וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת ציוד לגיוס

מוגש מטעם טקטיקל זון

עודכן לאחרונה: 12.7.2022 / 15:45

התקופה שלפני הגיוס לצבא היא תקופה מיוחדת ומרגשת. המעבר הוא מעבר משמעותי בין חייו של הצעיר שזה עתה סיים את הלימודים בבית הספר התיכון ועוד מעט ייקח חלק בכוח האדם של הצבא

מעבר לרגשות והמחשבות המלוות את התקופה שלפני הגיוס, יש גם לא מעט ארגונים והערכות. יש לא מעט ציוד שצריך להכין מבעוד מועד, בין אם יודעים לאיזה תפקיד מתגייסים ובין אם לא. השגרה והחיים היומיים של הצבא יהיו שונים באופן מהותי מהשגרה והיומיום של חיי האזרחות ולכן כדאי שלכל מתגייס יהיה כל מה שהוא צריך לפני הגיוס. בעבר לא היה פשוט לדעת באופן מרוכז מה כדאי שיהיה אך כיום יש רשימות שנוח מאד להתבסס עליהן.

איפה מוצאים רשימות ציוד לגיוס

מה שטוב ברשימת ציוד לגיוס שאפשר למצוא כיום רשימות מבוססות על הניסיון של חיילים שכבר התגייסו ולכן הן אמיתיות ומהימנות. לא כדאי שיהיה בתיק מה שלא יהיה בו צורך ויש חשיבות לנפח ומשקל שנושאים על הגב. עצות של מי שהתגייס לפני הרבה יכול ייתכן וכבר לא תהיינה רלוונטיות ולכן רשימות שמתעדכנות כל הזמן ואפשר למצוא אותן באתרי אינטרנט כמו של טקטיקל זון, למשל, הן הרשימות שאפשר וכדאי להסתמך עליהן. מכיוון שטקטיקל זון הוא ספק מורשה של כוחות הביטחון הרי שהרשימות שמופיעות באתר נכונות ורלוונטיות וכמובן שאפשר לרכוש את המוצרים באתר עצמו במהירות ובנוחות.

מה כוללות רשימות הציוד?

השגרה החדשה של המתגייס תכלול בתוכה את כל מה שהוא צריך לשם ביצוע התפקיד הצבאי שלו על הצד הטוב ביותר ותוך כדי שימוש בציוד מקצועי, איכותי, עמיד ומותאם וכמובן כל הציוד האישי שהוא צריך עבור עצמו - ביגוד, תכשירי טיפוח או טיפול בגוף ועוד. אלה בדיוק הדברים שאפשר יהיה למצוא ברשימות הציוד לקראת גיוס - בגדים איכותיים ללבישה מתחת למדים, בגדים תחתונים שיהיו נוחים על הגוף גם בתנאי שטח או מזג אוויר שלא מורגלים אליהם, מארזים שכוללים כמה וכמה פריטים וכך המחירים שלהם מוזל וכמובן אי אילו פריטים שמקלים על ההתנהלות היומיומית - סוללות, מראה, פנס, מטען נייד לטלפון הסלולרי, שק שינה ועוד.

איך בוחרים את הרשימה הנכונה?

מכיוון שרשת האינטרנט מלאה במידע שלא תמיד יהיה נכון ומתאים למי שבוחן אותו מקרוב - חשוב מאד להקדיש זמן ותשומת לב לבחינה מעמיקה של כמה רשימות לפני שבוחרים את הרשימה שעל פיה מבצעים את הקניות. כאן יקבל משנה חשיבות האתר של טקטיקל זון. לא כל חנות או ספק שמוכר ציוד צבאי יהיה מוכר על ידי כוחות הביטחון והצבא ולכן אתר מוכר שמורשה למכור ציוד שכזה גם יפרסם רשימות עדכניות ונכונות. כל מתגייס או מתגייסת צריכים לבחון את הרשימה שהם נתקלים בה או שממליצים להם עליה, זאת לשם שתי מטרות חשובות - האחת היא לבדוק שהפריטים והציוד שמופיעים בה רלוונטיים להם ומתאימים לאופי השירות שהם עומדים לבצע והשנייה היא על מנת לדעת מראש מה כבר יש להם בבית והם לא יצטרכו לקנות במיוחד.

טיפים להתארגנות נכונה ונבונה לקראת יום הגיוס

ברגע שמחליטים על איזו רשימה מתבססים - צריך להתחיל לבדוק איפה הכי כדאי לרכוש את הפריטים. כאמור, חשוב לבחור בחנות או אתר שהם ספק מורשה של כוחות הביטחון כמו טקטיקל זון, למשל, מה שיבטיח את האישור הרשמי של השימוש במוצרים. דבר נוסף שחשוב מאד לדעת ולקחת בחשבון הוא הנושא של קנייה באמצעות כוכבים צה"ל. הצבא מעניק כוכבים לכל מתגייס לצורך רכישת ציוד, זאת על מנת שהמתגייסים לא יוציאו הרבה כסף מכיסם לשם ההצטיידות. באתר של טקטיקל זון אפשר ליהנות מהנחה משמעותית של 25% מהמחירים המוצגים כאשר קונים באמצעות מימוש כרטיס כוכבים צה"ל, מה שהופך את הקנייה לכדאית ומשתלמת הרבה יותר מאשר במקומות או אתרים אחרים. בנוסף אפשר ליהנות ממשלוח מהיר חינם, מה שמקל מאד על ההתנהלות וההתארגנות לקראת הגיוס וזהו יתרון גדול מאד.

ציוד קמפינג. ShutterStock
ציוד קמפינג/ShutterStock

ציוד מהותי שתמיד מתאים ודרוש למתגייסים

כאמור, הרשימות יכילו שילוב בין ציוד שצריך על מנת לתפעל בצורה טובה ונוחה יותר פריטים צבאיים לבין כאלה שנדרשים למתגייס לטובת הנוחות האישית שלו. גרביים, בגדים תחתונים, חולצות טריקו איכותיות בצבעי לבן או ירוק שלובשים מתחת למדים, סבון אישי, טלק ומשחה נגד שפשפת הם דוגמאות מצוינות. מבחינת הציוד הצבאי אפשר וכדאי שיהיה סט נוסף של דרגות, מנעול כדי לנעול את התיק או את הארונית האישית שליד המיטה, שאקלים שאפשר לעשות בהם שימוש מגוון כל אחד על פי הצורך שלו ועם הזמן גם פריטים מקצועיים ומבצעיים יותר כמו חגורה לנשק, ידית אחיזה או פלנלית. ברגע שקונים את כל אלה דרך ספק מורשה של הצבא - אפשר יהיה להשתמש בהם במהלך השירות וגם בפעילות מבצעית.

למה בכלל צריך להצטייד לפני הגיוס?

זה בהחלט נכון שמקבלים כל מה שצריך מהצבא. מכיוון שהצבא הוא כור היתוך חברתי בישראל - עליו לספק לכל חייל או מתגייס את כל צרכיהם על מנת לסייע בעיקר לאלה שלא יכולים להרשות לעצמם להצטייד על חשבון הכסף האישי שלהם. גם כרטיס הכוכבים שאפשר לבצע איתו רכישות אונליין הוא חלק מהאפשרות שהצבא נותן למתגייסים והחיילים בתחילת דרכם להגיע לגיוס הכי מוכנים שהם יכולים. יחד עם זאת, יש לא מעט מתגייסים שמעדיפים לבחור בעצמם את הציוד שישמש אותם או שיש להם העדפות אישיות בנוגע לשימוש בפריטים אלה ואחרים. בדיוק עבורם יש את רשימות הציוד הנוחות והמדויקות, את כרטיס הכוכבים ואת האפשרות באתר של טקטיקל זון, למשל, לקבל הנחה משמעותית של 25% וכמובן משלוח חינם עד הבית.

איך הכי כדאי להתנהל עם רשימת הציוד?

ברגע שבוחרים את הרשימה שתהיה הכי מתאימה לצרכים האישיים וההעדפות האישיות - זה הזמן לצאת לדרך. חשוב לבחור את הרשימה כמה שבועות לפני מועד הגיוס על מנת שיהיה מספיק זמן להתארגן ולרכוש את מה שצריך או לבדוק היטב מה כבר יש. מומלץ להדפיס את הרשימה, לציין את הכמויות הרלוונטיות ליד כל פריט או ליד כל סעיף ולסמן מה כבר יש, למחוק מה שלא צריך וכמובן לעדכן באופן ברור מה כבר נקנה ומחכה לתורו להיות ארוז לקראת יום הגיוס המרגש. ברגע שכל הרשימה מלאה בסימונים הרלוונטיים - אפשר להיות בטוחים שיום הגיוס יכול להגיע וזה הזמן להתרגש.

כשעובדים עם רשימה - מגיעים מוכנים!

אין ספק שרשימות גיוס הן הדבר הנכון לעבוד איתו ולהתארגן לקראת יום הגיוס, בעיקר אם אין את מי לשאול או אין חבר שכבר התגייס ואפשר לשמוע ממנו את כל מה שצריך. ברגע שבוחרים רשימה ומתבססים עליה בעת ההצטיידות אפשר להיות בטוחים שכאשר הגיוס יגיע - יהיה כל הציוד בהישג יד והמתגייס הטרי לא ייתפס לא מוכן. גם להורים שלו יהיה הרבה יותר קל כשהם יידעו שיש לו את כל מה שיכול לעזור לו ולהקל עליו את תקופת החיים הראשונה בצבא, תקופה שהיא ללא ספק מאתגרת ומיוחדת.

מוגש מטעם טקטיקל זון
  • עוד באותו נושא:
  • ציוד צבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully