וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים בתחום הביוטי? שמעתם על האפליקציה שתגדיל את מאגר הלקוחות שלכם?

מוגש מטעם Glow-App

27.6.2022 / 15:35

האפליקציה החדשנית מייצרת חיבור בין נותני שירות (קוסמטיקאיות, ספרים, בונות ציפורניים, מטפלים אלטרנטיביים, מאמני כושר ועוד הרבה שירותים אחרים) ללקוחות המעוניינים בטיפול אצלם בבית

Glow-App. Glow-App,
Glow-App/Glow-App

במינימום זמן ובלי השקעה ראשונית או התחייבות כלשהי, תוכלו להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם בתור בעלי מקצוע, למלא את היומן לגמרי, להנות מפרסום חינמי ברשתות החברתיות ובאפליקציה ולבנות את העסק שלכם על בסיס חוות דעת ודירוגים מהלקוחות. זה מדהים, תחשבו על השירות המצוין של Wolt, רק בתחומי הביוטי, הטיפוח והכושר. מה כלול באפליקציה ולמה אתם חייבים להופיע בה, בכתבה שלפניכם.

תכירו את אפליקציית Glow-App

גלואו-אפ היא אפליקציה הראשונה מסוגה, שמאפשרת לכם לפתוח כרטיס עסקי ולהגדיל את החשיפה שלכם בכדי להגיע לעוד לקוחות פוטנציאלים באזור שלכם. את האפליקציה יזמו, הקימו ומנהלות שתי אחיות - שרית לוי וגלית יטיב, אשר זיהו את הצורך באופן אינטואיטיבי ואח"כ באמצעות מחקר שוק, והחליטו לפתח את הפתרון האולטימטיבי שמדבר לאלפי בעלי מקצוע בתחומי היופי והטיפוח וכן עבור עשרות אלפי לקוחות המחפשים נותני שירות שיגיעו לביתם.

שרית לוי, יזמית, יבואנית ומנהלת חנות אינטרנטית, שיזמה את הרעיון מספרת: "תמיד ראיתי המון פוסטים של אנשים שמחפשים ספרים, בנות שעושות לק ג'ל או מניקור וכו', שיגיעו אליהם הביתה, גם אני כמדריכת כושר ובריאות, ביליתי שעות רבות בתאומים עם לקוחות פוטנציאליים ואף בחיפוש לקוחות חדשים. תופעה זו התעצמה מאוד מאז שאנשים החלו לעבוד בבית בשל הקורונה. לכאורה, תהליך פשוט של תאום עם נותן שירות הופך להיות קשה ומסורבל. מדובר בתהליך ארוך של טלפונים, בירורים, בדיקת מחירים והמון טרטורים בשביל משהו כ"כ טריוויאלי."

Glow-App. Glow-App,
האפליקציה שתעשה Glow-App לעסק שלך/Glow-App

גלית יטיב, שחזרה לארץ מקליפורניה אחרי 14 שנים ומכירה מקרוב את נושא מתן שירות עד הבית בתחומים שונים, מצטרפת לשיחה: "גם אני ראיתי את הצורך במסגרת עבודתי כמאמנת כושר ותזונאית ספורט. כשהתחילה הקורונה, רשת מועדוני הכושר והבריאות בה עבדתי, נפתחה ונסגרה לסירוגין, ומצאתי את עצמי מקבלת המון בקשות מלקוחות לאימון אישי אצלם בית".

"זה מה שהביא אותנו לגלגל את הרעיון. בעלי יוסי לוי, מהנדס במקצועו, לקח על עצמו את האחריות על כל נושאי הפיתוח של האפליקציה והצד הטכנולוגי. חשבנו על כל פרט הכי קטן שיהפוך את האפליקציה לנוחה ופשוטה לתפעול והנה אנחנו כאן". מוסיפה שרית.

למי מתאימה האפליקציה?

כיום, יותר מתמיד, אנשים הבינו את היתרונות הרבים של הזמנת אנשי מקצוע לבית או למשרד או לכל מקום אחר, שחוסכים להם זמן עבודה יקר, פקקים, סידור בייביסיטר ועוד, כי הרי זמן שווה כסף. בנוסף, תיירים וישראלים המתגוררים בחול שמגיעים לחופשה בארץ, אנשים מבוגרים, בעלי מוגבלויות או אחרים שאינם ניידים - מחפשים נותני שירות מתחומי הביוטי שיגיעו למגוון רחב של טיפולים בבית. בין הטיפולים המבוקשים ביותר ניתן למנות: מניקור ופדיקור, טיפולים קוסמטיים כגון שעווה, טיפולי פנים, איפור, אימוני כושר אישיים או בקבוצות קטנות, פן, תסרוקות לאירועים, צביעת שורשים וגוונים, טיפולים אלטרנטיביים שונים כגון מסאז'ים, רפלקסולוגיה, שיאצו ועוד.

Glow-App. Glow-App,
נותנת מענה לאלפי לקוחות פוטנציאלים/Glow-App

היתרונות שמדברים בעד עצמם

נראה שהיזמיות באמת חשבו על כל פרט הכי קטן באפליקציה שיקל על השימוש בה לשני הצדדים - הן לנותני השירות והן ללקוחות האפליקציה. החל מהרשמה ועד קבלת התשלום - כל התהליך נעשה בקלות בתוך האפליקציה. במספר קליקים בודדים תוכלו לקבל הזמנה מלקוח, להגיע אליו ולאחר ביצוע השירות לקבל את התשלום עבור העבודה שביצעתם. בנוסף, קהילת נותני השירות והמומחים תמשיך לגדול וגם בסיס הלקוחות יתרחב ותוכלו להנות מ-

● פרסום חינמי ושיווק לאלפי לקוחות פוטנציאלים: לא תצטרכו להשקיע אלפי שקלים בפרסום ברשתות החברתיות. האפליקציה תאפשר לכם חשיפה גדולה לכל הלקוחות המחפשים את השירות באזור שלכם. כאמור, האפליקציה אינה גובה דמי הרשמה או דמי שימוש חודשיים, אלא אחוז מסוים מכל עסקה שבוצעה בפועל לפי המחיר שנקבע על ידי נותן השירות בעצמו).
● ייעול העסק וחיסכון בעלויות ניהול העסק, מילוי יומן עבודה, חסכון בעלות סליקת אשראי והפקת חשבוניות וכו'.
● גמישות בזמן ובמקום: אתם מגדירים את המחירים, הזמנים ואזורי מתן השירות, מה שמוריד את כמות הפניות הלא רלוונטיות.

איך פועלת האפליקציה?

הכל נעשה בתוך האפליקציה, החל מרגע חיפוש השירות הרצוי, דרך תאום פגישה עם נותן השירות ועד לתשלום.

תחילה, אתם פותחים עמוד פרופיל אישי עם פרטים על עצמכם, רשימת הטיפולים והשירותים שאתם נותנים, הגדרת מחירים ואזורי מתן שירות. תוכלו להוסיף לגלריה שלכם תמונות של עבודות ותעודות הסמכה. בהמשך יופיע בעמוד שלכם גם דירוג וחוות דעת שהתקבלו מלקוחות האפליקציה, אשר יקדם אתכם בחשיפה ככל שהדירוג גבוה יותר.

ברגע שמתקבלת הודעה עם בקשה למתן שירות, המפרטת את סוג השירות המבוקש, שעה ומיקום - תוכלו לאשר את ההזמנה שתכנס מיד ליומן שלכם או לתאם מועד אחר או אף לסרב, במידת הצורך.
האפליקציה מאפשרת לנהל צ'אט פנימי עם לקוחות לסגירת פרטים, בירורים ושאלות. לאחר ביצוע השירות, אתם מסמנים כי העבודה בוצעה וכן יכולים לעדכן את ההזמנה במידה והתווסף שירות נוסף במהלך שהותכם אצל הלקוח. התשלום מתבצע באפליקציה באמצעות כרטיס אשראי, ומועבר אליכם בלי כאב ראש מיותר.

חשוב לציין - גלואו-אפ שומרת על נותני השירות. קיים מנגנון של פיצוי על ביטולים של הרגע האחרון. הלקוחות חותמים על תקנון ביטול בטווח מסוים של זמן, המחייב אותם במתן פיצוי של אחוז יחסי מהשירות שתואם, באם ביטלו ברגע האחרון או לא הופיעו לקבלת השירות.

Glow-App. Glow-App,
שרית וגלית - האחיות היזמיות/Glow-App

למה הלקוחות שלכם יאהבו את האפליקציה מאד?

"נותני השירות עוברים בדיקה של הסמכות מתאימות לתחום העבודה, כאשר ניתן להירשם דרך האפליקציה, אך הפרופיל האישי של כל בעל מקצוע עולה לאוויר לאחר בדיקות מקצועיות ובקרה של מנהלי המערכת ." מדגישות שרית וגלית.

עובדים בתחום הביוטי באזור השרון? מהרו להירשם!

"האפליקציה עתידה להיפתח להורדה בחנויות האפליקציות App Store ו- Google Play ביולי 2022, וכבר נרשמו אצלנו פניות רבות להרשמה" אומרת שרית בהתרגשות. "תחילה היא נפתחת לנותני שירות ולקוחות המתגוררים באזור השרון - הרצליה, רעננה, כפר סבא, פתח תקווה ,הוד השרון ונתניה" מוסיפה גלית - והתוכניות שלנו גדולות בארץ ובעולם".

"אנחנו רוצים בהתחלה ללמוד את התהליך באזור מוגדר, לקבל פידבקים מנותני השירות והלקוחות ורק אז להמשיך לשאר האזורים בארץ, כאשר המטרה היא כמובן להפוך את האפליקציה לארצית ובעתיד לצאת גם מחוץ לגבולות ישראל.

לסיכום, מדובר באפליקציה שמחברת בין לקוחות לנותני שירות בתחומי היופי והטיפוח, כאשר כל ההתנהלות מתחילה ונסגרת בתוך האפליקציה במטרה שהכל יהיה מאד פשוט, נגיש וקרוב - כמו וולט של שירותי היופי.

המצטרפים החדשים יזכו להטבת הרשמה מוקדמת - פטור מעמלות אפליקציה לזמן וכמות טיפולים מוגדרים מראש, כדי שיוכלו ללמוד לעבוד עם האפליקציה ולהנות מרווח מלא וחשיפה למאגר לקוחות גדול. אז למה אתם מחכים? היכנסו לאתר או חייגו כבר עכשיו לטלפון שמספרו 054-8070660.

www.glowapp.co.il

www.facebook.com/glow.app.il

www.instagram.com/glow.app.il

info@glowapp.co.il

מוגש מטעם Glow-App
  • עוד באותו נושא:
  • ביוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully