השרון? קשת אחזקות היא חברת ניקיון משרדים המומלצת ביותר עבורכם.

קשת אחזקות מספקת שירותי ניקיון למאות משרדים ולקוחות מהמגזר העסקי והמוסדי באזור המרכז והשרון שכולל שירות מקצועי עם מעל 80 עובדי צוות מיומנים שעוברים הדרכות והשתלמויות, תוכנית עבודה מסודרת הכוללת, עובדים קבועים ומחליפים במידת הצורך, תחת הפיקוח הנדרש של משרד הכלכלה ועם מאות המלצות ולקוחות מרוצים.

לסיכום, בחירת חברת ניקיון למגזר העסקי יכולה להיות קשוחה ומתישה, אך אם תעבדו לפי הטיפים שסיפק לנו הבעלים של קשת אחזקות - תוכלו להבטיח לעצמכם ראש שקט, כיסוי מלא של כל הדרישות שלכם מחברת הניקיון ומשרד שנעים להגיע אליו בבוקר!

למידע ופרטים נוספים בקרו באתר קשת אחזקות או חייגו למספר 0772312362.

מוגש מטעם קשת אחזקות
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully