וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחות החזקות בעולם

מוגש מטעם כלי בית

עודכן לאחרונה: 29.6.2022 / 13:58

כולנו מכירים את ההרגשה המבאסת כשהצלחת שאנחנו הכי אוהבים נופלת ומתנפצת למאות חתיכות קטנות. להדביק אותן עם דבק לא יעזור, אבל לעבור לצלחות קורנינג בהחלט ישפר את הסיטואציה

צלחות קורנינג. כלי בית,
צלחות קורנינג/כלי בית

הטעות שהפכה להצלחה לפעמים טעויות יכולות לשנות את פני המציאות. כך גם קרה בהמצאת צלחות קורנינג. אי שם בשנת 1953, מדען שעבד בחטיבת המחקר והפיתוח בעיר קורנינג, עסק בחקר של סוגי זכוכיות שונים. המטרה של אותה החטיבה היה להיות המובילים בתחום הפיתוח של פתרונות שמבוססים על מדע - דבר שהצליח להם מאוד. סטוקי נכנס ליום עבודה רגיל מבלי לדעת שמאותו היום כלום לא יהיה כרגיל. הוא החל לחמם חתיכת זכוכית רגישה מאוד לחום ואור ב480 מעלות במקום ב300 מעלות. התוצאה? זכוכית חלבית ולבנה שנראה כאילו היא אבודה ולא ניתן יהיה להשתמש בה. סטוקי היה בדרכו לכיוון הפח, כשלפתע הזכוכית החליקה לו מהיד ונפלה על רצפת המעבדה. אבל פה קרה השינוי שהביא לנוחיות שלנו כיום: במקום להתנפץ למאות חלקים קטנים, החלק נשאר עמיד ושלם. דונלד סטוקי הבין שמה שקרה פה הוא לא טעות, אלא שינוי מהותי. כשהזכוכית מתחממת מעל לחום הרגיל שלה, היא הופכת לחומר לבן שיכול לעמוד בפני זעזועים תרמיים ושינויים חדים בטמפרטורה, ולהפוך לעמיד ולא שביר בעת נפילות חזקות - אפילו מגובה יחסית גבוה. צלחות קורנינג שינו את העולם - אנשים החלו לחסוך בקניית צלחות ונשארו נאמנים לצלחות העמידות ששינו את פני האנושות.

עיצובים לכל אחד

צלחות קורנינג כבר מזמן לא מגיעות בצבע החלבי שדונלד סטוקי עשה בטעות: הן מגיעות בשלל עיצובים מיוחדים שיכולים להתאים לכל אחד. החל מעיצוב וינטאז', מודרני, יוקרתי וקלאסי - כל מה שנותר הוא לבחור את הצלחת שמתאימה עבורכם ועבור האירוע שאתם רוצים להשתמש בהן. אנשים רבים משתמשים בצלחות קורנינג באירועים כמו חתונות ואירועים מרובי אנשים, כי ידוע שבאירוע כזה יכולות להישבר המון צלחות, גם בידי האורחים וגם בידי המלצרים. אז למה לא לחסוך כסף ולהישאר בריאים ושלמים בזכות צלחות הקסם האלו?

העיצובים שאנחנו ראינו הם וינטאז', שנראים ממש כמו הכלים האלו שהיו בבית של סבתא שלנו, אבל ההבדל הוא שהן בכלל לא שבירות, מודרני שנראה חדשני ויתאים לכל המטבחים החדשניים, הקלאסיים שמגיעים בצבעים אחידים ומרשימים וכמובן לאנשים שאוהבים עיטורים וציורים? גם לכם דאגנו לקולקציה מהממת של צלחות יפיפיות. את הצלחות תוכלו לשטוף גם במדיח הכלים וגם באופן ידני והן יישארו נוצצות ונקיות לתמיד, ממש כאילו רק קניתם את הצלחות. שאריות האוכל לא נדבקות אל הצלחת והן לא סופגות ריחות או כתמים כמו שיכול לקרות על צלחות אחרות. זה היגייני, נעים למראה וכיף שהצלחות שלנו נראות טוב תמיד, במיוחד כשאנחנו רוצים להשוויץ בהם ליד האורחים שלנו.

עוברים לנוחיות

אנחנו מקווים שאתם כבר משלימים הזמנה כדי להתחדש בצלחות קורנינג למטבח שלכם. אבל בואו נעבור על עוד כמה דברים חשובים על צלחות הקסם. זהו בהחלט הפתרון היעיל ביותר לשמירה על הכלים - הן נמכרות לשוק הרחב כבר מעל ל50 שנה, וה"מתכון" לא השתנה לרגע. כלי הקורנינג קלילים ודקים מאוד ביחס לכלים סטנדרטיים והאחסון שלהם מתאים גם למטבחים הקטנים ביותר: עובי של צלחת אחת מגיע לעובי של שני בריסטולים עבים, כשצלחת רגילה היא עבה, כבדה ותופסת המון מקום בארון המטבח שלנו.

דונלד סטוקי שינה את העולם בזכות חוסר ריכוז. בזכות החשיפה לאש שהוא עשה, אנחנו יודעים שהזכוכית עמידה לאש, ותוכלו להכניס את הצלחת למיקרו, לתנור, לטוסטר אובן ואפילו להשוויץ עם ברנר ואש ישירה על הכלי. הכלים האלו שינו את העולם וגרמו ליוונים להפסיק את היאסו כי הצלחות פשוט לא נשברות ולא נשרטות. הצלחות ישמרו לכם כאילו רק קניתם אותן, והציורים שעליהם לא יתקלפו אפילו לא קצת. כבר אלפי אנשים נהנים מהכלים המדהימים האלו ואין אחד שיגיד לכם לא לרכוש אותן - ומי שכן?

יגיד את זה רק כדי שיישארו לו יותר כלים בשביל עצמו. דונלד סטוקי לא ידע שהוא יעשה שינוי משמעותי שכזה בזכות חוסר תשומת לב והנה - מיליוני אנשים נהנים מאיכות אמיתית שנשמרת לשנים. אם עוד לא רכשתם צלחות קורנינג, למה אתם מחכים?

מוגש מטעם כלי בית
  • עוד באותו נושא:
  • כלי בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully