וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בענף מוצרי החשמל: אתר "מולטי סטור" משנה את חוקי המשחק

מוגש מטעם מולטי סטור

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 11:32

ליאור אדרי, מומחה בתחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בישראל עם ותק ניהולי של 15 שנה בענף, הקים קניון אינטרנטי פורץ דרך של מוצרי חשמל וגיימינג. הלקוחות מקבלים מחירים שוברי שוק, מידע מקסימלי על כל מוצר ושירות מעולה, וזה נמשך גם אחרי הקנייה

ליאור אדרי. יח"צ,
ליאור אדרי/יח"צ

אין לקוח שלא חווה איזשהו תסכול כצרכן של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בישראל. התסכול העיקרי הוא מרמת השרות, האמינות והשקיפות של נותני השרות בתחום. מי שבא לפתור את הבעיה הזו אחת ולתמיד, הוא ליאור אדרי, שצבר ידע מעמיק ונרחב בתחום ואין שני לו במקצועיות. אדרי היה חובב אלקטרוניקה מושבע כבר מגיל צעיר ונהג לפרק ולבנות מחדש מחשבים בילדותו, ומאז שהוא זוכר את עצמו הוא גיימר נלהב. כבר מאז, היה ברור לכולם שזה הייעוד שלו בחיים. בהמשך, כמבוגר, הוא עסק בשיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה במשך 15 שנה והתנסה בכל תפקיד אפשרי: מדייל מכירות ב"שקם אלקטריק" בתחילת דרכו ועד הקמת שלוחה לרשת באילת כמנהל בכיר, בהמשך נדד ל"ניופאן", אחד מהספקים הגדולים בישראל, ושם ניהל מחזורי מכירות של עשרות מיליוני שקלים בשנה.

אדרי, שעדיין מחוזר על ידי המשווקים לחזור לעבוד אצלם, כבר נמצא במקום אחר. עם הניסיון האדיר שצבר, הלקחים והמסקנות, הוא מביא לשוק מוצרי החשמל והאלקטרוניקה המקוון בשורה דרמטית: הצרכן אצלו הוא מלך. אדרי הציג בפנינו את אתר מוצרי החשמל מולטי סטור ונותרנו פעורי פה: הכי ידידותי במחירים ובמימשק, הכי נגיש ומספק מידע מקסימלי על כל מוצר. היו לנו כמה שאלות ליזם המוכשר שמזעזע את שוק מוצרי החשמל והוא ענה על כולן בסבלנות:

מה גרם לך לעזוב עבודה ניהולית בכירה עם משכורת גבוהה?

ליאור אדרי: "היו לי שנים מצוינות של עבודה כשכיר, נהניתי מכל רגע, אבל בסופו של דבר, הגעתי לתחושת מיצוי. בנוסף, רציתי לעבור מלהיות בצד של הספק ללהיות קמעונאי מוביל בשוק."

מה משמעות הניסיון שצברת כשכיר בתחום?

"בשש השנים האחרונות, ניהלתי ברשתות החשמל הגדולות את המכירות של המותגים "האייר" ו"טושיבה", כך שאני מכיר את כל המוצרים שלהם כמו את כף ידי. תוך כדי מגוון התפקידים שביצעתי נחשפתי שוב לכל סוגי מגוון המוצרים, בין אם זה מקררים, מכונות כביסה, מחלקת בישול וכל מוצרי המטבח המובילים בשוק. מכיוון שהפעם הייתי בצד של הספק - התמחיתי בלוגיסטיקה של אספקת הייבוא, שרות הלקוחות וספקי משנה. יש לי ניסיון וידע מאוד מקיף ומעמיק גם בתחום הזה. ואז החלטתי שאני אתן ללקוחות את כל המעטפת הזו באופן מקוון, בצורה הכי ידידותית ויעילה שיש. נפרדתי מ"ניופאן", גייסתי מתכנתים מהשורה הראשונה ותוך כמה חודשים הקמנו מערכת מתוחכמת וייחודית של מסחר מקוון (e-commerce) למוצרי חשמל ואלקטרוניקה."

מה הייחוד שלכם?

"בעולמות האון ליין חשוב מאוד הדיוק והפירוט. זה קריטי ממש. אסור לעשות "עיגולי פינות". וזה מתאים ליסודיות הטבעית שלי. אנחנו מקפידים על הדיוק והפירוט, לגבי כל מוצר שמופיע באתר

שלנו, ונחשבים מהשורה הראשונה בזה. אנחנו בודקים כל פריט מכל הכיוונים ומעלים את המידע בהתאם: ניתן לבחור מוצרים על פי עשרות תכונות שמפורטות בצורה בהירה וידידותית באתר, למעשה יש אצלנו פירוט של כל תכונותיו של המוצר, מידע על הזמינות שלו, האיכות שלו, תוכן וידאו של סקירה ברורה של המוצר, תמונות של המוצר מכל זווית. אנחנו עורכים כל יום סקרי מחירים בשימוש של טכנולוגיות שפיתחנו וכך שומרים תמיד על האטרקטיביות של מגוון המוצרים שאנו משווקים מבחינת המחירים כדי להיות תחרותיים כל הזמן, והכי חשוב: דואגים אצלנו למלאי חדש ומעודכן זמין ומיידי. בנוסף יש באתר לנוחות הלקוחות סינון לפי כל תכונה של המוצר: מותג, גודל מדויק, צבע וכד' כך, למשל, שהלקוח יכול לבחור טלוויזיה שתתאים בדיוק לנישה בסלון שלו ויהיו בה את התכונות המדויקות שהוא מחפש. אני בן אדם של אנשים. רציתי לבנות ללקוח בית שמכבד אותו וקשוב אליו כשהכול יהיה ברור ומתוקתק."

היית הרבה שנים בתחום המכירות הפרונטליות, זה לא חסר בשיווק המקוון?

"האתר שלנו כל כך ידידותי, נוח ואינטראקטיבי, שהלקוח לא צריך איש מכירות. הוא נכנס לאתר ובתהליך פשוט מגיע למוצר הטוב ביותר עבורו ממבחר המוצרים העצום שיש ליבואנים הרשמיים והמובילים בישראל להציע. כך למשל, חובבי בישול וגורמה מוצאים אצלנו מיקסרים משוכללים ומוצרי מטבח יוקרתיים לצד זה לקוחות שעוברים לבית חדש מוצאים את כלל מוצרי החשמל לבית במקום אחד. אנחנו בולטים, למשל, בכך שיש אצלנו את כל מה שצריך לגיימר, שרוצה להקים לעצמו פינת מחשב גיימינג מקצועית בבית או סימולטור נהיגה/טיסה מיוחד. אלה רק שתי דוגמאות מתוך שפע עצום שמתאים לכל לקוח, דרישותיו, טעמו והתקציב שלו. הכל יש פה!"

מה עוד מייחד אתכם?

"שממש כל המידע שלקוח צריך, מפורט עבורו, כולל כל הנתונים הטכניים הרלוונטיים, מגוון מאוד רחב של מוצרים שנבחרו בקפידה בכל קטגוריה, אחריות מלאה ומורחבת על ידי יבואנים רשמיים בלבד, אספקת המוצרים מתבצעת תוך 3-5 ימי עסקים ולעיתים אפילו פחות - המוצר כבר אצל הלקוח בבית, כלומר זמני אספקה מהמהירים שלניתן למצוא בשוק. אנחנו מעניקים אפשרות לבטל את העסקה אם ללקוח לא נראה שזה מה שהוא רוצה, ללקוח תמיד יש את הזמינות והמקצועיות שלנו, ניתן על ידנו מענה און ליין מהיר בין השעות תשע בבוקר לתשע בערב. יש לנו גם שירות של ייעוץ טלפוני, בו עונים בדרך כלל מיד או תוך גג תוך עד חצי שעה. אנחנו עובדים עם כל היבואנים המורשים בלבד בישראל ודואגים ללוות את הלקוח, גם אחרי הקנייה אם צריך, ומתערבים מול היבואן כדי שהלקוח שלנו יקבל מענה ראוי. אנחנו תמיד זמינים ללקוחות שלנו - גם כשחברת השירות למכשיר זה או אחר לא נותנת שירות כמו שצריך - אנחנו כאן בשבילם."

תם עידן החנויות המסורתיות?

"החנויות הפיזיות יישרדו, אבל עם פחות לקוחות. גם הלקוחות המבוגרים יותר התרגלו בזמן הקורונה לרכישה מקוונת ולנוחות שהיא מאפשרת היום יותר מתמיד. למה להם לחפש חנייה ולעיתים לשלם על חנייה ולהצטופף במרכזי קניות, כשאת הכל הם מוצאים ברשת בלי לצאת מהבית?"

הזכרת שאתם מציעים ציוד לגיימרים, מה למשל?

"מדובר בעולמות הסימולטורים לחובבי מרוצים וטיסות. אנחנו מובילים בארץ בתחום הזה עם מגוון עצום של מוצרים החל מהגה מקורי של פרארי ועד מצערת שמדמה הטסה מציאותית של מטוס בואינג. אנחנו למעשה שולטים בעולמות הגיימינג, שהם עולמות אינסופיים והתחום הזה הוא הכי מתפתח היום בשוק המוצרים האלקטרוניים. זה מתחיל מגיימרים במחשב הביתי, ממשיך ל- XBOX וסוני פלייסטיישן ועד לקוחות עם סימולטורים משוכללים של נהיגה וטיסה. הם מוצאים אצלנו את כל המעטפת שהם צריכים: כסאות גיימינג במבחר והמגוון הכי גדול שיש בשוק, מסכי גיימינג מכל סוג, אוזניות גיימינג פרימיום ועוד. בתחום מוצרי הפנאי, אנחנו מציעים גם ציוד סטרימינג לכל מי שרוצה לשדר ביוטיוב ברמה מקצועית, כולל מסכים ירוקים ותאורת אולפן. אנחנו מציעים גם לחובבי הכושר שעוני ספורט, הליכונים מתקפלים, גלשני סאפים וזו לגמרי רשימה חלקית."

אתר

טלפון לשירות מולטי סטור: 072-5757-393

מוגש מטעם מולטי סטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully