וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו עבורכם צימרים מומלצים לחופשת יולי אוגוסט

מוגש מטעם EXPLORER צימר בצפון

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 10:10

בחודשים שבהם מתחמי האירוח כל כך עמוסים ויש צורך להזמין מראש את החופשה שלכם, צימרים ביולי אוגוסט הם ההמלצה הכי חמה שאפשר לתת. לא תצטרכו להתמודד עם עומסי האנשים בבית המלון ולעמוד בתורים, אבל כן תוכלו להנות מפרטיות בלתי נגמרת, פסטוראליות וים שלווה

זוג יושב בג'קוזי. ShutterStock
זוג יושב בג'קוזי/ShutterStock

כאשר מתכננים חופשה ביולי אוגוסט, חשוב למצוא את המקום הנכון לשהות בו. אתם רוצים לבחור מקום שיהיה בו כל מה שאתם צריכים ויספק לכם חוויה אותנטית, אינטימית ורטובה בבריכה הפרטית שתהיה צמודה לצימר. לינה וארוחת בוקר היא אופציה מצוינת למי שמחפש חוויה מסוג זה. בהיבט הזה של הדברים, צימרים בצפון מציעים סביבה אינטימית והם מושלמים למשפחות שרוצות לבלות יחד, אך גם עבור זוגות וקבוצות אנשים.

גם אם הנופש בצימר קצרצר, תכננו אותו נכון

יש בהחלט כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים צימר לחופשת הקיץ. מאיכות האוכל ועד לפעילויות המוצעות באזור של הצימר, יש הרבה על מה לחשוב. הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא, כמה זמן יש לכם לטיול ואיזה סוג של פעילויות יעניינו אתכם.

אם מדובר בלילה בלבד, בדרך כלל לא יהיה טעם לארגן אטרקציות ופעילויות שונות. אם אתם מחפשים צימר בצפון ליולי אוגוסט עבור סופ"ש שלם, בהחלט יש מקום לכמה אטרקציות, מסעדות, טיולים רגליים ועוד.

לפני שנדבר על מחירי צימרים ביולי אוגוסט, הנה כמה מתחמים מומלצים שבחרנו עבורכם:

· פנינה בגולן - ממלכה קסומה ביישוב חד נס

מתחם נופש אקסלוסיבי המכיל 5 סוויטות יוקרתיות ווילת נופש. מתחם בעיצוב טרופי (על כ- 2 דונם) ובמרכזו בריכה גדולה, אזור ברביקיו גדול ומפנק, כולל מטבח מאובזר.

מתאים לאירוח קבוצות, משפחות וזוגות.

טל להזמנות: 052-26098612

· ברכתא - מתחם נופש גלילי בשומרה

וילת נופש כפרית בגליל המערבי ביישוב שומרה. הוילה יושבת על שטח של דונם וחצי. בנוסף מתחם סוויטות נפרד לזוגות עם בריכות שכשוך פרטיות לכל סוויטה.

הוילה מיועדת למשפחות או זוגות חברים בתפוסה מקסימלית של 15 נופשים. ביחד עם 2 הסוויטות ניתן לארח 24 נופשים.

טל להזמנות: 055-8821344

· אניצ'ה - סוויטות נופש בחד נס

מתחם 2 בקתות ו-2 סוויטות עם בריכה משותפת. הבקתות והסוויטות של אניצ'ה, לא במקרה מעוצבות בסגנון שקט ונעים לעין. מקור השם אניצ'ה טמון בעולם הויפאסנה ומשמעותו: הנח והמשך הלאה.

מיועד לאירוח זוגות בלבד (מלבד חגים וחופשות).

טל להזמנות: 050-2952646

· ארמונות אסתר - במושב חזון

מתחם 5 יחידות: 2 בקתות ו- 3 סוויטות מתחם אירוח יוקרתי ומושקע עם 5 צימרים מטופחים ומאובזרים. הצימרים המיוחדים של מתחם ארמונות אסתר ממוקמים מול הנופים של הגליל התחתון.

מתאים לאירוח זוגות חברים, משפחות עם ילדים וזוגות רומנטיים.

טל להזמנות: 052-2619438

· בקתות הזהב - מול הכנרת במגדל

במתחם 5 צימרים עם בריכה וג'קוזי ספא במושבה מגדל. בחצר המתחם מדשאה שבה שולחן סנוקר, 2 בריכות שחייה בנויות מחוממות ומקורות וג`קוזי ספא ענק.

המתחם מתאים לאירוח של זוגות, משפחות עם ילדים בכל גיל.

טל להזמנות: 054-6688566

· וילה J מגדל - וילה ליד הכנרת

מתחם אירוח יוקרתי ומעוצב עם וילת נופש מפנקת ועוד 2 צימרים אותם תוכלו לשכור יחד עם הווילה. את וילה J היוקרתית תמצאו ביישוב הפסטורלי מגדל אל מול נופי הכנרת היפים.

וילה J מתאימה לאירוח משפחות, זוגות, קבוצות חברים, קהל דתי וקבוצות עובדים.

טל להזמנות: 050-2447806

· אחוזת ריצ'מונד - ביישוב חד נס

מתחם אירוח ובו 4 סוויטות משפחתיות + יחידה משפחתית גדולה, משחקי-ביליארד, כדור סל תחרותי. במתחם בריכה גדולה (15 מ') אותה ניתן לחלק ל - 3 באמצעות מחיצה לפרטיות מלאה. בריכה פרטית נוספת המחוממת בעונת החורף.

מתאים לאירוח זוגות חברים, משפחות עם ילדים וזוגות רומנטיים.

טל להזמנות: 0543047364

כמה עולה לילה בצימר בקיץ? לילה בצימר בצפון ביולי אוגוסט יעלה לכם בין 650 ₪ ל-1,500 ₪ עבור צימר יוקרתי, תלוי בסוג הצימר וברמת הפינוק שהוא יציע לכם. צימרים מסוימים כוללים ארוחות בוקר, בריכות פרטיות, מטבחונים מאובזרים, שירותי ספא ועוד. צימרים אחרים יכולים לכלול מתקני משחקים לילדים, מרחבי דשא, פינות BBQ מקצועיות וכולי.

כך או כך, מחיר צימר ביולי אוגוסט לרוב יהיה יקר יותר מאשר מחיר צימר בחודשי החורף. בכל זאת, יולי אוגוסט היא עונת התיירות הרשמית. וכאן חשוב לציין, אם אתם מתכננים חופשה בצפון בקיץ, חשוב מאוד להזמין כמה שיותר מראש את המקום. כך תוכלו לוודא שאף צימר מומלץ לקיץ לא מתפספס לכם.

מה המיקום של הצימר ומה הסביבה מציעה?

ברור שיש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת צימר לחופשת הקיץ, אבל אחד הגורמים החשובים ביותר הוא המיקום. אתם רוצים להיות קרובים מספיק לחוף הכנרת ונהר הירדן, אבל גם קרובים לאטרקציות אחרות.

כמו כן, מומלץ לבחור מיקומים כמו רמת הגולן, הגליל המערבי וסובב כנרת, כדי להיות קרובים לשלל מסעדות אותנטיות ומעולות שנמצאות באזורים האלו. החל ממסעדות בשרים ידועות, דרך מסעדות דגים וכלה אפילו במסעדות טבעוניות, באזורים אלו תוכלו למצוא הכול מהכול. עוד לא הזמנתם מקום באחד מהצימרים המומלצים ליולי אוגוסט? עם עומסים שהולכים וגוברים בנתב"ג בחודשי יולי אוגוסט, אין סיבה לחכות!

מוגש מטעם EXPLORER צימר בצפון
  • עוד באותו נושא:
  • צימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully