וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננים שיפוץ מטבח? חברת S.A.M KITCHEN מציגה טיפים חשובים

מוגש מטעם S.A.M KITCHEN

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 13:24

המטבח הוא אחד האזורים החשובים ביותר בבית, לא נהוג להחליף או לחדש מטבח פעמים רבות במהלך החיים שכן לרוב מדובר בשיפוץ רחב היקף ובהוצאה כספית גבוהה, אז המסקנה היא ברורה - כשזה מגיע למטבח שלכם, לא כדאי להתפשר

סאם קיטשן. סאם קיטשן,
סאם קיטשן/סאם קיטשן

שניאור דרשן הוא הבעלים והמנכ"ל של חברת סאם קיטשן המתמחה בעיצוב תכנון וביצוע מטבחים.

חברת סאם קיטשן החלה את דרכה כחברת שיפוצים, אך לאחר ששמו לב כי לקוחות מסתבכים בכל הקשור לשיפוץ מטבחים, הבינו את הביקוש והצורך בשוק והחליטו להקים חברה שמתמחה בתחום ומשלבת את כל מה שצריך במטבח יחד.

פנינו אליו עם כמה שאלות שיעזרו לכם להבין את הנקודות החשובות לקראת שיפוץ מטבח, או בניית מטבח חדש.

מה חשוב לשאול את חברת המטבחים לפני שיפוץ מטבח?

"כאשר פונים לחברת מטבחים ולא משנה איזה מהן, חשוב להבין בראש ובראשונה עם איזה חומרים החברה עובדת, מה שמשפע באופן ישיר על פערי המחירים בין החברות.

בתחום המטבחים חשוב לדעת להבין ממה נובע בדיוק הפער במחירים למעשה, ומגלים את זה כשמגיעים לבדוק את החומרים מהם עשוי המטבח.

מטבח איכותי מיוצר מעץ סנדוויץ'. בשוק ישנם סוגים שונים וצריך לדעת איזה זוג עץ סנדוויץ' הוא האיכותי ביותר. יש כאלה שנחשבים חלשים ולא עמידים במיוחד ויש שנחשבים איכותיים וחזקים מאוד. איכות עץ הסנדוויץ' משפיעה ישירות על חוזק העץ ועל משקל שהוא יכול לשאת. כידוע ארונות המטבח נושאים משקל רב, כך גם השיש והמגירות. אף אחד לא רוצה להשקיע במטבח שיתפרק בעתיד. מטבח הוא אזור שנועד לשרת אותנו למשך שנים רבות וחוזק החומרים מעיד על איכות המטבח שתקבל לאחר הרכבתו. אגב, יש גם מעצבי פנים ואדריכלים שאינם מודעים לנושא של איכות החומר עד שמציגים להם נתונים. זוהי נקודה חשובה מאוד עבור כל מי שמתכנן לבנות או לחדש מטבח.

מאותה סיבה, חשוב לדעת עם איזו סוגי פרזול חברת המטבחים עובדת. ישנם סוגים רבים שהם חלשים אינם יכולים לשאת משקל כבד לאורך זמן, במידה והציר לא חזק מספיק, דלת המטבח עלולה להתפרק ועל הדרך להרוס את העץ ממנו עשוי הארון.

אני חייב לומר שבתקופה האחרונה יש עליית מחירים משמעותית של כל חומרי הגלם באשר הם, ובחברות המטבחים עליית המחירים עדיין לא מורגשת. זה יושב על הנקודה שהרבה חברות מטבחים, לרבות חברות מוכרות בענף, פשוט מפחיתות באיכות החומרים בהם משתמשים וכך הן מגלמות את פערי המחירים. לכן חובה לבדוק היטב את איכות החומרים של המטבח שלכם."

באילו חומרי גלם משתמשים ב'פרמיום סאם קיטשן'?

"חברת סאם קיטשן מקפידה לעבוד עם חומרי הגלם של החברות המוכרות והאיכותיות בשוק ונוסף על כך כל המוצרים עוברים אצלנו בדיקה נוספת מטעמנו. אם המוצר עומד בדרישות שלנו - כמו עמידות בשינויי טמפרטורה וחוזק, הוא מוצג ללקוח. מבחינת עץ אנחנו משתמשים בעץ הסנדוויץ' האיכותי ביותר למטבח שהוא עץ סנדוויץ' מסוג אוקומה. זהו הסוג החזק ביותר עבור מטבחים. מה שמיוחד בו זה שהוא מאוד חזק וכבד, בעל עמידות חזקה בפני שינוי טמפרטורה ויכול לעמוד בטמפ' גבוהות, במטבח השינוי בטמפרטורה הוא תדיר, פעם חם פעם קר וזה משפיע על העץ. שיטת הסנדוויץ' נועדה לפתור את הבעיה, אך אם עץ הסנדוויץ' לא איכותי הבעיה קיימת ותשפיע באופן ישיר על עמידות החומרים. אצלינו כל סוגי הפרזול הם של חברת בלום שמספקת פרזול ברמה איכותית ביותר. באשר לשיש, אנחנו עובדים עם חברת למינם החברה האיטלקית, שהיא יצרנית השיש הטוב ביותר בעולם.

יש הרבה חברות מטבחים שמייבאים חומרים באופן עצמאי. אנחנו לא מייבאים חומרים אלה עובדים ישירות עם יצרני השיש הטובים בתחום. אומנם חומרים מיובאים עומדים בתקן הבטיחותי אך לא תמיד עוברים בדיקת איכות מטעם החברה.

מבחינתנו, חשוב שהלקוח ירגיש ביטחון וידע מה הוא קונה ברמת החומר, מאיזו חברה המוצר נרכש וכן הלאה. כמובן שנוסף לאחריות שלנו ישנה ללקוח גם אחריות מהחברות שמספקות את חומרי הגלם."

סאם קיטשן. סאם קיטשן,
סאם קיטשן/סאם קיטשן

איך אתם ניגשים לתהליך תכנון ועיצוב מטבח עבור לקוח?

"אנחנו עובדים בשיטה ייחודית שחוסכת ללקוח שעות של טרטור וטרחה ובאים אל הלקוח אליו הביתה יחד עם התצוגה והקטלוגים שלנו ויושבים יחד כדי להבין את הצרכים מבחינת השימוש במטבח, מבינים מה הוא רוצה בדיוק, מה השאיפה שלו מבחינה עיצובית, ובהתאם לצרכים מתכננים את המטבח, לרוב נציג ללקוח 2-3 אפשרויות, ויחד נבחר את האופציה המתאימה ביותר וכל זה בלי לצאת מהבית בכלל.

כמו כן, כמובן שאנחנו מתחשבים בצרכי האחסון, אגב אחסון מהווה בעיה עבור רוב הלקוחות בישראל בגלל גודל הבית ושטח המטבח, ומתכננים את המטבח כך שיראה גדול ורחב גם כאשר מדובר בחלל קטן. כל זאת מבלי לפגוע בעיצוב. אצלנו כל הפרמטרים משולבים יחד לכדי תוצאה סופית מדויקת, ברמה הגבוהה ביותר.

הלקוחות שלנו מקבלים הדמיית מציאות D3 ממנה הם יכולים להבין כיצד המטבח הולך להראות בדיוק. לאחר ההדמיה הלקוח יכול לשנות את התכנון ולדייק אותו לכיוון התוצר הסופי המושלם עבורו, כמובן שזה נעשה במסגרת הליווי המקצועי שלנו.

"מה שמייחד את החברה שלנו זה שאנחנו בונים דברים שלא קיימים בשוק. אנחנו מציעים פתרונות שימושיים ועיצוביים שהם מעבר לסטנדרט, לדוגמא הסתרת תמי 4 או מיקרוגל וידיות אינטגרליות שמוסיפות לעיצוב, או אזור מוסתר ומעוצב באופן ייחודי, שנועד להשאיר מקום למקרר גדול יותר לצורך העניין, אם הלקוח יחליט להביא בעתיד. "

אם אתם מתכננים לשפץ את המבטח בבית, או שרכשתם דירה ואתם רוצים לבנות את מטבח חלומותיכם, חשבו על כל אלמנט במטבח, קחו בחשבון את איכות החומרים וכמובן, את מקצועיות ואמינות החברה המבצעת. מטבח איכותי ויפה ילווה אתכם עשרות שנים קדימה. המטבח הוא לרוב האזור בו יש הכי הרבה פעילות בבית - תשקיעו בו. לפרטים נוספים ולתיאום ייעוץ מקצועי עם צוות החברה כנסו לאתר-סאם קיטשן

מוגש מטעם S.A.M KITCHEN
  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully