וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזגנים עיליים מומלצים לקיץ

מוגש מטעם צח עוז מזגנים

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 8:56

מזגן עילי הוא בין המזגנים היותר נפוצים בתעשייה ולא בכדי שכן, מדובר במזגן קומפקטי וחסכוני המעניק למשתמש את האפשרות ליהנות משירות נפלא בעלויות פחותות

מזגן ביתי. ShutterStock
מזגן עילי/ShutterStock

מזגן עילי הוא מזגן אשר מורכב משתי יחידות, הראשונה תהיה המדחס אשר ממוקם מחוץ לבית בעוד כי השנייה תהיה יחידת הקירור והחימום אשר ממוקמות בתוך פנים הבית. ניתן לומר באופן חד משמעי כי מדובר בשתי היחידות אשר מהוות את המרכיב המשמעותי והחשוב ביותר של המזגן העילי ויש לקחת את העובדה הזו בחשבון טרם הגעתכם אל מעמד ההתקנה. מזגנים עיליים כדוגמת מזגנים מסדרת תדיראן אלפא, פלטינום פלוס אלקטרה, קומפורט ועוד, הם מזגנים שלא ניתן להתקין באופן עצמאי ולכן, עליכם לפנות אל איש מקצועי אמין ומיומן שיבצע את תהליך ההתקנה עבורכם. מזגנים עיליים הם מגזנים אשר מתאימים למטרת קירור או לחילופין חימוד הבית אך לחדר אחד בלבד, ועליכם לקחת זאת בחשבון בעת בה אתם נמצאים במעמד הבחירה.

היתרונות של מזגן עילי

בעת בה אנו מדברים על מזגנים עיליים, ניתן לומר כי היתרון הגדול ביותר יהיה העובדה כי מדובר במזגן המעניק מענה מלא לכלל הצרכים האישיים בצורה הפשוטה והאיכותית ביותר. נוסף לעובדה זו, ניתן לומר באופן חד משמעי כי מדובר על קבוצת מזגנים המכילים לא מעט מזגנים זולים במיוחד, ועליכם לקחת זאת בחשבון בעת בה אתם מגיעים למעמד הרכישה. על כן, ההמלצה המרכזית תהיה לא למהר לבחור בבחירה הזולה ביותר שכן, בחירה כזו עשויה להתברר כבחירה יקרה במיוחד יחד עם חלוף הזמן. על כן, מדובר במזגנים מסוג כזה המאפשר פתרון מצוין הן לקירור והן לחימום הבית וכמו גם, קשה להגיד האם ישנם מזגנים המאפשרים קירור וחימום יעילים יותר.

היכן מומלץ למקם מזגן עילי?

תחילה, נציין כי את היחידה הפנימית מוטב כי תתקינו בגובה של לא פחות משני מטרים מעל לפני הרצפה, אך באותה העת עם כמה שיותר מרחק מחלונות הבית השונים. מבחינת מיקום ההתקנה בחדר, בעת בה מדובר על חדר קטן יותר, המזגן יקובע בסמוך לתקרה ולא פחות מעשרה סנטימטרים מפני התקרה. כמו כן, יש לציין כי בעת בה המתקין מגיע לביתכם, נעמדים בפניו מספרת אפשרויות מגוונות המשפיעות באופן ישיר על מיקום התקנת המזגן כדוגמת מיקום שקע ההזנה, מתן שירות ראוי, ניקוז, פיזור האוויר בחלל, מרחק מהיחידה החיצונית וכן הלאה וכן הלאה. חשוב להדגיש כי בעת בה אתם נתקלים באיש מקצוע שלא מתעמק באותם פרמטרים, מרבית הסיכויים כי פניתם אל איש מקצוע לא מנוסה וההמלצה תהיה להחליפו בהקדם האפשרי, במטרה למקום נזקים פוטנציאליים כאלו ואחרים יח עם חלוף השנים.

מוגש מטעם צח עוז מזגנים
  • עוד באותו נושא:
  • מזגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully