וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיווק דיגיטלי - עולם השיווק החדש

מוגש מטעם אורי מינץ

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 14:37

העידן הנוכחי הוא עידן של שיווק טכנולוגי חדשני שהביא עמו בשורות איכותיות למגוון של בעלי עסקים, ובמגוון תחומים. עולם הפרסום עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות עם הכנסו של השיווק הדיגיטלי, ולפתע הבנו, שיש גם שיווק אחר. אז איך מתחילים?

דיגיטל. ShutterStock
דיגיטל/ShutterStock

זו התקופה הכי חשובה לבעלי עסקים שמעוניינים לקחת חלק בעולם החדשני והדיגיטלי ולהתקדם עם הזרם. הדיגיטל ועולם השיווק משתלב עם המציאות ברבדים רבים. כשבסופו של דבר, הכל מתנקז לעובדה שכל בעל עסק בין אם קטן או גדול, רוצה להיות ראשון בתוצאות של מנוע החיפוש של גוגל, על מנת שכולם ישימו לב אליו ותהיה חשיפה גבוהה ככל שניתן לקהל היעד הרלוונטי.

תהליך זה של השיווק הדיגיטלי הוא לא משהו שכדאי לכם לעשות לבד ללא שום ידע מוקדם, אלא כן לשכור את אנשי המקצוע המתאימים. ורצוי, הטובים ביותר שמכירים את התחום על בוריו ועם סבלנות רבה וידיעה שלתוצאות לוקח זמן להגיע, אך הן נשמרות והן איכותיות לזמן רב.

מה תהליך השיווק הדיגיטלי?

לפני שנדבר על התהליך, חשוב להסביר מהו בכלל השיווק הדיגיטלי. שיווק דיגיטלי לעסקים מורכב מפרמטר של קידום אורגני או קידום ממומן לפי ההחלטה שלכם. ככלל, מדובר על קידום אתרים איכותי שבסופו של דבר אפשר לשלב גם בתוך הרשתות החברתיות ומביא ללידים איכותיים שהופכים לרווחים.
קידום שהוא למעשה ממומן, כשמו כן הוא, אתם רוכשים שטח פרסום בתוך מנוע החיפוש של גוגל ורואים תוצאות במיידי. היתרון הוא, תוצאות מיידיות. החיסרון הוא שברגע שאתם מפסיקים את התשלום, אין יותר תוצאות.

אם אנחנו מדברים על קידום אורגני שם בעצם יש כבר יותר כדאיות. נכון, לקידום האורגני לוקח כמה חודשים עד שרואים תוצאות אך הוא משתלם מאד. הוא מתבסס על תוכן איכותי בין אם בבקאופיס של האתר שלכם ובין אם בפלטפורמות אחרות אונליין, ונחשב לאיכותי מאד בתחום של קידום אתרים מסוגים שונים.

קידום אורגני מומלץ ואף רצוי לבצע על ידי צוות מקצועי וברמה גבוהה, המכיר את התחום ואת חוקי גוגל. צוות איכותי ידע להביא אתכם לתוצאות הרצויות ובסבלנות רבה תוך מקצועיות ברמה גבוהה.
את התהליך תתחילו באופטימיזציה נרחבת לאתר שלכם, לאחריה תבחרו מילות מפתח באמצעות חקר מילות מפתח. ולאחרי כן, פילוח קהל היעד אליו תרצו להגיע.

כך שכאשר קהל היעד שלכם יקליד שאלה בגוגל, אתם תעלו כראשונים בתוצאות החיפוש ומשם יתחיל תהליך שיווקי שבסופו של דבר, אתם תוכלו לקבל לקוח חדש ולטפל בו. ולהשאיר את המשך השיווק הדיגיטלי לידיים הטובות ביותר אותן שכרתם לטיפול בקידום.

האם כולם יכולים?

לדעת לקדם אתר בגוגל הוא דבר חשוב, אך החשש של רוב בעלי העסקים הוא שהם פשוט לא מתאימים לפלטפורמה. היות ואנחנו נמצאים בעידן שבו כל עסק, מכל סוג, יכול להתאים לפלטפורמה וגילינו שגם רכישות אונליין אפשר לבצע בכל תחום ובכל סיטואציה, הסירו את החשש הזה מלבכם.
אם יש לכם עסק, ויש לכם אתר, אתם בהחלט מתאימים. יחד עם זאת, חשוב להבין את המשמעות. האתר שלכם הוא מנוע הלידים הכי חשוב, קידום אתרים לא מתבסס רק על תוכן באתר. אלא על עבודה משמעותית מדויקת ומדוקדקת עבור מגוון של פרמטרים החל מחקר מילות המפתח ועד לפילוח קהל היעד המדויק.

היתרון הוא שאתם יכולים להגיע במדויק אל קהל היעד שאתם רוצים, ולקבל לידים איכותיים ללא 'בזבוז' זמן שיווקי מיותר.

חברה מקצועית וברמה גבוהה התלווה אתכם תדע להעניק לכם את הליווי המקצועי הנכון, כמו גם את ההתאמה האישית ולתוצאות איכותיות, לשביעות רצונכם.

מוגש מטעם אורי מינץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully