וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירסינג בפה: היכן עושים ומה חשוב לדעת

מוגש מטעם סטודיו ארקאוס

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 10:04

כשאנשים חושבים על פירסינג בפה, לרוב מדובר על פירסינג בלשון, אך האמת היא שבחלל הפה יש עוד אפשרויות לפירסינג

סטודיו ארקאוס פירסינג. סטודיו ארקאוס פירסינג,
סטודיו ארקאוס פירסינג/סטודיו ארקאוס פירסינג

אחד המקומות הידועים לניקוב של פירסינג הוא חלל הפה. נכון, זהו לא המקום הנפוץ ביותר וסביר שלא תראו פירסינג כזה אצל כל אחד.

סטודיו ארקאוס פירסינג. סטודיו ארקאוס פירסינג,
סטודיו ארקאוס פירסינג/סטודיו ארקאוס פירסינג

פירסינג בלשון

פירסינג בלשון הוא למעשה חור באמצע הלשון העובר מהצד העליון לצד התחתון. בתוך החור המנוקב עונדים תכשיט מוט ישר. בניגוד למקומות אחרים בגוף, פירסינג בלשון הוא ייחודי ומחייב את הפירסר לבחון האם גודל הלשון שלכם והמבנה האנטומי שלה מתאימים לביצוע הפירסינג. על הפירסר להתחשב בעורק המצוי באזור זה.

פירסינג על הפרנולום - פירסינג סמיילי

הסמיילי הוא למעשה פירסינג המתבצע על העור הדק שנמצא בין השפה לחניכיים. שמו של פירסינג זה ניתן לו כי כאשר מחייכים הוא בולט החוצה ורואים אותו. מדובר על פירסינג דיי פשוט לביצוע שדרגת הכאב שלו יחסית נמוכה וגם זמן ההחלמה הוא דיי מהיר. את הפירסינג הזה ניתן לעשות גם בחלק התחתון שמחבר את הלשון עם השפה התחתונה וגם בחלק של השפה התחתונה. אצלנו לא מבצעים סוג פירסינג זה וגם לא ממליצים עליו מהסיבה שיש לו סיכוי גבוה לפגיעה בחניכיים ובשיניים.

איך מטפלים נכון בפירסינג בפה?

כאשר אתם מבצעים הליך של פירסינג בפה, עליכם לדאוג לתחזוקת היגיינה הכוללת שטיפות מי פה, צחצוח שיניים ולהימנע מאכילת דברים חריפים ואלכוהול שעשויים לשרוף באזור. כמו כן, יש להימנע מלשחק עם הפירסינג ולאפשר למקום להחלים. חשוב לציין כי הפה הוא אזור שרגיל לעמוד בכניסה של דברים לא נקיים ולכן הוא מאוד עמיד ביחס למקומות אחרים ולא מזדהם בקלות.

הסיכונים הקיימים בפירסינג בפה שלא מטופל כראוי

זיהום

בכל סוג של פירסינג קיים מעבר של חיידקים שעשוי לגרום לזיהום כאשר רמת החיידקים מצטברת באזור. בפירסינג באזור הפה הסיכוי לזיהום הוא נמוך יותר מהסיבה שאזור רגיל להתמודד בשגרה עם כניסה של חיידקים.

כאב ונפיחות

כאב ונפיחות עשויים להתרחש במרבית המקרים, חשוב לשים לב שהנפיחות אינה גדולה מהרגיל או מחמירה.

פציעה של החניכיים

רקמת החניכיים היא עדינה והתכשיט עלול לפצוע אזור זה דיי בקלות. בכל פירסינג בחלל הפה קיים סיכוי לפגיעה בחניכיים בטווח הארוך וחשוב להיות על כך במעקב עם הפירסר. ההמלצה היא לא להסיר את הפירסינג, אלא לפנות לפירסר במידה וקיימת פציעה והוא ימליץ לכם להוריד אותו.

הסכנה הכי גדולה בפירסינג בלשון

בלשון קיים עורק ראשי שאם פוגעים בו במהלך ביצוע הפירסינג זה עלול להיות מאוד מסוכן. כמובן שאנו פירסרים מקצועיים ואנו בודקים היטב את האזור ומבצעים הכל בזהירות יתרה.

סטודיו ארקאוס פירסינג בחיפה

מוגש מטעם סטודיו ארקאוס
  • עוד באותו נושא:
  • פירסינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully