וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנית שתוביל אתכם לעמידה ישרה וזקופה, נראות חיצונית טובה ובריאות גופנית

מוגש מטעם המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 10:27

"המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף" מציגה תכנית שנועדה ליישר ולאזן את הגב שלכם ולאפשר לכם לחיות עם עמידה זקופה ועוצמתית

המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף. יח"צ,
המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף/יח"צ

לירון יוצר "המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף" שעבר בעצמו את הדרך מעמידה כפופה לזקופה מספר מה זה נתן לו:

המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף. יח"צ,
המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף/יח"צ

"עמידה זקופה שינתה לי את החיים. הרגשתי חברותי ובולט יותר. הערך העצמי שלי עלה. חוסר הביטחון שליווה אותי מילדות נעלם. היה לי קל יותר לדבר עם אנשים ולהתחבר. הכול נהיה נעים יותר. אחרי תקופה קצרה, החלפתי עבודה. עברתי לעבוד במכירות למוצר שמשפר איכות חיים והרגשתי שאוכל להגשים את עצמי שם. כי הרגשתי ייצוגי וסוחף בצורה בלתי רגילה. אני מודה, זה גם הקל עלי להתחיל עם בחורות.

הילד הביישן, המופנם והכבד שתמיד נתקע ולא ידע מה להגיד הפך לקליל וזורם, בריאותית הכאבים שלי פחתו משמעותית. מאחד שראה עתיד שחור אני כבר יודע שהעתיד שלי תלוי בי. אני כבר לא פוחד ממה שיקרה לגב שלי בעתיד."

לאחר סקירות שביצענו וקשר עם לקוחות, אפשר להגיד בוודאות שתכנית "דרך הישר" של "המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף" עובדת. עשרות לקוחות מרוצים, תכנית מקצועית שנבנתה ממומחים בתחום האורטופדיה, כירופרקטיקה, כושר, פילטיס, יוגה וטאי צ'י . מצאנו אנשים שבמשך עשרות שנים חיו עם גב כפוף ושפוף, חיפשו דרכים רבות לפתור את המצב. שחייה, פיזיותרפיה, חגורות, חדר כושר, רפואה ומה לא. שום דרך לא צלחה, עד שתכנית 'דרך הישר' של "המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף" שברה את סדרי העולם וה'עובדות' שגב כפוף לעולם לא יהפוך לישר ונתנה לאותם אנשים עתיד חדש ומזהיר שבו יוכלו להגשים את עצמם ברמה הגבוהה ביותר. אנשים הצליחו ליישר את הגב שלהם בלי ניתוח ובלי הליך מסוכן ומסכן שיכול לגרום להם נזק או נכות. רצינו לגלות איך לירון ואנשי המקצוע שלו, פיתחו תכנית שמובילה לתוצאה שאפילו הרפואה המערבית לא הצליחה להוביל אליה.

המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף. יח"צ,
המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף/יח"צ

לירון ספיר סיפר לנו שלאחר התכנית העצמאית שבנה עבור עצמו כדי להגיע לגב ישר, תכנית שפיתח שנים על גבי שנים, החליט לאסוף את מיטב אנשי המקצוע מהמובילים בעולם ולבנות את התכנית היחודית ביותר שתוביל אנשים מעמידה כפופה לעמידה זקופה ותשנה להם את החיים מהקצה לקצה.

הוא לקח אנשים מוכרים מתחום הפיזיותרפיה, ספורטתרפיה, פילטיס,יוגה וטאי צ'י כדי לפתח תכנית אימונים שעובדת על איזון שרירי ליציבת הגב ומובילה לתוצאות יוצאות דופן.

רצינו לגלות מה מיוחד בתכנית הזאת ומה מבדיל אותה מדרכים אחרות: קודם כל, כמעט ואין דרכים אחרות.

דרך אחת ליישר את הגב היא מחוך - מכשיר מפלסטיק וברזל קשיח שמיישר את הגב בעיקר בגילאי הילדות והנעורים ויש לו חסרונות רבים ופגיעה בשרירים.

דרך שנייה היא ניתוח שביותר מ-90 אחוז מהמקרים לא ממליצים עליו בשום צורה בשל החסרונות הרבים שקיימים בו והסיכונים שכרוכים בו.

דרך שלישית היא פיזיותרפיה. רבים מתאכזבים מפיזיותרפיה שנמצאת בקופות החולים לצורך איזון גב או פציעות בגוף באזורים אחרים. בנוסף, קיימת דעה רווחת כי התהליך הוא אינדבידואלי ולכל אחד מתאימה תכנית אחרת.

המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף. יח"צ,
המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף/יח"צ

דרך רביעית היא פילטיס ושחיה.

"את כל אחת מן הדרכים שהצגתי ניסיתי ולא קיבלתי את התוצאה שרציתי וזה מילא אותי בחוסר אמונה . הפתרונות הם כלליים והתוצאות שלהם בהתאם ולפי נקודת המבט שלי פחות מגב ישר וזקוף ולהיפטר מהרגשת הנחיתות הזאת שווה כישלון."

לירון החליט לבנות תכנית שתהיה ממוקדת לבעיה.

הוא בנה תכנית שניתן להתאמן איתה בבית עם ציוד בסיסי, בלי משקלים ומשקולות בדרך נוחה שתוכלו לעשות זאת מכל מקום בזמן שנוח לכם.

בלי צורך באבחון רפואי כי הפיתרון הוא בשיטה היחודית באימונים וטיפוח הגוף.

המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף. יח"צ,
המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף/יח"צ

ומה היתרונות הייחודים בתכנית?

קודם כל, היא התכנית היחידה בישראל שמותאמת ספציפית לאיזון ויישור הגב ונבנתה לשם מטרה זו.

היא כוללת ליווי מרחוק, תכנית מידע, והדרכה אישית.

לירון, שעבר בעצמו את הדרך מעמידה כפופה לעמידה זקופה והגשים את עצמו בצורה הכי גבוהה שיש מסביר איך עבר את הדרך בעצמו ועם הסמכתו כמאסטר נלפ מסביר לכם כיצד לגשת לתהליך ולפרק את חוסר האמונה שקיימת בכם .

אור ארץ קדושה, ספורטתרפיסט מוסמך ואחד מהספורט - תרפיסטים המובילים בתחום. ממרכיבי התכנית, מסביר את התהליך הפיזיולוגי והאנטומי שהגוף שלכם עובר בתהליך.

מור לוי, יועצת כושר מובילה ואחת שכל חייה בילתה בתחום הספורט כולל שירותה הצבאי, מסבירה את המשמעות של גב ישר לדימוי גוף והתפתחות אישית.

יש לנו היום פיתרון ייחודי וממוקד לגב זקוף וישר שמשנה לאנשים את החיים מעלה להם את הערך העצמי בצורה בלתי רגילה ועוזרת לאותם אנשים להגשים את עצמם בצורה הכי גבוהה שיש.

"המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף" נותן לכם פיתרון ייחודי וראשון מסוגו בארץ ובעולם"

עם ליווי מקצועי של אחד שחווה את העמידה הכפופה וכל מה שנילווה לה עבר את התהליך ויצא לחיים חדשים.

תוצאות "לפני ואחרי", הוכחות ופרטים על התכנית באתר הרשמי - mb-center.co.il

מוגש מטעם המרכז הישראלי לשלמות הנפש והגוף
  • עוד באותו נושא:
  • עמידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully