וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AllSTARSIT - מחברים בין טאלנטים, חדשנות גלובלית וצרכים עסקיים

מוגש מטעם AllSTARSIT

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 13:04

AllSTARSIT מספקת ללקוחותיה מענה גלובלי לצרכי כוח האדם הטכנולוגי שלהם. בין אם מדובר בחברה גלובלית, סטארט-אפ או חד קרן הזקוקים לטאלנטים - מפתחים, מתכנתים, בודקי תוכנה או אנשי תמיכה טכנית 24/7- הפתרונות המתקדמים בסטנדרטים הגבוהים בענף יימצאו ב- AllSTARSIT

סולומון (שלמה) עמר AllSTARSIT. מריה ספיבאק,
סולומון (שלמה) עמר AllSTARSIT/מריה ספיבאק

בשנת 2004 ייסד סולומון (שלמה) עמר את AllSTARSIT ובעזרת צוות עובדים מצומצם סייע לחברות בתחומים שונים לגייס כישרונות מובילים בתחום ההיי-טק בישראל.

מאז, גדלה החברה והתפתחה וכיום היא מהווה ספק השירותים המוביל והגדול בישראל בתחום הקמה ותחזוקה של מרכזי פיתוח גלובליים עבור לקוחות שונים ממגזרים ותעשיות שונות ביניהם אבטחת סייבר, בריאות, פינטק, טלקומוניקציה, מדיה ועוד. בין הלקוחות של AllSTARSIT ניתן למצוא את אינטל, אמדוקס, נטאפ, מטורולה ועוד עשרות חברות בינלאומיות גדולות, בנקים וחברות ביטוח, משרדי ממשלה וחברות הנסחרות בבורסאות בעולם ובפרט בנאסד"ק.

הביקוש ההולך וגובר בעולם לעובדים בעלי ידע טכנולוגי מתקדם (ובעלות אטרקטיבית בהשוואה לישראל) הניע את AllSTARSIT להתרחב לשווקים באירופה ולהתמקד תחילה באוקראינה. במהרה, הפך הסניף האוקראיני לסניף שוקק חיים המציע למגוון חברות במשק הישראלי ובעולם כולו מאגר טאלנטים עצום במזרח אירופה.

על מנת לבסס את פעילותה במזרח אירופה וביבשת כולה, נרשמהAllSTARS IT כחברה בעלת יישויות משפטיות במדינות שונות ברחבי אירופה ובפרט בפולין, דבר המקנה לה יתרון רב אל מול המתחרות הפועלות בתחום הגיוס וההשמה בהייטק.

מאז הקמתה בישראל, הרחיבה AllSTARSIT את פעילותה העיסקית במדינות ה CEE באירופה והיא כיום פעילה בפולין, אוקראינה, צ'כיה, רומניה, סלובקיה, בולגריה, ספרד ופורטוגל.

לאחרונה, פתחה החברה מרכז פיתוח "מולטינשיונל באמירויות - דובאי. ניתן למצוא בחממה הבינלאומית הייחודית של החברה בדובאי טאלנטים כל העולם, כמוקד משיכה בו היא מציעה להם לעבוד ולהפוך לדבר הבא בעולם העבודה מרחוק.

בתחילת 2022, לצד ביקוש מלקוחותיה הקיימים של AllSTARSIT הרחיבה החברה את פעילותה בתחום מרכזי תמיכה טכנית (Tier1-2-3) והיא פתחה מטה ב- LATAM בבוגוטה-קולומביה, כהשלמה לשירותי ה-24/7 של החברה מהפיליפינים וממזרח אירופה.

AllSTARS IT צומחת עם השותפים העסקיים שלה, מעניקה להם את ההזדמנות לעבוד בסביבה של יציבות תעסוקתית של כוח האדם, בצורה יעילה יותר, המאפשרת חיסכון במשאבים ובהוצאות תוך הגדלת הנוכחות הבינלאומית של לקוחותיה וחלוקת סיכונים .

עם מאגר כשרונות של למעלה מ-400,000 מהנדסי תוכנה ומומחי טכנולוגיה בפולין וכ-600,000 נוספים בכל שאר מדינות מזרח אירופה ולמעלה מ- 800 טאלנטים, עובדיה המסורים הפרוסים בכל רחבי העולם, צוות מומחי גיוס גלובאלי מהגדולים בענף המונה עשרות רבות של מומחי גיוס חברת AllSTARSIT בנויה לצלוח כל אתגר או צורך של כל לקוחותיה.

מוגש מטעם AllSTARSIT
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully