וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד מוביל מציגה: אפשרויות הרכישה המשתלמות ביותר

מוגש מטעם טרייד מוביל

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 8:58

בימינו, ישנן אפשרויות רבות המוצעות לכל צרכן המעוניין להחליף רכב, ושוק רכבי היד השנייה הפך לאטרקטיבי ביותר, זאת בזכות מתן הצעות ערך ברכישת רכב, שילוב מסלולי מימון נוחים לכל כיס ומגוון הטבות

טרייד מוביל. טרייד מוביל,
טרייד מוביל/טרייד מוביל

שגיב מגר הינו מנכ"ל חברת טרייד מוביל מקבוצת דיין. טרייד מוביל מציעה מגוון עסקאות משתלמות ביותר לצרכן. חברת טרייד מוביל עורכים באופן קונסיסטנטי מחקרי שוק, באמצעותם בוחנים את שלל הפרמטרים המשמעותיים ללקוח בבואו לרכוש רכב חדש בישראל, מסביר מגר. השינויים הדימאניים בשוק הרכב בישראל עם פרוץ וחלוף משבר הקורונה, אמנם לא פסחו על אף חברה בתחום, אך הודות ליכולות החברה, לידע הנרחב שלה בענף, לנסיון רב השנים ובעיקר לאור היכרותה עם צרכי החברה הישראלית, הצליחה היא לעמוד בקצב השוק הדינאמי, עם הצעות משתלמות ובעלות ערך נרחב.

טרייד מוביל. טרייד מוביל,
טרייד מוביל/טרייד מוביל

כיום, ניתן לחלק את קהל הלקוחות לשתי קבוצות עיקריות. הראשונה, אליה משתייכים אלו שבוחרים לקנות רכב יד שנייה מאדם פרטי, כאשר התפיסה בבסיס עסקה שכזו היא שהם מקבלים רכב איכותי לכאורה, במחיר זול יותר, אליה מלווה החשש מרכישת רכב ממגרשי רכב. חלק מהותי שנשכח מעיני הצרכן בעסקה שכזו היא העובדה כי אין בה כל ביטחונות ו/או אחריות. כמו כן, אפשרויות המימון מוגבלות והצרכן נדרש לערוך ביטוח באופן עצמאי, לרוב ללא כל הטבה.

טרייד מוביל. טרייד מוביל,
טרייד מוביל/טרייד מוביל

הקבוצה השנייה הינה קבוצת הצרכנים הפונה למגרשי הרכבים, מתוך אידיאולוגיה לצריכה מוסדרת ורצון לקבלת שירות לאחר הרכישה, אך מרבית מגרשי הרכב בישראל אוחזים בסחורה שרובה המכריע מונה רכבי ליסינג או השכרה, ועסקאות אלו עשויות לגלם בתוכן תוספות יקרות לחלק הביטוח והאחריות. גם קבוצה זו, אשר פונה למגרשי הרכב מתוך רצון לגשר על הפער הקיים ברכישת רכב מאדם פרטי, לרוב מתאפיינת בחשש בעת הרכישה, וזאת לאור מוניטין בעייתי ממנו סובלים מגרשי הרכב.

טרייד מוביל מציעה פתרון לשני העולמות הללו, עם מבחר רחב של מותגי רכב מבעלות פרטית, רכבים שמורים בעלי קילומטראז' נמוך, פתרונות מימון יצירתיים, ביטוח, אחריות, העברת בעלות במקום וליווי לאורך כל הדרך - "ONE STOP SHOP".

האם עדיין משתלם להגיע אליכם ולבחור רכב יד שניה כאשר מוצעים בשוק מסלולי מימון נוחים עבור רכבים חדשים במסלולי ליסינג פרטי או תפעולי?

"בוודאי. ראשית, העלויות של רכב יד 2 מבעלות פרטית תמיד יהיו נמוכות יותר מאשר רכב חדש. שנית, גם ברכישת רכב יד שניה אנחנו מציעים מסלולי מימון נוחים למי שמעדיף תשלומים. עם זאת, נקודה שחשוב לציין היא לאחר רכישת רכב חדש מליסינג, ירידת הערך תהיה ניכרת לעומת ירידת הערך של רכב מבעלות פרטית. בסופו של דבר, במידה ובוחרים לקנות רכב מיד פרטית ולא מליסינג או מהשכרה, מפסידים פחות כסף."

הבנו שהחברה מתקדמת לאתר מכירות, איך תראה הפלטפורמה הדיגיטלית של טרייד מוביל? מה היא מחדשת למשתמש?

"מדובר בפלטפורמה שתאפשר בחינה והזמנה של רכבי יד שניה אונליין. זו אפשרות יוצאת דופן ששמה דגש על שקיפות מלאה מול הלקוח. כל רכב יוצג בהתאם לכל המסננים הרלוונטיים - יצרן, דגם, ק"מ, שנתון, בעלות ויד, ופרמטרים חשובים נוספים, תוך שקיפות מלאה לצרכן. כמובן שבאתר יוצגו תמונות הרכב מזוויות רבות, כולל המקומות בהם ישנם אי אילו שריטות או מכות קלות. המטרה היא להציג את הרכב כפי שהוא, בשקיפות מלאה, תוך מתן הסברים מקצועיים לצרכן לגביי מצב הרכב, מפרט הרכב ומצבו ביחס לממוצע בשוק. בהמשך, ניתן יהיה לשריין רכב באתר אונליין ואף לבצע רכישה מלאה. אנו רואים מחויבות בהנגשת מידע מקצועי ומדויק, שקיפות, והצעת ערך משתלמת והוגנת כלפי הצרכן, כמצפן המוביל אותנו לעתיד.."

האם אתם מאמינים שרכב יד שניה באמת אפשר לקנות באונליין?

בהחלט. ברגע שאנחנו כחברה יוצרים שקיפות מלאה מול הלקוחות, הדבר אפשרי. בימינו צרכנים כבר התרגלו לקנייה של כל דבר ברשת, ואנחנו מאמינים שגם השוק הישראלי כבר מוכן לזה, זו מגמה שתגיע בהקדם גם לשוק רכבי היד השנייה בארץ ויש לנו דריסת רגל."

איך תהליך הרכישה באתר מתוכנן להתבצע בפועל?

"ברגע שהלקוח יראה את הפרמטרים ואת זוויות הרכב השונות, וידע בדיוק באיזה סניף הרכב נמצא לטובת אספקה מידית הוא יבצע רכישה. כרגע עוד מוקדם לומר, אבל כפי שציינתי פנינו לשם, נתחיל באפשרות לשריון רכב ובהמשך גם השלמת תהליך רכישה מלא. בהמשך נוסיף אפשרות למסור את הרכב עד בית הלקוח".

אילו פיצ'רים צפויים להיות באתר?

"הפיצ'ר החשוב ביותר הוא שיהיו עד 16 תמונות שונות של הרכב מכל זווית, כולל חיווי נזק. אנחנו נמצאים במגעים עם חברה שמפתחת את הטכנולוגיה המתקדמת לזיהוי נזק, כך שנוכל לספק ללקוח שקיפות מלאה לגבי מצב הרכב. כמו כן הלקוח יוכל לדעת בזמן אמת באיזה סניף הרכב נמצא, ולשריין אותו לעצמו. האתר החדש יהיה ידידותי לכל משתמש, כך שכל צרכן, בכל גיל, יוכל למצוא בו את הרכב הבא שלו בפשטות, תוך חווית משתמש מהנה ושקופה."

מה מצב שוק הרכבים מיד שניה כיום? האם עדיין יש השפעה מבעיות המלאי שיצרה הקורונה?

"כן, ההשלכות עדיין מורגשות. החוסר המשמעותי בייצור השבבים השפיע על הגעת הרכבים לישראל ושיבש את שרשראות האספקה. כאשר היבואנים מתעכבים, כך גם עסקאות הטרייד אין. יחד עם זאת, אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מגוון יבואני הרכב, בהיותנו החברה הרשמית המבצעת את הטרייד אין בקרב מספר יבואנים משמעותי, ואת הרבעון הראשון של השנה פתחנו עם מלאי מגוון ורחב של למעלה מ- 1,000 רכבים. גם היום ובכל רגע נתון, אנו מחזיקים במלאי גדול ומגוון. אנו פועלים בכל האפיקים על מנת לדאוג לכניסת רכבים איכותיים למלאי ולאפשר לצרכנים היצע רחב. הצפי שלנו הוא כי המצב בשוק יימשך לפחות עד סוף השנה. כרגע עדיין יש פער ניכר בין ההיצע לביקוש, אך יגיע שלב בו ציי הרכב יכניסו רכבים חדשים והשוק אט אט יחזור לעצמו.

מדוע כדאי לבחון היום אצלכם רכישת רכב יד שניה?

"מטרתנו להשיג את שביעות רצון לקוחותינו, לכן אנחנו מספקים מגוון אפשרויות גמישות, מהירות, מקצועיות וייחודיות המותאמות לצרכיו בשקיפות מלאה, תוך יצירת חוויות רכישה ייחודית ומהנה. אלו הקווים המנחים את החברה שלנו.

לצערנו, שוק של כלי הרכב מבעלות קודמת מתאפיין במידע חסר, לא מדויק ומטעה. אנו כאן לשנות זאת. טרייד מוביל היא חברה מובילה בעלת סטנדרט איכות ואנו עומדים מאחורי כלי הרכב שאנו מוכרים וממשיכים ללוות את לקוחותינו גם לאחר רכישתו, ועד חזרתם לרכישה חוזרת.

חלק מהצעת הערך המנצחת שלנו מאפשרת ללקוח לבצע במקום ביטוח, לקבל מימון בתנאים נוחים ואחריות ובנוסף אפשרות לקבל טיפול במרכזי שירות עמם אנו משתפים פעולה. אנו ממשיכים ומחזקים את מערכת היחסים שלנו עם הצרכן לכל אורך הדרך.

בנוסף, אנחנו מסננים באופן קפדני את כלי הרכב אשר מוצגים במתחמי המכירה שלנו. במלאי ניתן למצוא רכבים מיד ראשונה פרטית, עם ק"מ נמוך, רכבים שעברו השבחה במכונים שלנו תוך בדיקות קפדניות שאינן רק אסתטיות, באמצעות צוותים מקצועיים. מרבית לקוחותינו החוזרים, נאמנים בדיוק בזכות זה. כמו כן, אנו דואגים לספק ללקוחותינו את השירות הנעים ביותר, על מנת לספק לו את חווית הרכישה הטובה ביותר.

מה הערך המוסף של טרייד מוביל?

"המבחר הרחב, המלאי הגדול, השירות המצוין והצעת הערך המנצחת. כיום טרייד מוביל מחזיקה את המלאי הגדול והרחב ביותר של רכבי יד שניה בשוק. ההתמקדות שלנו היא בעיקר בכלי רכב פרטיים, שמורים עם קילומטראז' נמוך. נוסף על כך אנחנו מציעים מגוון פתרונות בתחום כמו מימון, ביטוח ואחריות וחבילות הטבה בהתאמה אישית.

חבילות אלו כוללות מערכות בטיחות מתקדמות כגון מוב-און, מצלמות ועוד, חבילות הכוללות מערכות מסכים, סאונד ורמקולים והטבות להורים למשל על כסאות הבטיחות לילדים של סייבקס. הטבות נוספות על התקנת עמדות ביתיות לרכבים חשמליים, חבילות טיפולי רכב ללקוח הכוללות טיפולים, החלפות צמיגים וכן הלאה. אנו מאמינים בחוויית קניה ושירות מיטבית עבור הלקוח. חשוב לנו להעניק ערך מוסף, שירות מסור ותנאים משתלמים ביותר.

היכן נמצאים הסניפים שלכם?

"טרייד מוביל מפעילה חמישה סניפים בישראל: גלילות, חיפה, פתח תקווה, ראשון לציון וחולון. כל סניף מספק את חווית השירות הנעימה והמקצועית ביותר, נשמח לשרת גם אתכם."

לאתר החברה - טרייד מוביל

מוגש מטעם טרייד מוביל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully