וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיט קוטור: הצלחה של פאסט פוד בוטיקי בלב קניון מלחה

מוגש מטעם מיט קוטור

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 11:53

בלב קניון עזריאלי מלחה פועלת "מיט קוטור", מסעדת אוכל מהיר בוטיקית ואיכותית

מיט קוטור. אסף קרלה,
הבשורה החדשה בקניון עזריאלי/אסף קרלה

מסעדת "מיט קוטור", מסעדת אוכל מהיר בוטיקית ואיכותית, פועלת בלב קניון עזריאלי מלחה ומציעה מגוון בשרים: בשרים מעושנים, בשרים על האש ושווארמה דונר טורקית אמיתית, לצד סלטי הבית המיוחדים שנעשים על בסיס יומי. המקום פועל בפורמט של ישיבה במקום, טייק אווי ומשלוחים. פנינו לצוות המקצועי של המקום שחתום על הצלחה הגדולה שבולטת בתור הארוך למקום, כדי לשמוע ולהבין מה הפך את המקום לכזה מוצלח

בואו נהיה תכליתיים, ספרו לי בפשטות, מיט קוטור היא?

"מיט קוטור היא מסעדת בשרים איכותית בפורמט ייחודי של מזון מהיר. המסעדה הוקמה מתוך הבנה שמגיע לצרכן ליהנות ממסעדה בשרית טובה ואיכותית, גם תוך כדי תנועה - בין אם בטייק אווי או במשלוח. אנחנו מרכיבים מנה בהתאמה אישית מתוך היצע בשרי עשיר ואיכותי תוך הקפדה על איכות ויוקרה וכל זה כמובן במזון מהיר".

על משלוחים נותנים כאן דגש?

"בהחלט. בשל העובדה שהיום הכל זז לכיוון זה. אנשים מעדיפים לקבל הכל לפתחו של הבית או המשרד, אז לנו חשוב לספק ללקוח את החוויה הכי טובה שניתן, גם אם הוא לא מגיע אלינו פיזית למסעדה".

מה מייחד את מיט קוטור?

"אנו חיים ונושמים את הענף הקולינרי וראינו שרבים התרגלו לקבל מזון בנאלי ופחות מרגש. החלטנו שאנחנו רוצים להביא לקהל בשורה בדמות אוכל רחוב איכותי. גם עיצוב המקום שלנו הוא קוטור - בחרנו בקפידה את הנראות בו והחלק שבולט לעין הוא הגזעים שאיתם אנו מעשנים את הבשר. רצינו להביא מכלול של שירות, איכות, טעם וחדשנות וכל זה עם מחירים שווים לכל נפש".

מה אפשרי למצוא בתפריט?

"בתפריט של מיט קוטור ניצן למצוא מגוון רחב של בשרים מעושנים כמו בריסקט ואסאדו, מגוון עשיר של בשרים על האש, מאנטריקוט ועד קבב וכמובן את השווארמה המיוחדת שנבנית אצלנו במקום - דונר טורקי אסלי".

למה החלטתם לפתוח דווקא בקניון?

"היה לנו מאוד חשוב להביא משהו אחר. להיות פורצי דרך, להביא לקניון אוכל שמצד אחד הוא בקונספט פאסט פוד ומצד שני להביא את הנתחים הכי מובחרים שיש וכמובן להנגיש את זה לציבור שמצד אחד יהיה לו את הטעם הכי טוב בפה ומצד שני לא לקחת על החוויה יחסית מחיר גבוה. אנו עובדים עם נתחים מיוחדים שהציבור יתקשה למצוא במקומות של מזנון מהיר. כידוע, קניונים הם קרקע פוריה לפתיחת מסעדות אוכל מהיר, ואנו באנו להוכיח כי ניתן לפתוח מקום של אוכל מהיר עם איכות גבוהה. כאן נוכל לספק בשורה קולינרית במחירים אטרקטיביים".

מיט קוטור. אסף קרלה,
לא מתפשרים על איכות/אסף קרלה
מיט קוטור. אסף קרלה,
אוכל רחוב איכותי ומוקפד/אסף קרלה

איך הקהל מגיב?

"היה לנו חשש בתחילה שהקהל פחות ידע להעריך את המוצר מכיוון שהמחיר קצת גבוה יותר (אטרקטיבי מאוד למוצר), אך לשמחתנו, הקהל מגיב בצורה מדהימה שמשמחת אותנו מאוד. אנחנו מקבלים הרבה פידבקים חיוביים מצד אנשים שאכלו וחוזרים עם אחרים, אנחנו באמת מאושרים מהתגובות, עבורנו זה לא מובן מאליו ואנו רוצים לשמר את הקו הקיים כדי שכל לקוח שאכל יחזור או יזמין הביתה או למשרד - עבורנו זה המדד להצלחה"

מה היעד שלכם?

"היעד המרכזי הוא להמשיך לעשות עבודה טובה ומקצועית, לגרום לשביעות רצון מקסימלית בקרב קהל הלקוחות שלנו. אנו רוצים לראות אותם יוצאים עם חיוך מהמסעדה וממשיכים להזמין אוכל הביתה או למקום העבודה. ובעזרת השם נשמח להתרחב ולפתוח בעתיד עוד מספר מקומות. מה שבטוח, שבכל מקום שתראו אותנו, נבטיח שהאיכות תישמר ולא תיפגע במקרה של התפתחות".

המקום פועל במתחם המזון המהיר בקניון עזריאלי מלחה כשר בהשגחת מהדרין ירושלים ופתוח בין הימים א'-ה' בין השעות 10:00-22:30, בימי שישי עד שעה לפני שבת ובמוצאי שבת המקום נפתח כשעה אחרי צאת השבת.

קישור לעמוד האינסטגרם

מוגש מטעם מיט קוטור
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל רחוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully