וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימודי ערבית אונליין: הרבה יותר פשוט ממה שנשמע

מוגש מטעם המדרשה לערבית וביטחון

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 6:59

אם בעבר כדי ללמוד שפה חדשה היינו צריכים להגיע פיזית לכיתה, היום בעקבות התפתחות הטכנולוגיה והשפעותיה הרבות של מגפת הקורונה, ניתן לעשות זאת בקלות גם מהבית. לימודי ערבית אונליין מציעים לנו את כל הכלים הנדרשים כדי ללמוד את השפה, ומאפשרים למידה נעימה

תלמידה. freepik,
כל אדם שיש לו גישה למחשב יכול ללמוד ערבית בצורה מקוונת/freepik

"עם עליית הביקוש בשנים האחרונות ללימודי השפה הערבית כמו גם תקופת הקורונה שהרגילה אותנו ללמוד מרחוק, ניתן למצוא כיום מגוון אפליקציות וקורסים ייעודיים המאפשרים את למידת השפה הערבית בצורה מקוונת" כך מספר לנו רונן דוד, בעלים של "המדרשה לעברית וביטחון" שמובילה בהקניית השפה הערבית לקהל הרחב במגוון עשיר של קורסים (למידע נוסף לחץ כאן). יתרה מכך, ישנם רבים שמעדיפים את שיטת הלמידה מרחוק על פני למידה פרונטלית.

מהם היתרונות של לימודי אונליין?

ללימודים מקוונים יש מספר יתרונות בולטים על לימודים פרונטליים:

• ניצול זמן מקסימלי - כשאתם בוחרים בלימודי אונליין, אתם נהנים מהאפשרות לנצל את הזמן שלכם בצורה הטובה ביותר. בעוד בלימודים פרונטליים אתם צריכים לחשב גם את זמן הנסיעה שלכם למכללה, גם את זמן ההפסקה שניתן בין השיעורים וכמובן את זמן החזרה הביתה, בלימודי אונליין אתם יכולים לנצל את זמן הלימודים ללימודים בלבד. במידה ויש הפסקה בין השיעורים אתם יכולים לייעל את הזמן שלכם בבית, וכמובן ליהנות מהעובדה שאתם לא צריכים לבזבז זמן על נסיעות.
• נוחות - אין ספק שאחד הדברים המהנים ביותר בלימודי אונליין הוא היכולת שלכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן. לימודי אונליין מציעים נוחות מקסימלית ובלימודים מוקלטים אתם יכולים אפילו לחלק את השיעור לפי כמות הריכוז שלכם באותו היום. בנוסף, אפשר ללמוד בפיג'מה בסלון או בבגד-ים בחוף הים. בלימודי אונליין מקבלים את הנוחות המקסימלית.
• שימור ידע - לימודי אונליין בדרך כלל מצולמים ומוקלטים, וכך ניתן לחזור על השיעור כמה פעמים ולשמר את הידע לעצמכם. בעזרת מעבר חוזר על השיעור, ניתן לקלוט את החומר בצורה טובה יותר והשיעורים תמיד יהיו זמינים עבורכם בכל רגע שתרצו.
• עלויות מופחתות - ברוב מקומות הלימוד, שיעורי אונליין יהיו זולים יותר מאשר לימודים פרונטליים, בהם צריך לשלם גם על המקום והתנאים אותם אתם מקבלים במכללות. לימודי אונליין חוסכים למרצים ולבתי הספר, ולכן גם אנחנו הלקוחות נהנים מעלויות מופחתות.

מי יכול ללמוד ערבית בצורה מקוונת?

כל אדם שיש לו גישה למחשב יכול ללמוד ערבית בצורה מקוונת. כל מי שמתעניין בשפה הערבית ובתרבות הערבית העשירה, יכול לבחור ללמוד את השפה בלימודי אונליין ולרכוש את מיומנות השפה בקלות ובמהירות. מרבית האנשים המתחילים את לימודי הערבית בצורה מקוונת הם אנשים הרוצים להתקבל לתפקיד בשירות הביטחון או במערכת הממשלתית, אנשי עסקים המעוניינים להרחיב את עסקיהם ולבסס קשרים במדינות ערב, וגם אנשים שפשוט רוצים לרכוש לעצמם שפה חדשה וקלה, ולתקשר בצורה מיטבית עם דוברי השפה.

אז מהם התכנים הלימודיים בשיעורי ערבית באונליין?

בשיעורים המקוונים של השפה הערבית המדוברת, לומדים את כל הכלים הנדרשים ללמידת השפה בצורה שתאפשר לכם לנהל שיחה, ולהבין את השפה ברמה טובה. בין התכנים הנלמדים בקורס זה, ניתן למצוא: לימוד אוצר מילים, לימודי בסיס (כללי דקדוק, שמות עצם, בניינים וכו'), לימוד משפטים וביטויים בשפה, סימולציות שיחה מחיי היום יום, היכרות עם מבטאים שונים, הכרת ביטויים בערבית שחדרו לשפה העברית ועוד. כל השיעורים בלימודי השפה הערבית בצורה מקוונת מועברים בשיטות חווייתיות הכוללות שירים, צילומי וידאו ועוד מגוון דרכים שעוזרים לנו לקלוט בצורה טובה וזכירה את השפה. כחלק מלימודי השפה, בשיעורי האונליין לומדים גם על התרבות הערבית העשירה ועל הקשר המיוחד שלה עם השפה.

הפתרון המושלם

אחרי שהבנו את כל היתרונות של לימודי האונליין, אין ספק שהם מספקים פתרון מושלם למי שרוצה ללמוד את השפה הערבית בצורה פשוטה ויעילה. יש אנשים שיעדיפו לעשות קורס אינטנסיבי, שילמד אותם את כל החומר הנדרש במהירות, ויש כאלה שיעדיפו למשוך את הקורס לזמן רב יותר, אך מה שבטוח, לימודי האונליין מתאימים לכל גיל ויכולים להתבצע כמעט בכל שלב בחיים.

ועוד נקודה לסיום כפי שמיטיב לתאר אותה רונן, "כשמדברים על גלובליזציה, כלכלה ועסקים, אין צעד טוב יותר לעשות מאשר ללמוד את השפה הערבית על מנת להרחיב את הפוטנציאל העסקי שלנו"

מוגש מטעם המדרשה לערבית וביטחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully