וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 טיפים לארגון מסיבת יום הולדת מושלמת לילדים שלכם

מוגש מטעם קיפי

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 13:03

חוגגים יום הולדת לילדים? איזה כיף! הנה 10 רעיונות וטיפים למסיבה הכי טובה בעיר

ילדים אוכלים עוגה במסיבת יום הולדת. Monkey Business Images, ShutterStock
ילדים אוכלים עוגה במסיבת יום הולדת/ShutterStock, Monkey Business Images

אם הילד או הילדה שלכם חוגגים יום הולדת בקרוב ואתם מחפשים רעיונות למסיבת יום ההולדת ואתם עדיין לא סגורים על הקונספט או אובדי עצות, הכתבה הזאת במיוחד בשבילכם. ריכזנו רשימה של כמה מהרעיונות הטובים ביותר שיהפכו את חגיגת יום ההולדת של הילדים שלכם למהנה ומרגשת. אז איך מתחילים?

הופכים את האהבה שלהם לחגיגה

הפתיעו את הילדים שלכם עם נושא שהם אוהבים, אפשר לתת להם לבחור את הנושא בעצמם או להפתיע אותם עם משהו שהם לא ציפו לו. לדוגמה, אם אתם יודעים שהילדים שלכם אוהבים לשחק בגיבורי על, הקימו להם תפאורת יום הולדת חגיגית של גיבור העל שלהם ובקשו מהאורחים ומהילדים להגיע עם אביזרים ותחפושת של גיבור העל האהוב עליהם.

אפשר גם לחגוג בחוץ: אם הילדים שלכם באמת אוהב לשחק בחוץ ולא אוהב להיות מול המסך ברוב שעות היום, אפשר תמיד לתפוס פינה יפה בפארק הקרוב לבית ולאורחים שלכם, ולהקים שם מסיבת יום הולדת אמיתית ומיוחדת! אפשר לצרף לחגיגה משחקי חוץ מדליקים שיעסיקו את הילדים.

מסיבת קינוח: אם הילדים שלכם אוהבים ממתקים ועוגות, נושא יום ההולדת יכול להיות מסיבת קינוחים חגיגית, תודו שזה גאוני, הרי בנינו מי לא אוהב מתוק? החוגגים המאושרים יכולים לבחור את הפינוקים האהובים עליהם מהתפריט שאתם מציעים לו בין אם זה קינוח ביתי שאתם ההורים יכולים להכין בשבילם, או לקנות בקלות בחנויות השונות באינטרנט ובשכונה שלכם.

אחרי שבחרתם את נושא המסיבה, כדאי לבחור ולקנות הפתעות מדליקות ליום הולדת, אפשר לתת אותן כפרסים לתחרויות שונות וגם כמתנות תודה לכל אורח על הגעתו ליום ההולדת. ילדים אוהבים הפתעות וצעצועים ואלו גורמים להם לאושר גדול ולמזכרת מהמסיבה שארגנתם לילד או לילדה שלכם.

7 המלצות לפרסים והפתעות שילהיבו וישמחו את הילדים

כדורים - ילדים אוהבים כדורים מיוחדים ודברים להתעסק איתם בידיים. אפשר לרכוש כדורי ספוג צבעוניים, כדורי לחץ או כדורי ענבים בכמות כמספר המוזמנים בצבעים שונים ובעלויות נמוכות של פחות מ-10 שקלים.

בלוני מים - בקיץ, אפשר להפוך את מסיבת יום ההולדת למלחמת מים של ממש! בעזרת מארזים של בלוני מים, רובי מים וצעצועי מים נוספים הילדים יכולים לשחק שעות על גבי שעות ולחגוג במסיבת יום הולדת מרעננת במיוחד.

מארזי פרסים מוכנים מראש - המון אתרים וחניות משחקים לילדים כבר עשו לכם את העבודה ובעזרת הרבה מחשבה וניסיון, הם הרכיבו מראש מארזים של פרסים והפתעות שמתאימים לכל מסיבה. בדרך כלל במארז שכזה המחיר אטרקטיבי ביותר.

פלסטלינה מיוחדת שאפשר לקחת הביתה - אם אתם רוצים שהילדים יצאו מהמסיבה מחויכים מאוזן לאוזן, אפשר לתת כפרס צעצוע מיוחד בשם פלאפי, זוהי פלסטלינה קופצת שעשויה מסיליקון איכותי והיא לא מתייבשת. אפשר לעשות איתה המון צורות מיוחדות והיא מגיעה בשלל צבעים ודגמים. גם כאן אם תקנו כמות כמספר המוזמנים, תקבלו הנחה משמעותית והילדים יצאו עם צעצוע מהנה שיעסיק אותם לעוד הרבה מאוד זמן.

דפי מדבקות - במידה ומביאים מפעיל יום הולדת, אפשר לתת לאחר כל משחק או תחרות כפרס, דפי מדבקות צבעוניים ויפים. אתם נהנים כי המחיר של דף מדבקות לא יקר, והילדים מאוד נהנים כי קיבלו מדבקות בדיוק של המותג שהם אוהבים כמו פרוזן, מכוניות, גיבורי על ועוד.

טבעת מרחפת - משחק כיפי מאוד המתאים לגילאי 6 ומעלה המגיע עם טבעות סבוכות האחת בשניה וברגע שמעבירים אותם דרך הידיים או עצמים דומים הטבעת מתגלגלת אט אט. משחק ספורטיבי שאפשר לשחק בו כבר במסיבה עצמה! המשחק מגיע בשלל צבעים לבנים ולבנות ומחירו זול, 10 ש"ח ליחידה.

קנו באופן מרוכז ותהנו מהנחות ומחירים מוזלים - שאתם רוכשים הפתעות וצעצועים למסיבת יום ההולדת, חשוב לבדוק את אמינות החנות בה אתם רוכשים וכמובן את המחיר. חשוב שהמוצרים יהיו באיכות גבוהה כי בכל זאת מדובר בילדים, אבל לא פחות חשוב הוא המחיר אותו אתם משלמים. מכיוון שמדובר בכמות מוצרים לא קטנה, יש המון מבצעים ומחירים מיוחדים ברכישה של פרסים והפתעות לימי הולדת.

חנות בשם קיפי צעצועים מתמחים בעולם הילדים ואפשר לרכוש אצלם באתר מגוון גדול של צעצועים קטנים והפתעות לימי הולדת בתקציבים נוחים ובמחירים לא פחות ממעולים! כל המחירים והמבצעים מופיעים באופן ברור ונוח מאוד להשוואה, אפשר לקנות מגוון גדול של מוצרים לחגיגת יום ההולדת אותה אתם מתכננים. שימו לב שבקניה של מארז שלם ממוצר אתם מקבלים 50% הנחה, זה סופר חסכוני והתמורה שלכם לכסף היא גבוהה ביותר. למשל, אם אתם מעוניינים לקנות כדורי לחץ לילדים אתם מקבלים 12 כדורים שמגיעים בצבעים שונים וב-50% הנחה.

אגב המשלוחים אצלם מהירים מאוד, אם נתקעתם והגעתם לרגע האחרון תמיד תוכלו לבצע רכישה באתר ולקבל את ההזמנה כבר באותו היום. האיכות של המוצרים כאמור פנטסטית ואנחנו מאוד ממליצים להיכנס ולבדוק באתר את המוצרים לפני שאתם קונים הפתעות וצעצועים למסיבת יום ההולדת ההבאה שלכם.

מוגש מטעם קיפי
  • עוד באותו נושא:
  • יום הולדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully