וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתלת שיער בטורקיה עם הרופא הבכיר ד"ר מסוט טומו

מוגש מטעם FOREVER YOUNG

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 14:44

החלטתם לבצע השתלת שיער בטורקיה? הכירו את הרופא המוביל ופורץ הדרך בתחום ההשתלות - ד"ר מסוט טומו

FOREVER YOUNG השתלת שיער בטורקיה. יח"צ,
FOREVER YOUNG השתלת שיער בטורקיה/יח"צ

כשמדברים על השתלות שיער בטורקיה יש שם שחוזר על עצמו לא מעט- ד"ר מסוט טומו, אחד מהרופאים פורצי הדרך בתחום השתלות השיער אשר מנהל צוות מקיף ומקצועי בקליניקה בטורקיה.

ד"ר מסוט טומו מומחה מוביל בתחום השתלת שיער בטכנולוגיית DHI ובטכניקות נוספות להשתלת שיער, עם ניסיון של שנים מאחוריו. הוא סיים את התמחותו בין השנים 2010-2016, לאחר מכן עבר התמחות במחלקת טיפול נמרץ בין השנים 2016-2018 כאשר בתקופה זו התמחה גם בטיפולים אסתטיים שונים. בשנים האחרונות ד"ר טומו מעביר את הידע את הטכניקות והניסיון ומכשיר צוותים רפואיים שונים בתחום.

ד"ר מסוט טומו עובד יחד בשיתוף פעולה חברת פוראבר יאנג ומבצע השתלות שיער בבית החולים מדיסן אשר באיסטנבול. במרכז הרפואי מדיסן קיימות מגוון קליניקות מקצועיות עם צוותי רפואה אשר אמונים על כ- 350 השתלות שיער בחודש אחד ועל למעלה מ- 90 אלף השתלות מוצלחות לאורך ההיסטוריה.

FOREVER YOUNG השתלת שיער בטורקיה. יח"צ,
FOREVER YOUNG השתלת שיער בטורקיה/יח"צ
FOREVER YOUNG השתלת שיער בטורקיה. יח"צ,
FOREVER YOUNG השתלת שיער בטורקיה/יח"צ

במרכז הרפואי נמצא מערך עוטף וגדול של רופאים וטכנאים אשר מתמחים בסוגי השתלות שונות ובטכניקות טיפול מתקדמות כאשר מאחוריהם רזומה של שנים בתחום החדשני. מרבית לקוחותינו פונים ל 2 סוגי השתלות עיקריות: השתלה בטכנולוגיית FUE והשתלה בשיטה בטכנולוגיית DHI. את סוג ההשתלה אנו מתאימים ללקוח במהלך פגישת הייעוץ וזאת לאחר אבחון מהיר ופריסת האפשרויות הריאליות העומדות לרשותו.

אז מה חשוב לברר לפני שאתם בוחרים מרפאה להשתלת שיער? - יש לוודא שהמרפאה עובדת עם הרופא שמתמחה בסוג ההתקרחות בה אתם רוצים לטפל, מכיר ומבין בצורה אבסולוטית את טכניקת ההשתלה. - יש לוודא כי הרופא שמטפל בכם יודע לשרטט קו שיער טבעי ויודע לפזר את השתלים בצורה נכונה מדויקת כך שהתוצאה הסופית תראה טבעית ככל האפשר. - חשוב לוודא כי הצוות הרפואי עובד בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת ונעזר במכשירים אשר מסייעים לחיזוק השיערה ולהצלחת התהליך לאורך זמן.

חשוב לוודא שהצוות עובד עם טשטוש טרם הזרקת הרדמה מקומית, זאת על מנת שזריקת ההרדמה לא תורגש. חשוב לוודא כי המרפאה הרפואית עומדת בתקן ISO900 המחמיר, וכי המרפאה עומדת בכל הסטנדרטים הרפואיים הקשיחים ביותר למרפאות העוסקות בהשתלת שיער.

יש לוודא כי המרפאה עומדת בתנאים הסטריליים המחמירים ביותר. - חשוב לוודא כי המרפאה מספקת אחריות לכל החיים עבור ההשתלה וכי במידה וישנו צורך בתיקון המרפאה עומדת מאחוריכם ומטפלת בכם גם אחרי שהתהליך הסתיים. - חשוב לוודא כי הצוות מקפיד לבצע הוצאת זקיקים מהקרקפת בצורה מפוזרת כך שאזור התורם יראה טבעי וישמור על בריאותו לאורך זמן. חשוב לוודא כי הצוות הרפואי יודע לעבוד עם השתלת שיער ממגוון אזורים שונים בגוף: כגון חזה, זקן, אזור העורף ועוד.

FOREVER YOUNG נותנים לכם מעטפת שלמה ונמצאים אתכם לאורך כל תהליך השתלת השיער בטורקיה

חברת פוראבר יאנג הינה החברה המובילה והמקצועית להשתלות שיער בטורקיה ואנו מלווים בודדים או קבוצות להשתלה המיוחלת בטורקיה. צוות החברה מסייע לכם בתהליך מא' ועד ת' ונמצא כאן עבורכם החל משלב הייעוץ הראשוני ועד לרגע שבו תגיעו להשתלה וגם הרבה אחריה. בחברה תקבלו ליווי מלא של איש מקצוע אשר נמצא אתכם בכל תהליך האבחון, הבירור הרפואי, קביעת מועד ההשתלה, הנציג טס איתכם ומלווה אתכם מול הצוות הרפואי, משקף עבורכם את הפרוצדורה, נמצא איתכם בתהליך ההשתלה ומוודא שהתהליך עובר עבורכם כראוי ושאתם מרגישים היטב ומקנה לכם ביטחון בכל ההליך הרפואי כדי שלא תרגישו לבד ולא תחששו לרגע אחד. הצוות מציע לכם חוות דעת ניטרלית ולא מוטה שתאפשר לכם לקבל את התוצאה הטבעית והטובה ביותר עבורכם.

רוצים לקבל מידע נוסף ולהצטרף למאגר הלקוחות המרוצים שלנו? צרו עמנו קשר בטלפון: 054-9586703

לפייסבוק שלנו
לאתר שלנו

מוגש מטעם FOREVER YOUNG

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully