וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Chentro: מסעדת ההמבורגרים המלהיבה בישראל

מוגש מטעם Chentro

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 9:59

אם היה נדמה כי כבר אי אפשר להפתיע עוד את הסועד הישראלי בכל הנוגע להמבורגרים, באה מסעדת Chentro בכפר קרע והוכיחה אחרת. ביקרנו במקום וטעמנו מהתפריט העשיר, ובסיום הורדנו את הכובע בפני השף הצעיר

המבורגר Chentro. גיל אבירם,
המבורגר Chentro/גיל אבירם

המלצות על מסעדות כאלו ואחרות כל אחד מאיתנו מקבל בכל שבוע מחדש, ובנוגע למנות של המבורגר עשה רושם שאי אפשר עוד לחדש דבר, אולם בשנה האחרונה שם של מסעדת המבורגרים חדשה החלה לעשות לעצמה שם בקרב בלוגרים לאוכל, שפים וקרניבורים יודעי דבר, מדובר במסעדת Chentro הממוקמת במרכז כפר קרע בצפון הארץ.

המבורגר Chentro. גיל אבירם,
המבורגר Chentro/גיל אבירם
המבורגר Chentro. קייס גאנם,
המבורגר Chentro/קייס גאנם

החלטנו לקפוץ גם אנחנו ולבדוק בעצמנו את מנות ההמבורגר המיוחדות שניתן לאכול במקום, והחל מהרגע הראשון הרגשנו ב Chentro כמו בבית. מדובר במסעדה גדולה עם 60 מקומות ישיבה, אך למרות הגודל מדובר במקום נעים המטופל בקפידה, בזכות שירות מהיר ויחס אישי שגורם לכל לקוח להרגיש רצוי.
שיחה קצרה שערכנו עם חמאדה עתאמנה, בן 30, הבעלים של צ'ינטרו לימדה אותנו כי גולת הכותרת של המסעדה היא חמישה המבורגרים שונים ומיוחדים, עליהם הוא הסביר:

"ההמבורגר הראשון שלנו הוא המבורגר קלאסי מבשר בקר. יש גם המבורגר מעושן, המבורגר שעשוי מבשר ואגיו משובח, ויש המבורגר מיקס שמשלב בתוכו בשר בקר וטלה. בגלל שאני ספורטאי בנשמה ועובד על פיתוח גוף, לא יכולתי שלא יהיה גם המבורגר בריאות, וזה אצלנו עשוי מפרגית ושיבולת שועל".

המבורגר Chentro. גיל אבירם,
המבורגר Chentro/גיל אבירם
המבורגר Chentro. קייס גאנם,
המבורגר Chentro/קייס גאנם

כל מנת המבורגר ניתן להזמין בגדלים שונים, של 120 או 240 גרם, ובמידת הצורך להגדיל עוד יותר. צורת ההגשה של ההמבורגרים מיוחדת במינה, באמת משהו יוצא דופן שלא יצא לנו לראות קודם לכן במסעדות בישראל.

למשל המבורגר שמגיע על קרש עץ כשהוא חתוך לשתי חתיכות בתוך שיפוד, המבורגר שמגיע שוכב על רוטב שמנת והפתעות נוספות.

לאחר שטעמנו מהמנות הראשונות המגוונות גם הן, כמו עראייס, לחמניות באן רגילות וקריספיות עם מילויים שונים, החל משרימפס, אסאדו, שווארמה ועוד, דרך בשרים בתוך טורטיות בצורת סושי, כנפיים, אצבעות מוצרלה ועוד, התפנקנו על כל אחת ממנות ההמבורגר השונות.

מידת הצלייה של כל המבורגר היתה מושלמת, ואת הלחמנייה הטרייה והעסיסית השלימו ירקות טריים אשר נקצצו בדיוק כפי שכתוב בספרים, והרטבים הנלווים הם נושא בפני עצמו, וכולם ביחד השלימו ארוחה מושלמת במחיר שווה לכל כיס.

לאחר ששבענו מעט, חיכינו מספר דקות כדי לפנות מקום לקינוחים, והיה שווה לחכות גם להם. בלענו בשקיקה את הטרליצ'י, הלוא הוא הקינוח הטורקי המפורסם, לצד אלפחורס וסופלה שוקולד חם.

כיצד אפוא הצליח בחור צעיר להפתיע אותנו בצורה יוצאת מגדר הרגיל, עם תפריט מגוון וכל כך טעים? התברר לנו כי חמאדה עתאמנה הבעלים חי ונושם את עולם האוכל לאורך שנים ארוכות.

את תחילת הקריירה המקצועית שלו הוא עשה בקייטרינג המשפחתי "מטבח השף", לאחר מכן הוא החל ללמוד בישול בבית הספר תדמור ועבד בכמה מסעדות שונות, עד שהחליט להגשים את חלומו הגדול ופתח את Chentro, וזה לא הכל:

"לאחרונה פתחתי גם קייטרינג חדש, הראשון במגזר הערבי שהוא גם כשר בהשגחת הרבנות, "קייטרינג איה" שמו. בכל הנוגע ל צ'ינטרו אני עובד על מנות וקינוחים נוספים", חמאדה סיכם את הדברים.
ויש עוד דבר שכדאי לדעת, כיוון שחמאדה פעיל בתחום פיתוח הגוף, הוא מבין את הצורך בארוחות ספורטאים שיהיו לא רק מזינות אלא גם טעימות. לכן הוא הקים עסק נוסף שמציע ארוחות מוכנות למי שמתאמנים ואלו כוללות פחממות, ירק וחלבונים עם תוקף של ארבעה ימים, כך שאפשר לשים אותם במקרר ולחמם במיקרו או בתנור לאחר מכן.

מסעדת צ'ינטרו פתוחה לאורך כל ימות השבוע כולל שישי ושבת בין השעות 12:00 בצהריים ועד חצות הלילה.

להזמנות חייגו: 04-635-3930

אתר
פייסבוק

מוגש מטעם Chentro
  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully