וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומד לכרוע ברך? כאן תמצא טבעות אירוסין במחירים מפתיעים

מוגש מטעם טון אמי

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 16:35

בחירת טבעת אירוסין היא תהליך מורכב משום שיש לקחת בחשבון משתנים רבים (התאמה אישית, תקציב, סוג יהלום ועוד) כדי להגיע לתוצאה המבוקשת

טון אמי. טון אמי,
טבעות אירוסין בהתאמה אישית - החל מ-1500 ש"ח בלבד/טון אמי

הרגע הגדול מתקרב - בחרת יום, שעה ומיקום להצעה וכל מה שנותר לך הוא לבחור עם איזו טבעת תזכה בה לכל החיים. בחירת טבעת אירוסין היא תהליך מורכב משום שיש לקחת בחשבון משתנים רבים (התאמה אישית, תקציב, סוג יהלום ועוד) כדי להגיע לתוצאה המבוקשת - הטבעת שהיא תמיד חלמה לענוד ברגע המיוחל והמשימה כולה מוטלת עליך. זה נכון שטבעת האירוסין תלווה את האישה שלך במשך שנים רבות וחשוב להשקיע מחשבה וזמן לבחירה נכונה, אך זו לא חייבת להיות הוצאה של עשרות אלפי שקלים.

טון אמי. טון אמי,
טון אמי/טון אמי

טבעות אירוסין ותכשיטים נגישים לכל כיס

תכירו את TON AMI, חנות אינטרנטית אשר שוברת את שוק תכשיטי יהלומים בארץ ומנגישה לכל אחד תכשיטי זהב ויהלומים החל מ-1000 ש"ח. בעלי החברה, רוי יעקב בן ה-39 דור שני לתכשיטנים, הקים את החברה במטרה להעביר מסר חד וחלק - לא צריך להיות מיליונר בשביל לקנות תכשיטי יהלומים באיכות גבוהה.

רוי יעקב עוסק בתחום תכשיטים ויהלומים כבר למעלה מ-12 שנה, אשר עד לפני קורונה ניהל עסק גדול למכירת תכשיטים לתיירים עמידים שרכשו תכשיטי בעשרות אלפי שקלים ויותר.

"כשהתחילה מגפת קורונה ועצרה את כל תחום התיירות בארץ ובעולם, התחלתי לחשוב על שינוי כיוון." נזכר רוי. "בגלל ובזכות המצב, החלטתי להפוך לעצמאי ולעבוד עם השוק הישראלי. היה לי חשוב להנגיש תכשיטי יהלומים איכותיים לכל בן אדם, אפילו אם התקציב שלו הוא 1500 שקל. המטרה שלי הייתה ועודנה - שכל מי שרוצה להציע נישואין בצורה מיוחדת ומושקעת, יכול לקנות טבעת יהלום באיכות הכי גבוהה, במחיר הכי נמוך."

האתר בנוי על ממשק הזמנות נוח ומתקדם ומאפשר רכישת טבעת בקלות ובמהירות. מדובר בקטלוג של מאות תכשיטי יהלומים וטבעות אירוסין זולים עד 5000 ש"ח. בקטלוג תמצאו לא רק טבעות אירוסין, אלא גם תליוני יהלומים, טבעות יהלומים וצמידי יהלומים בעיצובים מרשימים, במחירים מפתיעים.

"כמובן, יש לנו משרדים הממוקמים בבורסה ליהלומים, כך שאפשר להגיע, להתרשם ולבצע הזמנת טבעת אירוסין בהתאמה אישית" - מוסיף רוי.

טון אמי. טון אמי,
טבעת יהלום דגם אגם - רק 2400 ש"ח/טון אמי

חשוב לציין, כי באתר נמכרים יהלומים באיכות הגבוהה ביותר ביחס למחיר. יש חנויות שמוכרות יהלומים מטופלים - הכוונה ליהלום צהוב שעבר חימום והפך ללבן או יהלום שהיה מלוכלך, אשר טופל בעזרת חומר שהוזרק לתוכו והוא נהיה נקי, וזה לא המצב כאן. באתר ניתן למצוא יהלומים טבעיים או יהלומי מעבדה בלבד.

"בשנים האחרונות נכנס שחקן חדש לשוק." מסביר רוי. "במקום שיהלום יגדל בטבע מתחת לאדמה במשך אלפי שנים, לוקחים גרגר של יהלום טבעי, שמים במכשיר אשר מדמה תנאים של לחץ וחום שיש מתח לאדמה והיהלום גדל. מה שיוצא בסוף זה יהלום לכל דבר, רק כזה שגידלו במעבדה ומחירו הרבה יותר נמוך מיהלום טבעי. יהלומי מעבדה בעצם מאפשרים לאנשים לרכוש יהלום גדול ואיכותי ממש כמו יהלום טבעי, רק במחיר זול משמעותית."




טבעת אירוסין בהתאמה אישית
מעבר לקטלוג מוצרים הקיים באתר, ניתן לבצע הזמנה של טבעת בהתאמה אישית לבקשת הלקוח, המבוצעת במשרדי החברה הממוקמים בבורסת היהלומים ברמת גן. בונים מודל טבעת ממוחשב בהתאם לדרישות הלקוח והתקציב שברשותו - מידת הטבעת, סגנון, עיצוב, גודל היהלום ועוד. הטבעת מיוצרת בבורסת היהלומים ועוברת מספר ספקים, אשר מקדישים שעות רבות של עיצוב, יציקת זהב, ליטוש ופוליש, שיבוץ יהלומים וגימורים. מדובר במערך בעלי מקצוע ותיקים ומנוסים אשר מייצרים תכשיטים ביעילות, מהירות ובאיכות הכי גבוהה שאפשר.

"מי שרוצה להגיע, להבין מה הוא קונה, איזה יהלום לבחור ומה האיכות שלו - יכול להגיע למשרדים ולהכין טבעת אירוסין בהתאמה אישית בהתאם לתקציב מוגדר מראש. יכולים להגיע אליי שני לקוחות בעלי תקציב של 5000 ש"ח, וכל אחד יקבל טבעת שונה לחלוטין כי היא מותאמת בדיוק לצרכים והרצונות שלו."

טון אמי. טון אמי,
תכשיטים מזהב ויהלומים טבעיים באיכות הכי גבוהה, במחירים הטובים ביותר/טון אמי

לא רק תכשיטים וטבעות - בקרוב פירסינג משובץ זהב ויהלומים

לחובבי הפירסינג באוזניים - אתם בוודאי יודעים כמה קשה עד בלתי אפשרי להשיג פירסינג משובץ יהלומים לאזורים שונים כמו הליקס נמוך, טראגוס, הליקס קדמי, דיית', קונץ' וכו'. הרוב המוחלט של התכשיטנים לא מעוניינים להתעסק עם עגילי פירסינג עקב סגנון שונה של העגילים המיועדים לאזורים אלו. בימים אלו ממש רוי שוקד על ייצור עגילי פירסינג בשיבוץ יהלומים, אז יש לכם למה לחכות!

לסיכום, מדובר באתר אשר מייצר מהפכה בתחום טבעות יהלומים ותכשיטי זהב ומגיש מוצרי איכות מהפנטים במחירים שמתאימים לכל אחד! מעבר לאיכות המוצרים ומחירים זולים, מדובר באיש מקצוע ותיק ומקצועי, עם תודעת שירות מהגבוהות ביותר - כל שנותר לכם הוא רק למצוא את האחת (הטבעת, כן?) ולהתחיל את השלב החדש והמרגש בחייכם. שיהיה בשעה טובה ובמזל טוב !

לפרטים נוספים בקרו בעמוד אינסטגרם, פייסבוק או חייגו לטלפון שמספרו 054-749-0106.

מוגש מטעם טון אמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully