וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת גיוס העובדים הפופולארית

מוגש מטעם Civi

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 9:08

כל מי שיש לו עסק או שהוא חלק מארגון גדול יודע שלא קל לגייס עובדים. מדובר בעבודה בפני עצמה הכוללת ביצוע פעולות כמו סינון מועמדים בלתי מתאימים, ביצוע שיחות טלפון רבות וכמובן ראיונות בלתי נגמרים שגם הם צורכים זמן יקר

צעירה בראיון עבודה אונליין. ShutterStock
צעירה בראיון עבודה אונליין/ShutterStock

בימינו אין צורך לבצע את כל נושא גיוס העובדים באופן ידני, כאשר יש תוכנת גיוס שעושה את כל העבודה. תוכנת גיוס עובדים מאפשרת למעסיקים להתקדם בדרך בטוחה לקראת השגת עובדים מתאימים, מבלי להשקיע את מקסימום המאמץ. בואו גם אתם להיות חלק מחברות מתקדמות ואיכותיות שכבר רכשו את התוכנה ויודעים כיצד להשתמש בה.

Civi - התוכנה שאי אפשר בלעדיה

אם גם אתם מעוניינים לקצר תהליכים בעבודה שלכם בכל הנוגע לתחום גיוס עובדים, הכירו את תוכנת Civi. מערכת גיוס עובדים משוכללת ומקצועית מאפשרת לכם לגייס עובדים במהירות ובקלות. כל מי שבוחר ב-Civi נהנה מיתרונות רבים:

· ממשק מסודר המספק מעקב מלא - מערכות גיוס עובדים מגיעות עם ממשקים שונים. חלקם נגישים יותר ואחרים פחות. מערכת Civi מגיעה עם ממשק מיוחד ונוח לשימוש אשר מסייע בגיוס העובדים והופך את החיים לקלים יותר. תוך כדי כך, אתם מוזמנים להפיק דוחות רלוונטיים כדי לראות את התמונה המלאה.

· מבצעת סינון של עובדים - לא קל לבצע סינון עובדים ידני, אך זה קל בהרבה באמצעות תהליכים אוטומטיים. תוכנת גיוס מאפשרת לכם לערוך סינון עובדים באופן אוטומטי, כך שאתם אפילו לא צריכים לבחון קורות חיים של עובדים שההכשרה שלהם אינה רלוונטית לתפקיד.

· ניתן לבנות שאלונים - אתם קובעים מי יגיע אליכם לחברה ומי לא. תוכנת גיוס עובדים מאפשרת לכם לבנות את השאלונים המתאימים ביותר עבור העובדים, כך שלמעשה התוכנה עצמה מבצעת מעין ראיון קצר כדי לבדוק מועמדות. באמצעות שאלוני התאמה ניתן לסנן את המועמדים הבלתי מתאימים. לדוגמה, אם חשוב לכם שהעובד יגור ברדיוס מסוים מהעבודה ושיהיה לו רכב, ניתן יהיה לציין זאת בשאלון.

· המערכת היא בעצם עובד נוסף בחברה - מערכת גיוס היא ללא ספק עובד נוסף בחברה שתפקידו לגייס מועמדים. אך בניגוד לעובדים רגילים שזמינים רק עד חמש ושיש צורך לדאוג להם למשכורת ופנסיה, תוכנת גיוס עובדים פועלת 24/7 ואינה זקוקה למנוחה או לתשלומים. אתם רוכשים את המערכת פעם אחת ונהנים ממנה לאורך זמן רב.

אילו שאלות כדאי לשאול את עצמכם כשבאים לגייס עובדים?

מערכות גיוס עובדים מסייעות לנו למצוא את העובדים המתאימים ביותר, אבל על מנת למקסם את פעולת המערכת, עלינו לשאול את עצמנו ראשית כול מה אנו מחפשים בעובדים שלנו. כדי להבין אילו עובדים אתם מחפשים בדיוק, חשוב לבחון את החזון של החברה. כך, בתחילת החיפוש הגדירו את חזון החברה. ברגע שהוא יהיה מול העיניים שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל לדעת מה אתם מחפשים בעובד. שנית, שימוש בתוכנת גיוס עובדים הוא חיוני, אבל לפני שאתם עושים זאת, כדאי לנסות את שיטת "חבר מביא חבר". אולי יש לכם עובדים בתוך החברה אשר מכירים מועמדים איכותיים המחפשים עבודה? שיטה זו אינה באה להחליף תהליך של גיוס עובדים, אך היא בהחלט יכולה לעזור. שלישית, הגדירו לעצמכם את דרישות המשרה ואת אופי המועמד. חשוב לזכור כי תוכנות גיוס עובדים פועלות על ה"הגדרות היבשות" כדי לסנן מועמדים ולהביא לכם את המועמד הרלוונטי ביותר. על מנת למצוא מועמדים טובים, כדאי להגדיר תחילה פרסונה, מועמד דמיוני שישמש בתור מודל. קבעו אילו דרישות ויכולות צריכות להיות למועמד זה מבחינת ניסיון תעסוקתי, ידע בתוכנות, ידיעת שפות ועוד.

מוגש מטעם Civi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully