וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטות מודרניות להלבשת אמבטיה

מוגש מטעם תותי אמבטיות

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 15:04

הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על אפשרויות שיפוץ אמבטיה במחירים ידידותיים

חדר אמבטיה. freepik,
חדר אמבטיה/freepik

יש שלל פיתרונות חכמים לתיקון אמבטיות ישנות, ואחד הבולטים שבהם הוא הלבשת אמבטיות אקריליות. פיתרון כזה יכול להתאים לאנשים שמחפשים הליך מהיר ולא מאוד יקר. כמו כן, מומלץ לבצע אותו כשעולה הצורך להחליף את האמבטיה הישנה אבל פירוק והרכבה נראים לכם מסורבלים מדי

בכל מה שקשור לחידוש אמבטיה ישנה, ההתלבטות בדרך כלל תנוע בין ביצוע ציפוי אמבטיה, הלבשת אמבטיה אקרילית, או רכישת אמבטיה חדשה.

חשוב שתדעו שבעוד שהזמנת אמבטיה חדשה תכלול הוצאת כספים עבור מגוון בעלי מקצוע ובלגן, הלבשה לאמבטיה מתבצעת באופן סטרילי, ומבטיחה את אותה תוצאה - אמבטיה חדשה, נוצצת ומבריקה.

ואם זה המצב, איפה בעצם ההתלבטות?

מהם אותם כתמים צהבהבים וחומים באמבטיה?

מתעניינים בהלבשת אמבטיה אקרילית? בטח גילית לאחרונה כל מיני אזורים בעייתיים בגוף האמבטיה הנוכחי. ובכן, חשוב שתדעו שקיים סיכוי גדול שמדובר בכתמי עובש.

עובש הוא סוג של פטרייה המייצרת נבגים, הוא צריך אזור עם איכות אוויר נמוכה או רמות לחות גבוהות כדי להתפתח.

הצטברות עובש באמבטיה עלולה להוות סכנה בריאותית גדולה עבור כל בני הבית. הסיבה לכך היא שנבגי העובש הזעירים יכולים בקלות להיכנס לריאות או לאף בזמן הנשימה. הצטברות של עובש עלולה לגרור תגובות אלרגיות, התקפי אסתמה וזיהומים בדרכי הנשימה.

עובש הוא בעיה מאוד נפוצה בבתים ובניינים. המצע הכי טוב לצמיחה שלו הוא חדרים לחים (בדיוק כמו חדר האמבטיה שלכם). או במילים אחרות, אם האמבטיה שלכם נגועה - אל תתמהמהו. טפלו בעניין מהר ככל האפשר.

היתרונות של הלבשת אמבטיה אקרילית

מעבר לכך שההלבשה של האמבטיה תהיה זולה יותר מהשיפוץ שלה, הלבשת אמבטיה אקרילית מאפשרת לכם להנות מפתרון ארוך טווח שיחזיק לאורך שנים רבות קדימה.

כמו כן, האמבטיה האקרילית עשויה מחומרים עמידים מאוד, מה שמאפשר לכם לעבוד עם כל חומר ניקוי שתרצו, ועל ידי כך להנות מאמבטיה שלא מחלידה ולא משנה את המרקם שלה.

חשוב שתדעו שחלק מהחברות בשנים האחרונות החלו להשתמש באמבטיות פח ופלדה, אבל אמבטיות אלו נוטות להחליד ולהירקב במהירות בדרך כלל.

כמו שציינו מקודם, יש עוד פיתרון חידוש אמבטיות זמין בשוק: ציפוי אמבטיות. אבל הוא מיועד רק לאמבטיות במצב יחסית קל (כתמים שלא ניתן להסיר, שריטות קלות וכו'). לפעמים מצב האמבטיה הישנה כל כך גרוע, עד שאין אפילו את האופציה לצפות אותה באמייל. במקרים כאלה, מומלץ לבצע הלבשת אמבטיה אקרילית אנטי-סליפ.

למי מתאימה הלבשה של אמבטיה?

הלבשה של אמבטיה מתאימה לרוב ללקוחות שלא מעוניינים להשתמש באמבטיה הקיימת שלהם עקב המצב בו היא נמצאת. מצד שני, לקוחות אלו בדרך כלל אינם יכולים להוציא את סכום הכסף הנדרש לשיפוץ אמבטיות. וגם אם הם יכולים, שיפוץ כללי הוא לא בהכרח הפיתרון החכם.

אם לוקחים בחשבון את כל המשתנים, מגיעים למסקנה אחת: הלבשת אמבטיה אקרילית היא הפתרון המושלם.

כמו כן, שיפוץ אמבטיה מהסוג הזה (שנקרא גם "חיפוי אמבטיה") מתאים גם ללקוחות שגילו לאחרונה כתמים של חלודה באמבטיה. חשוב לציין, רגע לפני התקנת חיפויים לאמבטיות, חשוב לתקן את נקודות החלודה שהתפתחו עם השנים. כלל האצבא הוא, שאסור להתקין חיפוי אמבט לפני הסרת חלודה. אם לא תסירו אותה, החלודה תמשיך להתפתח מתחת לחיפוי, מה שיוביל לנזק משמעותי בעתיד.

כמה עולה לשפץ את האמבטיה?

שיפוץ אמבטיה עשוי להגיע לאלפים רבים של שקלים, בעוד שפעולת הלבשת אמבט תעלה לכם בין 1,000 ₪ - 2,500 ₪. אם אתם מעוניינים להלביש על האמבטיה חיפוי אקרילי, מומלץ לערוך השוואת מחירים כדי למצוא את העסקה הכי נכונה לכם.

לאחר מחקר שוק קצר, תוכלו למצוא מגוון פתרונות לאמבטיות כמו חיפוי אמבטיה, הלבשת אמבטיה אקרילית, שיפוץ חלודות באמבטיות ועוד. כל עוד תדייקו את המחקר שלכם ותקבלו את השירות הנכון, שיפוץ האמבטיה לא אמור "לקרוע" לכם את הכיס.

אם גיליתם לאחרונה כתמים באמבטיה, נקודות חלודה או אזורים צהבהבים, כנראה הגיע הזמן לעשות עם זה משהו. אתם לא חושבים?

מוגש מטעם תותי אמבטיות
  • עוד באותו נושא:
  • אמבטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully