וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כדאי להיעזר במתווך מומחה טרם רכישת נכס?

מוגש מטעם פסגות נכסים

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 10:52

רבים בוחרים להיעזר בשירותיו של מתווך מומחה, על מנת לרכוש לעצמם נכס בראש שקט. יש לזכור כי לא לכולם יש את הזמן או הסבלנות ללמוד את התחום לעומק ולהבין את כל הניואנסים השונים, לכן אין זה מפתיע כי רבים יבחרו להיעזר בשירותיו של מתווך

חן בן חמו פסגות נכסים. אורן סונגו,
חן בן חמו. מנכ"ל ומייסד פסגות נכסים ושיטת פסגה/אורן סונגו

מתווך המתמחה בתחום יוכל לסייע לכם לבחור את הנכס המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלכם, בהתאם לסוג הנכס הרצוי, השכונה הספציפית שמעניינת אתכם וכדומה. כמו כן, המתווך יכול לסייע לכם בשלבי ניהול המשא ומתן מול בעלי הנכס וכמובן לאפשר לכם לסגור את העסקה בצורה החלקה והיעילה ביותר.

מחפשים בתים למכירה ביישובי משגב או בתים למכירה בכפר ורדים אנו בחברת פסגות נכסים נשמח לסייע לכם ברכישת הנכס המתאים ביותר עבורכם, באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שיודעת לבצע עבורכם איתור והתאמת נכס על בסיס צרכים ותקציב. כלומר אנו מספקים שירות ייחודי של איתור הנכס באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים שפיתחנו על מנת לייעל לכם את התהליך ולאתר את הדירות הטובות ביותר הנמצאות בשוק, בהמשך לכך אנו נספק לכם שירות ליווי יסודי, מקצועי ומקיף ונצא אתכם לסיור שטח בנכסים פוטנציאליים על מנת לבצע התאמה מדויקת תוך ניהול משא ומתן מיטבי להשגת המחיר הטוב ביותר בתנאים הטובים ביותר. אצלנו שימת הדגש היא על המוניטין ולכן קהל לקוחותינו נהנה מתודעת שירות גבוהה, זמינות מכל מקום ובכל זמן, ולווי מקיף תוך מתן פתרונות 360 ללקוח עד להשגת המטרה המיוחלת בהתאם לצרכיו ושביעות רצונו.

יוסי אסף אלול פסגות נכסים. מבטים,
יוסי אסף אלול. מנכ"ל ומייסד פסגות נכסים ושיטת פסגה/מבטים

מהי החשיבות של מתווך מומחה טרם רכישת נכס?

קודם כל, יש לזכור כי מתווך מקצועי מכיר היטב את שוק הנדל"ן ואת האזור הספציפי שבו אתם מעוניינים לרכוש נכס, לכן הוא יוכל לסייע לכם בתהליך החיפוש ולייעץ לגבי שכונות ספציפיות, שיכולות להתאים לכם. כדאי לדעת כי מתוך כל 10 עסקאות, 9 ייסגרו באמצעות משרד תיווך מקצועי, מאחר ורוב האנשים אינם מוכנים לקחת את הסיכון ולרכוש דירה בצורה עצמאית. המתווך הינו איש מקצוע מומחה בתחומו המכיר היטב את שוק ההתמחות, המוכרים או הקונים הפוטנציאליים שמסתובבים בשוק ויודע כיצד לגשר בין הצדדים ללא מעורבות אמוציונלית, לטפל בהתנגדויות שונות ולחסוך מכם זמן, כסף, טרחה, אנרגיה, מתח ותסכול שיוכלו להיווצר עקב תהליכים אלו.

דוד שלמייב פסגות נכסים. אדי כהן,
דוד שלמייב. סוכן נדל"ן מומחה במחוז הצפון/אדי כהן

למה כדאי לבחור משרד תיווך מקצועי לקידום רכישת הנכס?

חשוב לזכור כי אחד היתרונות המרכזיים שיש למשרד תיווך מומחה הוא היכולת להסתמך על ידע, הכלים והניסיון שצבר במהלך השנים. כאשר המשרד מחזיק במגוון רחב של נכסים בבלעדיות אותם הוא מכין למכירה ולאחר מכן מציג בפני לקוחותיו השונים ומוודא טרם הליך למכירה כי הנכס אינו משועבד ואכן שייך למוכרים, נסח טאבו תקין, ארנונה, שינויים שנעשו בנכס לרבות התקנת פרגולות או סגירת מרפסת המחייבים אישורים מתאימים. בנוסף לכך עובד בצמוד עם גורמי מקצוע משלימים שמספקים שירותי מימון להשגת משכנתא מותאמת אישית וכן עורכי דין מקרקעין להשלמת התהליך במלואו כדי שנוכל לסגור עסקה בביטחון ובמחיר הוגן.

אנו בחברת פסגות נכסים נשמח לסייע לכם לרכוש את הנכס המתאים ביותר עבורכם ולסייע לכם לכל אורך התהליך ועד לחתימה. לפרטים נוספים, צרו קשר או שלחו וואטסאפ 077-4420447

מוגש מטעם פסגות נכסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully