וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי דירות: מוצאים את החברה הנכונה

מוגש מטעם דרור פינויים

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 13:27

שירותי פינוי דירות הם מבין השירותים החשובים שקיימים היום. אם אתם עומדים בפני דירה ולא מוצאים את הידיים והרגליים, או אם אתם שכנים לאגרנים כפייתיים שמהווים מטרד, חברת דרור פינויים תעזור לכם בכול

דרור פינויים. יח"צ,
דרור פינויים/יח"צ

ישנם מקרים רבים שבהם נרצה לעבור דירה. יכול להיות שקיבלנו דירה בירושה ואנו רוצים לעבור אליה כי היא טובה ומרווחת יותר, ייתכן שסוף כל סוף קנינו דירה חדשה ולקחנו משכנתא ואנו מעוניינים לעבור אליה, או שפשוט חוזה השכירות שלנו נגמר ועלינו לעבור לדירה אחרת. מכל מקום, במקרה זה לא מומלץ להעביר את החפצים באופן עצמאי. כל מי שמוותר על פנייה לחברת פינוי דירות עלול למצוא את עצמו מבזבז הרבה אנרגיה, לוקח הרבה חופשים מהעבודה כדי לעשות נגלות וגורם לנזק לרכב הפרטי בעת העברת החפצים הכבדים. בעזרת חברה לפינוי דירות, לעומת זאת, ניתן לבצע את המעבר במהירות.

דרור פינויים. יח"צ,
דרור פינויים/יח"צ
דרור פינויים. יח"צ,
דרור פינויים/יח"צ

איך נבחר המתאימה לנו?

חברת פינוי דירות פועלת במהירות וביעילות כדי לפנות את כל החפצים שלכם. לצוות שלה יש את כל הכלים הדרושים על מנת לפנות את הדירה שלכם - משאיות, ארגזים וכל הכלים הדרושים על מנת לפנות את הדירה במהירות ובקלות. אבל לפני הכול, קבלו את כל הדברים שאתם צריכים להביא בחשבון כאשר בוחרים חברה לפינוי דירות:

• מהו הניסיון של החברה - כשאתם מעוניינים לקבל שירות, אתם רוצים שדברים ייעשו עד הסוף וזה מובן. במקרה זה חשוב לבחור בחברה שיש לה ניסיון רב בתחום ההובלות, על מנת שתוכל להעניק לכם את השירות המקצועי והאמין ביותר וכדי להינות מפינוי דירות מיומן ומהיר.

• האם הצוות עבר הכשרה - דבר נוסף שכדאי לבדוק הוא האם הצוות של חברת פינוי הדירות עבר הכשרה מיוחדת בתחום ויכול להעניק לכם את כל המענה הדרוש.

• האם יש לחברה שירותי ייעוץ - חברת פינוי מקצועית מספקת שירותי ייעוץ מתקדמים. היא דואגת לתשאל את הלקוחות לגבי הצורך שלהם בפינוי ובינוי כדי להעניק להם את השירות המותאם ביותר.

• האם יש מי שיכול להמליץ על החברה - כאשר מדובר בחברה מקצועית, שמה הולך לפניה. בדרך כלל תוכלו למצוא די בקלות המלצות על החברה. כי לקוחות מרוצים שחוו שירות מקצועי וטוב ישמחו להמליץ על חברה מעולה.

• הצעת מחיר מסודרת - כדאי להשוות בין המחירים השונים כאשר מחפשים חברת פינוי דירות. מכל מקום, חברה מקצועית תשמח להעניק לכם הצעת מחיר הוגנת ומפורטת עם כל השירותים שהיא מציעה והמחירים שלה.

• מהו הערך הכלכלי של הדירה שלכם - החברה לא רק מפנה את תכולת הדירה, אלא קונה מכם את תכולתה. לפני הפינוי, מומלץ לבקש מהחברה להעריך את שווי תכולת הדירה שלכם. לעתים פריטים שנראים לכם חשובים אינם שווים הרבה, ודווקא פריטים שנמצאים אצלכם שנים רבות ואף עוברים אליכם מדור לדור מתגלים כנכס יקר.

עד כאן, ראינו את הפרמטרים המשמעותיים שיש להביא בחשבון כאשר בוחרים חברה לפינוי דירות. אם אתם מחפשים חברה מקצועית באמת הכירו את דרור פינויים, החברה שמפנה את הדירה שלכם בקלות, עוזרת לכם להיפטר מחפצים בלתי רצויים ומעניקה לכם את השקט הנפשי שאתם כה זקוקים לו בעת המעבר.

מי זקוק לשירותי פינוי דירות?

כאמור, קיימים מצבים שונים שבהם נרצה להיעזר בשירותיה של חברה לפינוי דירות. בואו נבחן את המצבים הנפוצים יותר:

פינוי בעקבות מכירה או שיפוץ של דירה

פעמים רבות אנו רוצים להתחדש, בייחוד כאשר מדובר בשטח הפרטי שלנו. אז אנו עורכים שיפוצים בדירה הישנה או פשוט עוברים לדירה חדשה. וכולנו יודעים שכדי לשפץ את הדירה או להעביר אותה יש צורך לטפל בתכולת הדירה עצמה. אנו צריכים למצוא פתרון זמני או קבוע לחפצים שלנו, על מנת שהשיפוצים ייערכו כראוי או כדי להעביר את החפצים למקום משכנתם החדש. מסיבה זו, חשוב להיעזר בחברה לפינוי דירות.

מתמודדים עם אגרנים כפייתיים

ישנם אנשים הסובלים מהפרעה הנקראת אגרנות כפייתית. מדובר בהפרעה נפשית אשר גורמת למי שלוקה בה לאגור חפצים שונים באופן אובססיבי מבלי לעשות שימוש ברובם. מצד שני, אגרנים כפייתיים מסרבים בתוקף לפנות חפצים אלה. הנפגעים מהאגרנות הכפייתית הם לא רק האגרנים עצמם, אלא גם השכנים שלהם. מי שגר בשכנות עם אגרן כפייתי עלול לסבול מריח בלתי נעים העולה מדירתו של האגרן, כמו גם מחפצים שונים שנמצאים בכל מקום. חברת פינוי דירות מקצועית יודעת להתמודד עם אגרנים כפייתיים, ואף מיומנת בפינוי החפצים של האגרן. אחרי הכול, מדובר בפעולה שאינה נטולת סיכונים, שכן החפצים עלולים ליפול על המוביל ולפגוע בו. רק צוות שעבר הכשרה יודע איך להתמודד עם דירה של אגרן כפייתי.

פינוי דירות של נפטרים

קיבלתם דירה בירושה? פעמים רבות אנשים המקבלים דירוה בירושה מעוניינים למכור אותה. לא זו בלבד שהם נאלצי להתמודד עם האבל, אלא הם גם צריכים לטפל בכל ההליכים הביורוקרטיים של הירושה ומכירת הדירה. לצורך השלמת התהליך, חשוב לפנות את כל מה שיש בדירה, כלומר כל החפצים שבהם היורשים אינם מעוניינים. על מנת להשלים את תהליך הפינוי, כדאי לפנות לחברת פינוי בצורה מסודרת.

עושים רילוקיישן

לפעמים אתם מתכוננים לעבור לחו"ל. אולי קיבלתם הצעת עבודה חדשה או שאתם צריכים לעבור למדינה אחרת בעקבות נישואין. כך או כך, חשוב לקרוא לחברה מקצועית שתבצע את פינוי הדירה שלכם, על מנת לסגור את כל העניינים בארץ.

מוגש מטעם דרור פינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully