וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינדרלו הבוט החכם: איזו בשורה הוא מביא עמו?

מוגש מטעם פינדרלו

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 15:06

פינדרלו הוא הבוט החכם ביותר בישראל ונראה שהוא מביא עמו בשורה אחרת: "המטרה היא לתת חוויית משתמש מהפכנית"

לא האמנו שהתכתבות עם בוט יכולה להיות כל כך אנושית, עד שהגענו לפינדרלו.

השוני הבולט בחווית המשתמש בפינדרלו, שעלה לאוויר לאחרונה, הוא שלרגע אתם שוכחים שאתם מתכתבים עם בוט. רשמנו לפינדרלו במלל חופשי את סיבת הפניה שלנו, מה אנחנו צריכים ותוך מספר שניות פינדרלו השיב לנו וניהל איתנו שיחה אנושית לחלוטין.

מאחורי פינדרלו עומדים קבוצת משקיעים מעולמות שונים, שמה שחיבר ביניהם היה הרצון לפתח את העוזר האישי הראשון מסוגו בעולם.

"זה ממש כמו לצוטט עם בן אדם אנושי"

כל בוט יכול לצוטט עם משתמשים ולנהל שיחה על פי מערך קריטריונים קבוע. כל הבוטים הקיימים כיום, מתנהלים על פי צ'אט ידוע מראש ואם נרשום להם במהלך השיחה משפטים במלל חופשי, הם לא ידעו כיצד לענות. הבוטים החכמים אינם בנויים לניהול שיחה אם היא לא מתנהלת לפי שאלות ותשובות ידועות מראש שהמשתמש נדרש להשיב. פינדלו הוא בוט חכם המתנהל כבוט אנושי ומנהל שיחה מלאה עם המשתמש. פינדרלו מעניק חווית משתמש יוצאת דופן כאנושי לחלוטין, לא ניתן להרגיש שבעצם אנחנו מצוטטים עם בוט.

"אנחנו שמים דגש על חוויות משתמש וחסכון בזמן. השוק מוצף אפליקציות ואתרים הפועלים עם צ'אט בוט חכם בהתאם לדפוס צרכנים ישן. העולם השתנה וחווית המשתמש היא מה שקובעת, במקום לעבור צ'אט ארוך שיוביל אותך אל מה שחיפשת, תרשום לפינדרלו בדיוק בשביל מה פנית והוא יתן לך מענה מיידי." כך מספר לנו גיל מצוות הפיתוח של פינדרלו.

לדבריו, פינדרלו נותן מענה כל כך אנושי, עד שאנחנו שוכחים שהשיחה מתנהלת עם בוט. "האלגוריתם של פינדרלו מזהה מילות מפתח שהמשתמש כתב ויודע לענות לו בהתאמה מדויקת. יחד עם מה שאנחנו מגדירים כשילוב המנצח - יחס אישי ואנושי."

לוגו פינדרלו. יח"צ,
לוגו פינדרלו/יח"צ

"בשורה לעולם תצא מישראל"

הבטחה נוספת שפינדרלו מביא עמו היא שישראל היא רק ההתחלה. "פינדרלו מתנהל כעת רק בעברית, אך בקרוב מאוד אנחנו מצפים להתרחב ולאפשר גם שימוש באנגלית ובערבית, על מנת לתת חווית משתמש אנושית למנעד רחב יותר של משתמשים".

ועדיין אם אני רוצה עזרה בתשובות, אין לי אופציה לתשובות ידועות מראש?

"זה קיים באפליקציות ואתרים אחרים ולא אצלנו. אם היינו מפתחים צ'אט בוט כמו כולם ולא בוט חכם כמו פינדרלו, אז אנחנו סתם צ'אט שמתנהל כמו כל פלטפורמה אחרת."

"המשתמשים רוצים לדבר עם בן אדם אנושי והתזמון שלנו הוא בדיוק בזמן"

"כמה פעמים יצא לכם לפנות לחברה כלשהי דרך צ'אט המסנג'ר בפייסבוק או דרך וואטסאפ? כמה פעמים השאלות לפנייתכם היו בנויות מראש והתשובות גם כן? ובסך הכל רציתם לרשום את הפניה שלכם במלל חופשי ושמישהו מהצד השני יענה לכם. זה בדיוק מה שפינדרלו עושה. כמה פעמים דרשתם במהלך שיחה עם צ'אט בוט לעבור לנציג אנושי? אין ספק שפינדרלו הוא הבוט החכם האהוב על כולם והתזמון שלנו להביא אותו לצרכנים הוא בדיוק בזמן".

לאתר>>

מוגש מטעם פינדרלו
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully