וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מומלץ לשלב כמה ניתוחים?

מוגש מטעם ד"ר רוית ינקו

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 10:38

על אילו דברים את ואני צריכות לחשוב בבואנו להחליט על ניתוח משולב או לא?

אישה מבוגרת ומטופחת. ShutterStock
אישה מבוגרת ומטופחת/ShutterStock

לאחרונה הבנתי שהנשים שמגיעות ליעוץ לניתוחים בכלל ולניתוחי פנים בפרט מתחלקות לשתי אסכולות עיקריות - המקסימליסטיות והמינימליסטיות. מיד לאחר מכן הכתה בי ההכרה - ששתי האסכולות צודקות לחלוטין.

אני אסביר: כשנכנסת מישהי ומתלוננת שהפנים לא כתמול שלשום, והיא שוקלת לעשות ניתוח, תהיינה כאלה שבאות בגישה לוחמנית. " אם אני כבר הולכת לישון, תעשי לי גם ניתוח עפעפיים עליונים, וגם תתקני את העפעפיים התחתונים ! גם תזריקי לי שומן ללחיים ולקמטים!!! ואולי גם נעשה פילינג לאזור השפתיים?".

לעומתן - המינימליסטיות "רק מיניליפט. אני ממש רוצה שיפור קטן, ולא רוצה לשנות את עצמי. את העפעפיים נשאיר לפעם אחרת. הצוואר? הוא בכלל לא מפריע לי"

נו אז מי מהן צודקת? איזו גישה היא הנכונה? והתשובה כמו תמיד - אין נכונה. יש נכונה עבורך.

אז על אילו דברים את ואני צריכות לחשוב בבואנו להחליט על ניתוח משולב או לא. ראשית אלמנט הזמן - אם משלבים מספר אלמנטים חוסכים לא רק הרדמה הנוספת אלא גם את הזמן שנדרש להחלים. אם החלמה מניתוח מתיחת פנים היא כ10 ימים עד שבועיים, הרי להוסיף ניתוח עפעפיים עליו, ממנו ההחלמה היא כשבוע, כלל לא ישפיע על משך ההשבתה (Down time). ולהפך, הוחלט כי את מעדיפה לפצל, ולבצע לדוגמא את ניתוח העפעפיים במועד אחר, תיאלצי שוב להתנזר מחברה במשך כשבוע, ולא בטוח ששוב תוכלי לפנות לכך זמן.

מאידך - יש לקחת בחשבון כי ההחלמה עשויה יותר מאתגרת, אם צריך להתמודד עם מספר רב יותר של חזיתות - גם עיניים עם קומפרסים של קרח, גם שורף סביב הפה, וגם צפוף בפנים ובצוואר. אז בואי נחשוב בכנות, האם את בנויה להתמודדות אחת גם אם מאתגרת יותר, או שתעדיפי לפרוט את אי הנוחות למנות קלות יותר לעיכול. האם החיים שלך הם מרוץ מתמיד סביב השעון ולפנות שבוע נראה כמו משמיה בלתי אפשרית, או שאת עצמאית ואדונית לזמן שלך, ולא תהיה בעיה להתגייס לפאוזה נוספת בעתיד....

השאלה השניה עליה יש לחשוב, אילו פרטים בפנים דורשים שיפוץ וניתוח? זה נכון שחרשת על בלוגים וכתבות.. והשכנה עשתה גם וגם..... ואם כבר נכנסים לחדר ניתוח..... אבל בינינו, הסתכלי בראי ודייקי לך מה באמת היית רוצה לשפר, דרגי את סדר העדיפויות. לעיתים העפעפיים העליונים ללא כל עודפי עור, ואילו בתחתונים יש קמטוטים. הפנים עוד בסדר, אבל הצוואר נפול- אז כדאי להתמקד בצוואר ובעפעפיים התחתונים, ואין צורך להוסיף עוד ועוד.

במקום שלישי - מי את ומהם יעדיך ? שינוי של "ואוו", או שיפור קטן ותחזוקה. אם את בחורה שהולכת על כל הקופה. קדימה, בואי ננסה למקסם את התוצאות. אבל אם יותר מפחיד אותך שהשינוי יהיה כזה שלא תזהי את עצמך, אפשר באמת להתמקד בעפעפיים, ובאמת עוד שנה או שנתיים, לשוב ולנתח את הפנים.

נתון אחרון, ולא פחות חשוב הוא מהו מצבך הבריאותי. ככל שמשלבים יותר פרוצדורות בניתוח כמובן שהוא צפוי להתארך. אם את סובלת מבעיות בריאותיות, ניתן לחשוב יחדיו, ויחד עם המרדים איזה משך ניתוח ומה נדרש כדי שתעברי חוויה חיובית ובטוחה. בכל זאת, יופי יופי, אבל צריך לשמור על הבריאות.

מאידך, לצד הזדקנות הפנים גם שאר הגוף מזדקן. אם כרגע מצבך הבריאותי מצויין ומאפשר זאת, אז נסי להשיג בבת אחת תוצאה הרמונית וטובה. עם השנים אנו צוברות וצוברים בעיות רפואיות, ואיש אינו ערב לכך שעוד שנתיים שלוש, לא תצוץ בעיה, שתחבל בהגשמת הרצון שלך למראה רענן יותר.

כמו תמיד, הנושא חשוב ומורכב, ורחוק מלהיות חד משמעי. בדיוק בשביל זה נעודה פגישת היעוץ, כדי שנוכן ללבן יחד את התוכנית שמתאימה לך, ורק לך.

מוגש מטעם ד"ר רוית ינקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully