וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריסוס דירה נגד ג'וקים ונמלים

מוגש מטעם המדביר המוסמך

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 7:22

ברגע שאתם מוצאים בבית מזיק, אתם לא חושבים פעמיים, ומיד מעוניינים לגרש את הפולש הלא רצוי מהבית, אז חשוב מאד לדעת כי את הפולש מדבירים אך ורק על ידי מדביר מוסמך, כזה שיש לו רישיון לבצע הדברות

מדביר חרקים. ShutterStock
מדביר חרקים/ShutterStock

מצאתם מזיקים בבית? ההדברה המבוצעת לעיתים קרובות במיוחד הוא ריסוס דירה ובית מפני ג'וקים, תיקנים ובעיקר נמלים. במאמר זה נענה על שאלות מתי צריך ריסוס דירה, מי מבצע ריסוס דירה, איך מבצעים ריסוס ומה המחיר של ריסוס דירה? תשובות אלו יעניקו מידע עדכני ומקצועי במיוחד למי שמעוניינים להזמין ריסוס לבית, וזקוקים למידע המתאים, על מנת לבצע זאת בצורה איכותית ומוצלחת.

מתי צריך לבצע ריסוס לדירה?

רבים חושבים כי יש לבצע את הריסוס לבית. כאשר ישנם כבר מזיקים בבית, אך מחשבה זו אינה נכונה. אז הדרך הטובה ביותר להזמין ריסוס היא כאשר הבית נקי ממזיקים, ולהקדים רפואה למכה. לפיכך, מזמינים את הריסוס בתל אביב לפני הקיץ, על מנת להתאים את הבית. כך שהמזיקים לא ירצו להגיע אל הבית, הכל כחלק מההכנות הנדרשות לימות הקיץ והאביב יש לבצע ריסוס לבית. הריסוס חשוב מאד, המהווה ערובה לכך כי מדובר בסביבה נקייה מאד, ומבטיח אביב וקיץ נפלא ללא מזיקים בכל הבית.

ריסוס לבית - כיצד הוא מתבצע?

בעשור האחרון ניתן לראות את אחת התופעות, שהיא העלייה בהכרה הרבה בערך איכות הסביבה והקפדה על בריאות איתנה. אם בעבר, רבים מהמדבירים היו משתמשים בחומרים כימיים מסוכנים, הן לאדם, והן לחי, ולכן חשוב מאד לגלות כי כיום עושים שימוש בחומרים טבעיים וידידותיים יותר לסביבה, וכן הם לא מותירים ריח של ריסוס והחומרים איכותיים וטבעיים. מדובר על ריסוס אקולוגי שמבוצע בעזרת מכשור מקצועי, שכן מדובר על צוות מדבירים, המגיע באופן מידי הביתה ומבצע את העבודה באופן מהיר ויעיל.

הזמנה של הצוות צריכה להתבצע בכל זמן בשנה ולא רק באביב ובקיץ. וכן אף לפני כניסה לדירה חדשה מומלץ להזמין ריסוס לדירה, על מנת למנוע מראש התפתחות של מזיקים שונים. אתם עלולים להיתקל במזיקים שונים, שעלולים להפר את השגרה היום יומית שלכם. אז למשל מדובר כמו בריסוס תיקני, כמו כן חשוב מאד לבחור מדביר מקצועי שעוסק במגוון רחב ביותר של מקרים. מדביר מקצועי יכול להתאים את הריסוס הן לסוגים השונים של המזיקים כמו עכבישים, חרקים, יתושים וזבובים, והן לגודל הדירה.

איך לבחור חברה להדברה מוצלחת?

על מנת לבחון את החברה המבצעת ריסוס, יש לבקש המלצות מחברים או מאנשים שביצעו ריסוס הם יוכלו להמליץ לכם על חברה מסוימת. רשת האינטרנט יכולה גם לבוא לעזרתכם. במקרים השונים תוכלו להיכנס לאתר של חברת ההדברה. לראות את המדבירים השונים, ומהן שיטות ההדברה ולהתרשם מהם. חשוב להבין כי חברה מקצועית תדע לספק לכם הצעת מחיר, הכוללת את כל הדירה, וגם את החצר וכו'. חשוב שהחברה תדע להדביר גם כל מיני חרקים, שקשה להדביר אותם כמו טרמיטים, נמלים, תיקנים, ועוד

מהו המחיר של ריסוס דירה סטנדרטית?

המחירים משתנים בהתאם לגודל הדירה, ולמהות העבודה, כמו כן המחיר משתנה אם מדובר על דירה ריקה ללא רהיטים כלל או על דירה מאוכלסת מלאה ברהיטים. תוכלו לעיין בדף מחירון ההדברה שלנו באתר לקבל פרופורציות על המחירים בשוק ההדברה. גם סוג ההדברה יכול להוזיל את המחיר למרות שלעיתים יש צורך להשתמש בטכניקה מסוימת, על מנת לבצע ריסוס שיהיה יעיל נגד סוגי מזיקים רבים.

מוגש מטעם המדביר המוסמך
  • עוד באותו נושא:
  • ריסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully