וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסט מדיה החברה מספר 1 בקידום ממומן לעסקים

מוגש מטעם בוסט מדיה

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 9:39

איך לנצל באופן אופטימלי תקציב פרסום בגוגל, איך להעלות מודעות עם כותרות שימשכו מיד את תשומת הלב הרצויה ואיך להניע את הגולשים לפעולה המבוקשת? לכל השאלות הנ"ל יש תשובה אחת: הידע הרב שצברו המומחים של בוסט מדיה

בוסט מדיה. יח"צ,
בוסט מדיה/יח"צ

קידום ממומן, כלומר פרסום מודעות בגוגל, הוא קיצור דרך שעשוי להיות משתלם במיוחד. כל מודעה כזו מאפשרת לכם להפגין נוכחות בעמוד הראשון של תוצאות חיפושים רלוונטיים, לרוב בחלק העליון שלו, וכך להגיע לתודעת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. יחד עם זאת, כמו בכל מקרה שבו בוחרים בקיצור דרך, חשוב לתכנן אותו נכון כדי להגיע ליעד - יחס עלות תועלת אופטימלי ולקוחות חדשים רבים.

למה למודעות בגוגל יש פוטנציאל גבוה?

קידום ממומן מתאים לעסקים בכל תחומי הפעילות, ובפרט לאלה החדשים יחסית. עסק שעדיין לא נהנה מבסיס לקוחות איתן יכול להתבלט בזכות מודעה חדה ומדויקת, לעורר עניין ולמשוך גולשים לאתר. עבור עסק שמספק תועלת אמיתית ללקוחותיו, וכחלק מכך אתר עשיר בתוכן ומעניין, החשיפה הראשונית תגרום לתגובת שרשרת ותוביל עוד ועוד אנשים לאתר ולעסק.

גם עסקים ותיקים בעולם ה'אמיתי' אבל כאלה שעדיין לא יצרו נוכחות דיגיטלית משמעותית עשויים להיתרם מאוד מקמפיין ממומן בגוגל. גם עבורם המודעות הן מנוע יעיל - הן להגעה לקהלי יעד חדשים, והן להתנעת תהליך צמיחה.

מצב נוסף שבו הפוטנציאל הגבוה של מודעות ממומנות בגוגל מתממש הוא כשרוצים לפרסם מבצע נקודתי או להשיק מוצר חדש. בכל המקרים הנ"ל באה לידי ביטוי הפופולריות העצומה של גוגל, ולא פחות חשוב - רמת האמון הגבוהה שרוב הציבור רוחש למנוע החיפוש (גם כשמדובר במודעה והגולשים מודעים לעובדה זו).

איך למצות את הפוטנציאל?

על-מנת למצות את הפוטנציאל העצום של קידום ממומן לעסקים, נדרשת קבלת החלטות מדויקת. כאן נכנסת לתמונה המומחיות של נשות ואנשי בוסט מדיה, וליתר דיוק הידע הרב שהצטבר בחברה מתורגם לבחירות מיטביות.

בין ההחלטות המשמעותיות: מהן מילות המפתח שעבורן יופיעו המודעות, אופן חלוקת התקציב בין המילים והביטויים הנבחרים, הכותרות של המודעות והטקסטים שלהן, התוספים (מספר טלפון, הבלטת יתרונות ספציפיים, קישורים, כתובת פיזית ועוד אפשרויות שהופכות את הנוכחות של המודעה בדף תוצאות החיפוש לבולטת יותר), הצעת המחיר לכל קליק, פילוח קהל היעד (למשל על בסיס גיאוגרפי, כשהמיקום הפיזי רלוונטי) ועוד.

ניהול קמפיין ממומן ע"י הצוות של בוסט מדיה כולל בקרה מתמדת על הביצועים של כל מודעה ומודעה, והשבחתן בהתאם - על-מנת להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהקידום. עוד מרכיב חשוב הוא תשומת לב ליעד שאליו מופנים הגולשים, בין אם מדובר על דף נחיתה ובין אם עמוד מסוים באתר של העסק שלכם. המשכיות בין המודעה לבין התוכן שאליו נחשפים הגולשים שהקליקו על המודעה תורמת במידה ניכרת לנכונות לבצע את הפעולה הרצויה מבחינתכם (רכישת מוצר, יצירת קשר עם העסק, השארת פרטים וכו').

מינימום תקציב, מקסימום תוצאות, בלי התחייבות מצד הלקוחות

בוסט מדיה מבטיחה - ומקיימת - מקסימום תוצאות בכל מסגרת תקציב שמוקדש לקידום הממומן, ולמעשה תוצאות מעולת גם בתקציבים נמוכים. בנוסף החברה, שמפרסמת מודעות בגוגל כבר למעלה מ-12 שנים, עבור מגוון רחב מאוד של עסקים וארגונים, לא דורשת מלקוחותיה התחייבות ארוכת טווח אלא מציעה את השירות על בסיס חודשי. אם תרצו - וקרוב לוודאי שתרצו לנוכח התועלת העצומה של כל קמפיין - הקשר יימשך, ועוד אופציה היא לשלב קידום ממומן עם אפיקי שיווק משתלמים אחרים בדיגיטל וכך ליצור את התמהיל האפקטיבי ביותר האפשרי.

מוגש מטעם בוסט מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully