וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידום אתרים אל מול שיווק בפייסבוק, מה עדיף?

מוגש מטעם Weblinks

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 15:32

בימינו אף עסק כמעט אינו יכול להתקדם ללא קידום אונליין וכל העסקים צריכים להתאים את עצמם ולתקוע יתר בעולם הדיגיטלי

קידום אתרים. freepik,
קידום אתרים/freepik

בימינו אף עסק כמעט אינו יכול להתקדם ללא קידום אונליין. כאשר העולם שלנו מתקדם יותר ויותר ואנו סומכים בעיקר על האינטרנט, כל העסקים צריכים להתאים את עצמם ולתקוע יתר בעולם הדיגיטלי. העניין הוא שקיימות שיטות שונות לקידום אתרים כמו קידום בגוגל או שיווק בפייסבוק, ולפעמים אנו צריכים לבחור את השיטה המתאימה לנו ביותר.

קידום אתרים בגוגל - כל היתרונות

אחת משיטות הקיום הנפוצות יותר היא קידום אתרים בגוגל באופן אורגני. בניגוד לקידום הממומן שבמסגרתו משלמים לגוגל כדי להגיע לתוצאות הראשונות, קידום אתרים בגוגל הוא עבודה מורכבת הדורשת תזמון, התמדה והרבה סבלנות. ועדיין, קידום מסוג זה הוא אחד הנפוצים והבולטים יותר הקיימים היום. אז מדוע הוא משתלם? אלה כמה סיבות טובות לכך:

1. הגולשים מאמינים יותר לאתר שהגיע לתוצאות הראשונות בזכות עצמו.

הגולשים ברחבי האינטרנט אינם ששים להיכנס להודעות הממומנות של גוגל, שכן הם מרגישים שקידום ממומן הוא מושקע פחות. לעומת זאת, הם מעריכים אתרים שהגיעו לתוצאות הראשונות ללא צורך במימון, כי הם יודעים שפעמים רבות מדובר באתרים מושקעים שנעים לגלוש בהם.

2. האתר הוא נכס.

כאשר משקיעים באתר מסוים, לא מדובר רק באתר לטובת העסק, אלא באתר שהוא נכס בדומה לרכב או דירה. כך שבבוא הזמן, אם לא תצטרכו את האתר מסיבה זו או אחרת, תוכלו למכור אותו. וככל שהאתר יהיה מעוצב ומושקע יותר, כן המחיר שלו יעלה.

3. מחברים חנות אלקטרונית.

אחד היתרונות הבולטים יותר שניתן להשיג באמצעות אתר אינטרנט הוא חנות אלקטרונית. בין אם יש לכם חנות פיזית ובין אם אין, החנות המקוונת תסייע לכם להגדיל את הרווחים באופן משמעותי. מדובר בחנות לכל דבר ועניין שדרכה אפשר לבצע תשלום ולהזמין מוצרים או שירותים. אבל התחזוקה שלה אינה גדולה. היא אינה כרוכה בהוצאות דוגמת חשמל או מים, וגם אין צורך להחזיק עובדים במשמרות ולשלם להם משכורת. החנות פתוחה לגולשים 24/7 ומאפשרת להם לגלוש בנחת וללא בעיות. אם יודעים לשווק את החנות האלקטרונית, ניתן להגיע לרווחים משמעותיים.

4. הגדלה של יחסי המרה.

אחת המטרות המשמעותיות יותר שיש לבעלי אתרים היא שהגולשים יכנסו לאתר ויבצעו פעולות כלשהן כמו יצירת קשר או ביצוע תשלום. אם משווים בין הקידום הממומן לזה האורגני, מגלים שיחסי ההמרה בקידום האורגני גבוהים יותר, בזכות העבודה הרבה הנעשית על האתר.

5. עוקפים את המתחרים.

קידום אורגני איכותי ויציב מאפשר לעקוף את המתחרים. ברגע שיש לכם אתר אורגני, אתם חושבים בכל עת כיצד ניתן לשפר אותו ולהפוך אותו לאתר טוב מן השורה. אתם מוסיפים סרטונים, ראיונות אישיים, כותבים תכנים איכותיים ומדגישים את הייחודיות שלכם בתור עסק שיש רק לכם.

6. רלוונטי לכל עסק.

קידום אתרים יכול להתאים לכל סוגי העסקים באשר הם. זה לא משנה אם אתם בעלי מספרה, עורכי דין, בעלי מסעדה או שיש לכם עסק ביתי לבניית ציפורניים. כל אחד יכול להקים אתר אינטרנט בכל תחום שהוא, ולהתחיל ליהנות מפרסום טוב.

7. אינו מצריך משאבים רבים.

קידום אתרים בגוגל מתאים לכל אחד, גם לעסק קטן בראשית דרכו שאין לו כסף רב לקידום בטלוויזיה או ברדיו. ההוצאות עבור קידום אתרים באמצעות גוגל אינן גבוהות, ויכולות להשתלם עבור כולם. כמו כן, באתרים גם עסק קטן יכול לקבל הזדמנות שווה ולהיראות גדול יותר בזכות קידום נכון.

ויש גם יתרונות קידום בפייסבוק

לצד קידום אתרים בגוגל, גם לקידום דרך הפייסבוק יש יתרונות. דבר ראשון, לפייסבוק קיימות יכולות פילוח מתקדמות. ניתן לעשות חקר קהל יעד ולמקד את הפרסום עבור קהל יעד מסוים בהתאם לנתונים כמו גיל, מין או אזור מגורים. שנית, הפייסבוק מאפשר לפרסם שירות או מוצר מסוים גם במקרה שבו הלקוח אינו מחפש שירות זה, ועדיין הוא רואה את הפרסומת. כך יכול העסק לקבל חשיפה גדולה יותר. ולבסוף, ניתן לפרסם שירותים שהגולשים כלל אינם יודעים על קיומם. זו יכולה להיות פיצריה חדשה שנפתחה באזור מסוים, רופא שיניים המעניק טיפולים במבצע ועוד.

גוגל או פייסבוק - מה עדיף?

הן קידום בגוגל והן קידום בפייסבוק כוללים יתרונות משמעותיים שלא ניתן להתעלם מהם, וכאן נשאלת השאלה מה עדיף? ובכן, השאלה היא איזו מטרה אתם רוצים להשיג. אם אתם מעוניינים לקדם פרסום כלשהו במהירות, קידום ממומן בפייסבוק יכול לסייע לכם. אבל אם אתם רוצים להישאר בגוגל לאורך זמן, פרסום בגוגל יתאים לכם. כמובן, ניתן לשלב את שני סוגי הפרסום כדי לקבל תוצאות טובות יותר. השילוב יביא לכם לידים איכותיים ויאפשר לנהל את העסק בצורה בטוחה.

עוברים לקדם עם חברה מקצועית

אם אין לכם ניסיון בקידום בגוגל אין צורך להתייאש. קידום בגוגל הוא מיומנות בפני עצמה, ולכן חשוב לפנות לחברה מנוסה ומקצועית אשר עוסקת בתחום ויכולה לעזור לכם. חברה כזו צריכה להיות איכותית, מקצועית ואמינה על מנת לספק את השירותים הטובים ביותר. מומלץ להיפגש עם החברה כדי לראות מה היא מציע ואיך היא עובדת. החברה מבצעת בדרך כלל אפיון עבור הלקוח כדי להבין באיזו נישה הוא פועל, מיהם המתחרים שלו ומהי שיטת הקידום הטובה ביותר עבורו.

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ומנוסה שתסייע לכם לקדם את האתר ותביא אתכם למקום הראשון, וובלינקס היא התשובה. החברה נושמת את עולם הקידום ויכולה לעזור לכם בכל הדרוש על מנת שתוכלו לצאת לדרך ללא עיכוב. כל מי שפונה לוובלינקס נהנה מיתרונות רבים כמו התמחות בקידום אורגני, שירות משפחתי, עבודה בשיטה ייחודית אשר מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם, פועלים בשקיפות מלאה ועושים הכול כדי שתגיעו למקומות הראשונים ותשארו שם.

מוגש מטעם Weblinks

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully