וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליה אלמקיס - השם החם בתחום הפרסום והשיווק הממומן

מוגש מטעם אליה אלמקיס

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 15:13

אליה אלמקיס מציע קורס בתחום הפרסום והשיווק הממומן בפלטפורמות של פייסבוק ואינסטגרם. הקורס האינטרנטי מציע את כלל הכלים הנדרשים לכל אחד, כך שעם סיום הקורס יוכל להתחיל לבצע פרסום ושיווק ממומן לעצמו או כהכנסה נוספת

אליה אלמקיס. יח"צ,
אליה אלמקיס – קורס לשיווק ופרסום ממומן/יח"צ

אליה אלמקיס נחשב לשם החם בתחום הפרסום והשיווק הממומן בפלטפורמות הדיגיטליות וברשתות החברתיות כפייסבוק ואינסטגרם. לאחר שלוש שנות עבודה עם עשרות לקוחות, חשב אליה כיצד הוא יכול להוזיל עלויות עבור לקוחותיו ולייצר להם פלטפורמה אשר תאפשר להם לבצע פרסום באופן עצמאי. כך הגיע אליה ליצירת קורס אינטרנטי שיכיל את כלל הכלים הנדרשים לכל אחד, בכדי שיוכל להתחיל ולבצע פרסום ושיווק ממומן לעצמו או כהכנסה נוספת.

בכדי להבין את מהות הקורס אותו יצר אליה, ואת השירות אותו הוא מעניק ללקוחות המעוניינים, הצפנו עד לצפת, מקום מגוריו של אליה, כדי לפגוש אותו ולשמוע ממנו אודות הקורס והשירותים אותם הוא מציע ללקוחותיו.

אליה אלמקיס. יח"צ,
אליה אלמקיס - שיווק ופרסום באינטרנט/יח"צ

הפתעתנו הייתה גדולה כשפגשנו את אליה והתברר לנו שעל אף ניסיונו הגדול והרב, הוא צעיר בן 17 וכבר מתנהל כאיש עסקים מנוסה ומיומן. אלמקיס סיפר כי כמו רבים מבני גילו גם הוא החל את דרכו המקצועית בתחום המזון וההסעדה - מלצרות, שטיפת כלים ושליחויות בתחום זה, כשכל מה שהוא רוצה זה לייצר הכנסה ולחסוך את הכסף על מנת להשקיעו בעתיד באפיקי השקעה חכמים ומניבים. עם פרוץ הקורונה, העסקים האטו וחלקם אף הפסיקו לגמרי את עבודתם. הישיבה בבידוד ובסגרים הרבים שהיו מנת חלקנו, גרמו לאליה לחפש אפיקי פרנסה חדשים ולחשב מסלול מחדש, כך נחשף אלמקיס לעולם השיווק והפרסום הממומן ויחד עם אוראל אחיו הגדול, החלו השניים ללמוד את התחום ולהתמקצע בו. אליה מספר כי שם לב שישנו קהל רב של לקוחות אשר מעוניין לבצע פרסום ממומן ברשתות החברתיות, אך אין להם את הידע הנדרש והם גם לא מעוניינים לשלם סכום קבוע לחברת פרסום או לפרילנסר שינהל להם את הקמפיינים.

אליה אלמקיס. יח"צ,
אליה אלמקיס - שיווק ופרסום באינטרנט/יח"צ

מהצורך אותו זיהה אלמקיס, הוא יצר את החזון אשר הוביל אותו לבניית קורס אינטרנטי שייתן מענה לבעלי עסק או לכל אחד אשר מעוניין לעשות פרסום ושיווק לעצמו או כעבודה הנושאת עימה הבטחה נוספת.

האחים אלמקיס יצרו שני קורסים אינטרנטיים לאנשים אשר מעוניינים ללמוד את נושא הפרסום והשיווק הממומן עבור העסק שלהם או מעוניינים להתמקצע בתחום ולהפוך אותו להכנסה נוספת עבורם. כך נוצרו שני קורסים - קורס הבסיס אשר נותן מענה לכל מי שמעוניין לבצע פרסום לעסק שלו או לנהל פרסום לעסקים אחרים וקורס מתקדם הנותן מענה וכלים לפרסום מתקדם יותר לבעלי עסקים עם חנות אינטרנטית וכולל קמפיינים מתקדמים, ניתוח אנליטי, פיקסל של פייסבוק ועוד.

כשאנו שואלים את אליה מהם היתרונות שלו על פני גופים המעניקים קורסים דומים הוא מציין כי בראש ובראשונה הקורס אותו הוא מציע כולל 100% פרקטיקה לצד המחיר האטרקטיבי אותו הם מציעים. אליה מציין כי במהלך הקורס עוברים הלומדים שלב אחר שלב, עד להוצאת קמפיינים שיווקיים לאוויר. אליה מציין כי אין צורך בניסיון בפרסום ושיווק ממומן והקורס מתאים לכל מי שמעוניין גם אם אין לו כלל ניסיון בתחום. אליה חוזר ומדגיש כי במהלך הקורס מתחילים ועושים הכל מההתחלה, ממש מ-0 - שלב אחר שלב, מרגע פתיחת חשבון בביזנס ועד העלאת הקמפיין לאוויר.

לאחר שהבנו למי מיועד הקורס אנו מבקשים לדעת מה כל קורס כולל. אלמקיס מספר לנו שקורס הבסיס כולל פתיחת חשבון ביזנס מנג'ר, חיבור דפים עיסקיים, מדריך מלא ליצירת קמפיין, בניית קהלים ובונוס בדמות עיצוב מודעות וקרייטיב וכל זאת תמורת מחיר אטרקטיבי של 247 ₪ בלבד (במקום 647 ₪).

הקורס המתקדם כולל מלבד גישה מלאה לקורס הבסיסי, קהל יעד חכם (פיקסל), יצירת קמפיין דינמי, מעקב המרות ובונוס - חיבור גוגל אנליטיקס. כל זאת במחיר מיוחד של 447 ₪ (במקום 947).

ההנחות האטרקטיביות הן לתקופה הקרובה ואם גם אתם מעוניינים בכלים שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם, או בכלי עבודה שיעזור לכם כהכנסה נוספת או ראשית, כדאי לכם להירשם לקורס כמה שיותר מהר.

לפרטים נוספים:


סלולרי - 053-6261552

אתר

אינסטגרם

מוגש מטעם אליה אלמקיס
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully