וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום דיגיטלי - פרסום שעובד באמת

מוגש מטעם אורי מינץ

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 13:43

מהרגע שבשנת 2004 נכנסו לחיינו הרשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם השתנו לכולנו החיים

שיווק דיגיטלי. ShutterStock
שיווק דיגיטלי/ShutterStock

הרשתות החברתיות שמהן התעדכנו על מה קורה עם החברים שלנו בעבר, מקומות העבודה, השירות הצבאי וימי התיכון והיסודי הפכו להיות מקורות הפרסום והמקום שבו אנחנו מתעדכנים גם על החדשות ועל הרכילויות לחובבים. אם גם אתם בעלי עסקים המתעניינים בפרסום ברשתות החברתיות, אנחנו שמחים להנגיש לכם מידע על למה כדאי לכם להיות שם, כמו כולם.

למה גם אתם רוצים לפרסם ברשתות חברתיות

פייסבוק מאופיינת עם מיליארדי משתמשים מרחבי העולם הנכנסים בכל יום מחדש אל תוך הפלטפורמה על מנת להתעדכן ולראות מה קורה עם חבריהם הטובים, המשפחה והקולגות. וגם חדשות, עדכונים על סלבס וישנם גם כאלו שפשוט משחקים בתוך הפלטפורמה ונכנסים בכל יום לצורך המשחקים בלבד.

פרסום בפייסבוק הפך להיות דבר שגרתי ויומיומי. אפליקציות של משחקים, מכירת מוצרים מכל הסוגים החל ממוצרי מזון, שתיה ועד למוצרי לייף סטייל ומוצרי טיפוח בכל יום ויום משקיעים תקציבי פרסום גבוהים. וקריאייטיב משמעותי ואיכותי על ידי מיטב אנשי המקצוע והמומחים בתחומם כדי שאלו יוכלו לקלוע בדיוק אל קהל היעד הרלוונטי.

בין אם מדובר בעסקים קטנים, ובין אם מדובר בעסקים גדולים, לכולם יש מקום ברשתות החברתיות המכילות נתח משמעותי מעולם השיווק והפרסום ומקבלות בכל יום יום סכומי עתק עבור שיווק דיגיטלי ופרסום מפולח קהל יעד.

מאיפה מתחילים שיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות?

הצעד הראשון שעליכם לבצע הוא לפתוח עמוד פייסבוק עסקי, עמוד אוהדים, בו אתם מרכזים את הפעילות שלכם באופן שוטף. הפרופיל האישי לא יאפשר לכם לפרסם באופן ממומן ולכן פרסום בפייסבוק או פרסום באינסטגרם שיכול להתבצע אגב, בלחיצת כפתור אחת, מתאפשר אך ורק כאשר ישנו עמוד עסקי המנוהל באופן מקצועי וברמה גבוהה.

יצירת העמוד היא סיטואציה פשוטה שלא מצריכה מכם דבר פרט לכמה לחיצות כפתור ועדכון על סגנון העסק. אם אתם מעוניינים בהתאמה גרפית ואין לכם יכולות גרפיות, כאן זה הזמן להכניס לתמונה חברה מקצועית המנהלת דפי פייסבוק לצורך התאמה מסודרת של גרפיקה שמתכתבת גם עם קריאייטיב כתוב.

מהרגע שיש לכם עמוד מותאם, תוכלו לערוך אותו בצורה מסודרת בהתאמה אישית לעסק ולמותג שאתם מנהלים.

מהם שני הדברים החשובים ביותר עליהם יש להתבסס בפרסום הממומן?

פרסום דיגיטלי ברשתות החברתיות מצריך מכם יצירתיות, וכן הבנה בהתאמת התוכן הויזואלי ברמת הגרפיקה וברמת התוכן הבסיסי. ולכן חשוב לשים לב לשני הפרמטרים הללו:

· תוכן מדוגם ואיכותי

התוכן הוא הבסיס הכי טוב לפרסום ברשתות החברתיות בין אם עסקים קטנים ובין אם עסקים גדולים. זה לא משנה אם אתם מבצעים שיווק ממומן או אורגני, ברגע שהתוכן איכותי השיווק פשוט יעבור טוב יותר וממוקד יותר. התוכן גורם לתשומת הלב, למעורבות גולשים ולתנועה לה אתם זקוקים. הקפידו עליו, והתנועה תהיה אפקטיבית ואיכותית.

· מעורבות גולשים

מעורבות גולשים מתקיימת כאשר אתם מעוניינים לחשוף את המותג שלכם כמה שיותר. היא יכולה לקרות ברמה ויראלית, או ברמה ממומנת. וכאשר היא מתקיימת היא מאפשרת לא מעט תנועה שמגיעה ומביאה ללידים איכותיים. יצירת מעורבות גולשים היא בעצם קבלת לייקים, שיתופים, תגובות וכל מה שמביא לכדור השלג שכולנו אוהבים ברשתות החברתיות.

אך לשם כך, יש צורך בתוכן מאד איכותי, מתכתב טוב ומשתלב הרמונית עם גרפיקה מותאמת וכזה שגורם לאנשים להישאר בעניינים בכל מה שקשור למותג שלכם.

חברה מקצועית ואיכותית המנהלת דפים עסקיים ומפרסמת באופן ממומן ברשתות חברתיות תדע להעניק לכם את כל הפתרונות האפשריים, על מנת שתגיעו לחשיפה איכותית ולרווחים משמעותיים.

מוגש מטעם אורי מינץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully