וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אחד יכול להיות פיציולו

מוגש מטעם 450c

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 10:40

כולם אוהבים אותה, בכל גיל ובכל מגדר, היא כיפית, משפחתית ומחברת, היא לא דורשת עלויות גבוהות מדי ובעלת ערכים תזונתיים מצויינים כשמכינים אותה לבד בבית

טאבון 450c. 450c,
טאבון 450c/450c

מלאה ברוטב עגבניות טרי, עם גבינה חמה נמתחת על גבי בצק קריספי ועוטף, פיצה הייתה לאורך כל ההיסטוריה וצפויה להיות גם שנים רבות קדימה- קונצנזוס קולינרי. המנה הקלאסית חוצת התרבויות היא בעיני רבים בבחינת אלת המטבח האיטלקי והמטבח הכללי גם כן. אין מפגש חברתי שכמה מגשי פיצה לא סגרו לנו את פינת הכיבוד או ארוחת ערב מהירה שהיא סתמה לנו בפשטות. ! כן… אנחנו מתכוונים לזה: תתחילו להכין פיצות לבד בבית. כי היום יותר מאי פעם, כל אחד יכול להיות פיציולו!

(*פיציולו= שף פיצות, בעגה המקצועית) יש לידכם דף ועט? הנה רשימת הקניות שלכם: רוטב עגבניות, גבינה מגורדת, קמח, זיתים וטאבון. כדי לקבל את האורחת שלכם כמו שצריך אתם חייבים לתת לה מה שהיא זקוקה לו יותר מהכל- חום של טאבון ביתי כמו באיטליה. אם עד היום נתקלתם בטאבונים רק בבתי עסק, מסעדות, מלונות וכהנא, שיכלו לאפשר לעצמם טאבון איכותי במחירים היקרים שהוא דרש- לא עוד. המצב השתנה לגמרי וכיום כל בית עממי יכול לאפשר לעצמו טאבון ביתי איכותי ללא פשרות.
בשנים האחרונות חלה מהפכה בתחום הטאבונים והחלו להיות פופולריים יותר ויותר בעולם טאבונים ביתיים מצוינים שאופים לנו פיצה בפחות מדקה. אז רגע לפני שנבחר את התוספות לפיצה שלנו, בואו נלמד איך בוחרים טאבון ביתי בלי לעשות טעויות:

טאבון 450c. 450c,
טאבון 450c/450c

1. מבער הטאבון- הטאבונים הביתיים המוצעים כיום מופעלים באמצעות בעירה של גז או עץ. בטאבון שעובד על גז ההצתה נעשית באמצעות מבער מובנה בתוך הטאבון וזה המרכיב הכי חשוב בו. ככל שהמבער עוצמתי יותר ואיכותי יותר, כך נוכל לשלוט בצורה מדויקת יותר בעוצמת הבישול ובטמפרטורה של הטאבון. במידה ונבחר בטאבון שעובד על בעירת עץ כדאי לדעת שהיתרון הגדול בבעירת עץ הוא העוצמה והמהירות בא מגיע הטאבון לחום גבוה, לצד חסרונות הניקיון והתעסוקה שבעירת עץ דורשת.

2. בידוד הטאבון- הטאבון מייצר חום עוצמתי בזמן מאוד קצר וכדי לשמר את החום שלו הטאבון חייב להיות מסוגל לבודד עצמו מהסביבה. רק על ידי בידוד איכותי תהליך האפייה יתבצע בצורה אחידה וטובה כמצופה.

3. עמידות הטאבון- הטאבון הוא אמנם ביתי אך מבלה את רוב ימיו בחצר או במרפסת ועל כן מוכרח להיות עמיד לתנאי מזג אוויר משתנים, לרטיבות, קור, שמש, יובש ושאר ימות השנה. טאבון לא איכותח יראה סימני גסיסה ובלאי מהר מאוד וחבל.

4. משקל הטאבון- בעיני רבים הטאבון נחשב לפריט כבד, גדול ומגושם, אך למען האמת, הטאבונים המוצעים היום בשוק מגיעים בוריאציות קלות ונגישות. רבים מהם בנויים מברזל ומחומרים קלי משקל ובגדלים משתנים המאפשרים הנעה וניוד של הטאבון בקלילות לאורך כל החצר האחורית.

5. עיצוב הטאבון- כמו שכבר תיארנו בסעיף 4, אתם יכולים לשכוח מטאבון בסגנון מדברי (אלא אם כן זה הטעם המועדף עליכם). הטאבונים הביתיים של התקופה הם הפריט אקססורי הכי מבוקש, הכי טרנדי והכי יפה לגינה שלכם. רוצים טאבון מודרני? קיבלתם. רוצים כפרי? יש. בא לך סגנון איטליה, סי! אולי אחד צבעוני? רק תבחרו.

היום הטאבונים הביתיים הם קומפקטיים, ניידים וקלי משקל. מתאימים לשימוש במרפסת שלכם, בחצר, בגינה, ואפילו תוכלו לקחת את הטאבון שלכם איתכם לערב טעים בחוף או בפארק. רמת התפעול של הטאבונים קלה ופשוטה ומתאימה לכל רמות הפיצה שלכם והפיציולו שאתם!

מוגש מטעם 450c

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully