וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עד לפני חצי שנה הרגשתי שאני מאבדת את זה, אבל היום תחושת הביטחון חזרה"

מוגש מטעם BIOMIND

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 15:33

מה עושים כשהזיכרון משתבש, הריכוז נפגע וכל התארגנות הופכת מורכבת ומתסכלת? שלושה אנשים מספרים על המוצר ששינה את חייהם

מה קרה לזיכרון שלי?

לפני חודש איבדתי את האוטו שלי בחניון. כלומר לא ממש איבדתי, רק שכחתי איפה חניתי. תוך כדי שאני משוטטת בחיפוש אחר האוטו נזכרתי כמה פעמים שכחתי לאחרונה איפה שמתי את המשקפיים, או התקדמתי לחדר השני ונעמדתי בניסיון להיזכר למה הלכתי לשם מלכתחילה.

מה עושים במקרה כזה? ד"ר גוגל כמובן. האינטרנט הציף לי מאות מאמרים על ירידה קוגניטיבית המגיעה עם הגיל, וכמובן שבעקבות החיפוש, הוצפתי בימים שלאחר מכן בפרסומות על כמוסות לשיפור הזיכרון. אני מודה, התבלבלתי, אז יצאתי לתחקיר קטן (הרי זה המקצוע שלי) ושוחחתי עם אנשים שניסו כל מיני סוגים של מוצרים לשיפור הזיכרון - ויש לנו מנצח!

"הרגשתי שאני לא אני"

מרים, בת 66: "תמיד הייתי אישה מאוד פעילה, תקתקנית, זכרתי הכל, מעולם לא עבדתי עם רשימות ופתאום בחיי היומיום שלי הרגשתי שאני יותר מתקשה בפעולות שפעם היו מגיעות באופן ממש טבעי, וזה תסכל אותי מאוד. הרגשתי שאני לא אני. התחלתי לחפש מוצרים שיכולים לעזור לזיכרון וניסיתי כמה מהם, אבל שום דבר לא גרם לי להרגיש טוב יותר ורק קיוויתי שהמצב לא יתדרדר. עד שחברה סיפרה לי על המוצר STAY IN - כמוסות לשיפור הזיכרון. התחלתי להשתמש בו מדי יום ולאחר כמה חודשים הרגשתי שאני שוב מתחילה לשלוט במצב. אני שוכחת פחות, מרוכזת יותר ואני מאמינה שאני עושה טוב לגוף שלי לטווח הארוך. עד לפני חצי שנה הרגשתי שאני מאבדת את זה, אבל היום תחושת הביטחון חזרה".

ביומיינד. צילום פרטי,
מרים רוזן/צילום פרטי

"אני מקפידה לקחת את הכמוסות כל בוקר, כמו שעון שוויצרי"

העדות של מרים הפתיעה אותי - יכול להיות שזה עובד? אז התחלתי לקרוא על STAY IN, וגיליתי שמדובר במוצר חדשני שיצא לאחרונה לשוק, המבוסס על רכיבים שנחקרו בהקשר לשיפור יכולות זיכרון וחשיבה. המוצר פותח ע"י חברת הביוטכנולוגיה BIOMIND - ביניהם ד"ר אופיר לידור וד"ר רונן שמש, מומחים לגנטיקה וביולוגיה מולקולרית. כמו סיפורה של חיה, בת 60, שתיארה את מציאות חיי בצורה ממש... איך אומרים?... מובהקת!

"אני אישה פעילה ובריאה, עוסקת בספורט, רוקדת, אוכלת בריא ושומרת על עצמי. לפני כמה חודשים הרגשתי שאני מתחילה לשכוח מילים. בהתחלה התכחשתי לזה אבל כשזה עלה לכמות של כמה מילים ביום - הבנתי שעלי לעשות משהו. חיפשתי ברשת, מצאתי את STAY IN והזמנתי דרך האתר. כבר אחרי החודש הראשון התחלתי להרגיש בהבדל - שמתי לב שאני שוכחת פחות מילים ובעיקר מה ששימח אותי שאני מצליחה להיזכר בהן גם אם אני שוכחת. בנוסף, אני מרגישה יותר אנרגטית וחיונית כפי שהייתי תמיד. מאז שהבנתי את המשמעות, אני מקפידה לקחת את הכמוסות כל בוקר, כמו שעון שוויצרי. את זה אני בטח לא שוכחת".

"אני תמיד עושה הרבה בדיקות לפני שאני קונה"

גיל, בן 59, החל לקחת STAY IN, "אשתי אומרת עלי שאני "פריק" של תוספי תזונה. בשנים האחרונות הרגשתי שהזיכרון והחדות שלי מתחילים להיפגע, התחלתי לקרוא ולחקור על תוספי תזונה ומאכלים בריאים למוח. ככה אני - עושה הרבה בדיקות לפני שאני קונה, כי יש כאלו שרק רוצים לעשות עליך קופה. בין השאר קראתי על התוסף אלפא GPC, הבנתי שהוא הדיבור החם בתחום הקוגניטיבי וראיתי שבארץ הוא קיים רק ב- STAY IN של ביומיינד. בסך הכל אני מרוצה".

ביומיינד. צילום פרטי,
גיל בירמן/צילום פרטי

למה לוותר על הריכוז והזיכרון?

בעידן שבו תוחלת החיים הולכת ומתארכת והרפואה מוצאת פתרונות ליותר ויותר מחלות, כולנו רוצים להישאר בריאים גם מבחינה קוגניטיבית, ולשמר את הלמידה, הריכוז והזיכרון, לכן בנוסף לנטילת תוספי תזונה מתאימים, מומלץ לנהל אורח חיים בריא הכולל תזונה מאוזנת, פעילות גופנית והימנעות מעישון. את זה בטוח כדאי לזכור.

מוגש מטעם BIOMIND
  • עוד באותו נושא:
  • זיכרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully