וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים המובילים בשנת 2022

מוגש מטעם PLAYSMART

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 8:05

כולנו זוכרים מילדות את ההתרגשות שבקבלת מתנה, ואת תחושת האופוריה שעטפה אותנו כשראינו שזה בדיוק מה שרצינו וייחלנו לו. כשמדובר על ילדות וילדים בטווחי הגילאים שבין גן לחטיבה, חנות משחקים איכותית היא בדיוק מה שצריך בשביל להפוך את החלומות שלהם למציאות

PLAYSMART. יח"צ,
PLAYSMART/יח"צ

הכל התחיל כאשר גיליתי שהאחיינית בת הארבע שלי ביקשה מהוריה את מליסה ודאג ליום ההולדת, ומיד החלטתי שאני אהיה הדוד האהוב שמביא לה בדיוק מה שהיא ביקשה. אלא שבאותו רגע לא ידעתי מי אלה בדיוק מליסה ודאג לקח לי זמן ללמוד שזה מותג ולא צעצוע אחד, ובכלל, בואו נגיד שעברה תקופה מאז שהייתי בעצמי בגיל המתאים ולא בדיוק שלטתי בטרנד המשחקים הנוכחי לבנות שלוש וארבע.

PLAYSMART. יח"צ,
PLAYSMART/יח"צ

כך יצא שבשיטוט באינטרנט מצאתי את האתר של PLAYSMART, חנות למשחקי חשיבה חינוכיים עבור ילדים. כמו דוד טוב, שמחתי שהמתנה שאקנה תגרום להתלהבות גם אצל האחיינית וגם אצל ההורים, שישמחו לראות שהילדה קיבלה משהו עם ערך מוסף.

לצד משחקי המליסה שראיתי באתר, אחז בי פרץ נוסטלגיה כשראיתי את כל המודלים העכשוויים של לגו ושל פליימוביל, אותם אספתי באדיקות בין כיתה ג' ל-ח'. שוב, חושיי המפותחים כדוד פעלו, והשכלתי לחפש מתנה גם לאחיה הגדול של האחיינית שלי, שכבר בן עשר ומכור למשחקי מיינקראפט במחשב, הלגו מיינקראפט שהבאתי לו היה הצלחה מסחררת. באתר התרשמתי מהמגוון האדיר של האפשרויות, ואפילו נכנעתי ליצר וקניתי לעצמי דגם לגו אומנות הרולינג סטונז. כן, מסתבר שיש דברים שלא עוברים עם הגיל.

עוד נקודה שהתרשמתי ממנה במיוחד היא אפשרויות המשלוח והאיסוף, הכוללות איסוף עצמי מהמחסן ברחובות, שליחה לאחת מ-600 נקודות האיסוף ולקיחת הפריטים משם, שליח עד הבית, וגולת הכותרת - בין נתניה לאשקלון מוצע שירות שליח אקספרס, שמביא את המוצרים לבית הלקוח עוד באותו יום אם מזמינים לפני שתיים עשרה בצהריים. ממש מושלם למפגשים שנזכרים בהם רק בבוקר האירוע.

כשהחלטתי לחקור מעט על איך מרימים כזה מערך לוגיסטי הוזמנתי לרחובות למחסני החברה ונדהמתי לראות כמה מתקדמים יכולים להיות שירותי הלוגיסטיקה של חנות משחקים. מדובר במחסן עצום הכולל שילוב בין אוטומציה מתקדמת לאנשי צוות חייכנים, שהסבירו והדגימו לי את כל המסלול מרגע קבלת ההזמנה ועד למשלוח לבית הלקוח או לאיסוף על ידו מאחת מנקודות האיסוף העצמי או מהמחסן עצמו. יתרון נוסף בעניין המשלוחים הוא שבקנייה מעל 199 ₪ מקבלים משלוח חינם, מה שחוסך את הדילמה בדבר הגעה ואיסוף עצמי.

אחרי שסיימתי לשמוע על המערך התפניתי לעיקר, ואני כמובן מדבר על הסקירה המדוקדקת לדגמי הלגו שהיו מסודרים במחסן. מדובר בכמות עצומה של דגמים, שכל אחד מהם יותר מסקרן מהשני. הדבר נכון גם לדגמי הפליימוביל הידועים, שמהווים יחד עם הלגו את משחקי הקופסא האולטימטיביים לילדות וילדים בכמעט כל טווחי הגילאים. מיד כשחזרתי הביתה נכנסתי שוב לאתר והרגשתי כמו ילד בחנות ממתקים.

אם אחזור לדבר מפרספקטיבה של דוד שמעוניין לקנות את המתנה המושלמת, האתר מונגש ומובלטים בו היטב המחירים הרגילים לצד מחירי המבצע. ניתן לבצע סינון של המוצרים לפי טווחי גילאים, ולפי חיפוש אם הצלחתם להשיג את השם הספציפי של המוצר שאתם מעוניינים בו. מבדיקה שערכנו במערכת, המחירים נמוכים בהשוואה לאתרים אחרים, ובחלק גדול מהמוצרים מחירים נמוכים יותר עוד לפני שהם נכללו כחלק ממבצע.

לצידו של הלגו, תוכלו למצוא שלל משחקי חשיבה, הרכבה ורובוטיקה, יצירה, ערכות מדע, משחקי עץ, יצירה וגם מותגים. כך שאין לי ספק שאת המשחקים המובילים לשנת 2022 בעיני הילדות או הילדים שאותם מעוניינים לשמח, תוכלו למצוא שם.

בבחינת שירות הלקוחות של החברה, ניסיתי להקשות ופניתי דרך שלושה ערוצים שונים עם בעיות שונות: בשיחת טלפון, בוואטסאפ ודרך עמוד הפייסבוק. בשיחת הטלפון ענתה לי נציגה נחמדה בשם נעמה והתמודדה היטב עם כל השאלות שלי, ובוואטסאפ ובצא'ט דרך עמוד הפייסבוק קיבלתי מענה תוך דקות בודדות. שוב, התלהבתי מהמערך הלוגיסטי שהצליחו להקים ב-PLAYSMART ותהיתי לעצמי איך חנות משחקים מצליחה לתת כזה מענה מעקיף.

לסיכום, מי שמעוניינים בחוויית קנייה נעימה מתוך מגוון עצום של מוצרים, ימצאו את מבוקשם בעמוד הפייסבוק או באתר החברה, דרכם ניתן גם לקבל גם קישור לוואטסאפ או את מספר הטלפון של שירות הלקוחות: 089359935.

עמוד הבית

עמוד הפייסבוק

מוגש מטעם PLAYSMART
  • עוד באותו נושא:
  • משחקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully