וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה באילת

מוגש מטעם קפה אופטימי

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 7:46

תכננתם את החופשה שלכם לאיטליה אבל היא התבטלה ברגע האחרון?

קפה אופטימי. לילה מגדנקו,
קפה אופטימי/לילה מגדנקו

מי צריך לטוס לאיטליה כשאת אותה איטליה אפשר להביא לאילת באמצעות אוכל משובח ואיכותי. קפה אופטימי הוא מסעדה איטלקית ישראלית בטיילת אילת ליד קניון מול הים הפונה אל הים האדום. כך שאתם בכלל לא צריכים להגיע לאיטליה כדי לאכול טוב. המגוון הרחב של המאכלים האיטלקיים המסורתיים מחכה לכם במלוא הדרו.

קפה אופטימי. לילה מגדנקו,
קפה אופטימי/לילה מגדנקו

קפה אופטימי - לאכול טעים ולאכול טוב

כל מי שמחפש מקום אינטימי וביתי לפתוח בו את הבוקר או לבלות בו בצהריים ולברוח מהחום של אילת, יכול פשוט לשבת בקפה אופטימי. קפה אופטימי הוא המסעדה שבה נפגשות שתי תרבויות שונות - הישראלית והאיטלקית, ויחד מגלים שכדי לאכול טוב, לא צריך להסתבך עם המנות. או במילים אחרות Keep it Simple, כי דווקא המנות הפשוטות של מסעדה איטלקית ישראלית בטיילת אילת ליד קניון מול הים עם נוף מרהיב לים סוף עושות את כל ההבדל. בקפה המושלם הזה אפשר להירגע עם כוס קפה ועוגה ולשכוח מכל הדאגות. כמו כן, מומלץ לבוא רעבים ממשך, כדי שיהיה לכם מקום בבטן לכל המנות המשובחות שיש.

מה תרצו להזמין?

בקפה אופטימי יש כל כך הרבה מנות מגוונות, שלא תמיד יודעים ממה להתחיל. לפי האמרה הידועה, עם האוכל בא התיאבון. כך שאפשר בהחלט להתחיל עם המנות הראשונות:

· כדורי ארנציני-ניתן להתחיל את הארוחה שלכם עם כדורי ריזוטו מצופים פירורי לחם ורוטב רוזה. המנה הזו מתאימה לכל מי שאוהב מאכלים איטלקים.

· לחמים שונים - במסעדה תמצאו לחמים טריים ומגרים. כך לדוגמה, אפשר לפתוח את הארוחה עם לחם אלפא המגיע עם רוטב פסטו, ממרח עגבניות או זיתים וגם רוטב בלסמי. ניתן גם להזמין לחם שום, לכל מי שאוהב את הלחם הריחני הזה.

· פטריות ממולאות בגבינות - אוהבי הגבינות ישמחו שיש מנה כזו בתפריט. כי אין כמו פטריות ממולאות עם גבינות: מוצרלה ,בולגרית ופרמזן היוצרות את השילוב המושלם.

· חצילים וסלטים - תוכלו לבחור מנת חצילים מיוחדת שנאפתה בתנור, לצד שורה ארוכה של סלטים עם גבינות ולחמים.

· סלט בוראטה: גבינת בוראטה (מוצרלה במילוי גבינת שמנת רכה) מלח גס

עגבניות שרי, פסטו,בלסמימצומצם,זיתיקלמנטה

* ריזוטו כמהין, שמפניון, פרמזן

ארוחות הבוקר המשובחות שלא תרצו להחמיץ

לאחר שפתחנו עם מנות ראשונות וגירנו קצת את התיאבון, ניתן לעבור לארוחות הבוקר שלא תרצו לוותר עליהן. ארוחת הבוקר היא לא רק הארוחה החשובה ביותר ביום. אם תרצו, היא תוכל להפוך לארוחה הטעימה ביותר עם המסעדה האיטלקית המושלמת. ויש כל כך הרבה ארוחות בוקר טובות כך שלא תמיד קל להחליט מה רוצים לאכול ברגע נתון:

· בוקר אופטימי - ארוחת בוקר מיוחדת הנקראת על שמו של בית הקפה מגיעה עם מגוון מטבלים כמו גבינה בולגרית, גבינת שמנת, שתי ביציים לבחירתכם, טונה, גבינה צהובה, אבוקדו, לחם שיצא מהתנור ועוד.

· ארוחות בוקר טבעוניות - לטבעוניים שבינינו מוצעות ארוחות בוקר טעימות ואיכותיות שאינן נופלות מארוחות הבוקר החלביות. כי את המאכלים החלביים מחליפים מאכלים טבעוניים כמו גבינה צהובה טבעונית, שקשוקה טבעונית, לחם, סלט ירקות קצוץ, ממרח זיתים, קפה המבוסס על חלב סויה או חלב שיבולת שועל וכדומה.

· הטוסטים של קפה אופטימי - אם כבר מזמן לא אכלתם טוסט טוב וטעים, בקפה אופטימי תמצאו את הטוסטים המגוונים ביותר שאפשר דוגמת פרנץ' טוסט. הטוסט מגיע עם פינוקים שונים בין שתי פרוסות לחם מטוגנות: אבקת סוכר, ביצה, שמן, ריבה ובצד גם סלט ירקות. ניתן גם להוסיף לארוחה שתייה חמה או קרה.

· ארוחות בוקר קלילות ובריאותיות - ויש גם ארוחות בוקר בקטנה. אם אינכם רוצים להעמיס באוכל על הבוקר או שאתם שומרי משקל, ארוחות בוקר מותאמות מוצעות לכם. הארוחות יכולות לכלול לחם ריחני, גבינות של 5%, שתי ביצים מבושלות, סלט ושתייה לבחירתכם.

· ארוחת בוקר בסגנון יווני - אז נכון שמדובר במסעדה בעלת ניחוח איטלקי, אבל זה לא אומר שאי אפשר לגלוש גם לתרבויות אחרות כמו יוון. ניתן ליהנות מארוחת בוקר יוונית הכוללת סלט ירקות, גבינה בולגרית, שתי ביצים, לחם ועוד.

להכיר את המנות המסורתיות של איטליה

אי אפשר לדבר על מסעדה איטלקית מבלי להזכיר ולו במעט את המנות המסורתיות שלה. אחת המנות הבולטות יותר הן הפיצות האיטקיות, ואכן פיצות אמיתיות טועמים בקפה אופטימי. אוהבי הקלאסיקה יכולים להזמין פיצה מרגריטה, אותה פיצה מפורסמת המככבת בכל מקום. הפיצה מגיעה עם רוטב עגבניות וגבינת מוצרלה. יש גם פיצה מיוחדת הנקראת פיצה שלושת הגבינות, והיא כוללת גבינות כמו פטה, מוצרלה ופרמזן. פיצה סיציליאנה, למשל, כוללת תוספות מיוחדות כמו בולגרית, זיתים שחורים, זעתר, עגבניות ועוד. למי שמחפש טעמים אקזוטיים גם כשהוא אוכל אוכל פשוט יחסית כמו פיצה, יש כמה אפשרויות. האפשרות הראשונה היא פיצה מוקרמת. הפיצה מגיעה עם שמנת פסטו, פרמזן וגם פטריות. פיצה נוספת היא פיצה סלומון המגיעה עם דג סלומון מעושן.

מנות איטלקיות נוספות שכדאי להכיר הן הפסטות. יש פסטה פשוטה יחסית המגיעה עם רוטב עגבניות. פסטה טרטופו, לדוגמה, כוללת רוטב שמנת, פטריות שמפניות וגם כמהין. ויש גם פסטה שאתם מוזמנים לבחור עבורה את הרוטב המתאים ביותר: שמנת, גבינות, פטריות, פסטו או בטטה.

לצד סוגי הפסטה והפיצה, מנות איטלקיות מתפארות בדגים טעימים. כך שכל מי שאוהב להוסיף מעט יותר חלבונים לתפריט שלו, לצד הפחמימות, מוזמן להתעניין במנות דגים. בקפה אופטימי תמצאו מגוון רחב של מנות דגים איכותיות כמו דניס אפוי בתנור, אצבעות דג, סלומון ממולא, פילה סלומון, מנת פיש אנד צ'יפס, מנת סלומון המגיעה בחרדל ודבש ועוד.

קפה אופטימי לכל הזדמנות

קפה אופטימי מזמין אתכם לבחור מקום ליד הים וליהנות מהמגוון הרחב של המנות הטעימות שהוא מציע. האוכל של בית הקפה מתאים לכל הזדמנות. כך לדוגמה, אם עבר עליכם יום מורכב, אתם עייפים ומרגישים שזקוקים למעט הפסקה מכל הריצות והדברים שיש לכם מסביב, אין כמו לעצור את הזמן עם מנת פסטה משובחת וגם כוס קפה טעים וריחני. כמובן, המסעדה היא מקום מפגש נהדר. תוכלו לערוך בה מגוון רחב של אירועים משמעותיים דוגמת ימי הולדת, ימי גיבוש, מפגשים עם חברים ועוד. אז אם אתם מחפשים מקום מושלם עם נוף לים, אוכל, יין וכל מה שמסביב, קפה אופטימי הוא המקום שלכם. רק תבואו, תהנו, תמליצו והשאר היסטוריה. כי ברגע שטועמים את המנות פעם אחת, מגיעים למסעדה שוב ושוב.

לאתר ולתפריט המלא

מרכז פנינת אילת בטיילת (צמוד לקניון מול הים)

פתוח כל יום כולל שבת מ9 בבוקר עד 11 בלילה

08-6376510

מוגש מטעם קפה אופטימי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully