וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להתפנק עם מצעים חדשים?

מוגש מטעם Homestyle

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 12:22

איכות השינה של כולנו משפיעה על איכות החיים בכלל, על רמת האנרגיה והשמחה. רוצים לישון בנעימים? איכות המצעים משפיעה מאוד על הנוחות כשהולכים לישון ועד שמתעוררים בבוקר. אם אתם רוצים להתפנק עם מצעים איכותיים, שמרגישים חדשים לאורך זמן, אלה הדברים שכדאי לכם לדעת

אישה צעירה מתפנקת במיטה. ShutterStock
מצעים/ShutterStock

לא כל המצעים נולדו אותו הדבר. ניתן למצוא כאלה שמיוצרים מחומרים טבעיים וכאלה שמיוצרים מחומרים סינטטיים. ישנם כאלה שמגיעים חלקים ואילו אחרים, צבעוניים ואנרגטיים. אבל הדבר החשוב ביותר כאשר בוחרים אותם, זה קודם כל לוודא שאלה מצעים רכים. הם צריכים להיות נעימים למגע מהרגע הראשון. העדיפו כאלה שמיוצרים מחומרים טבעיים, נושמים, שמאפשרים לגוף להרגיש ניחוח ולנקבוביות העור לנשום. וכל זה טוב ויפה, אבל כעת שימו לב לטיפים שיעזרו לכם ליהנות מהם כחדשים, לאורך זמן.

כביסה, רק לפי התווית והוראות יצרן

שמירה על מצעים מפנקים לאורך זמן, זה לא דבר מסובך כאשר מכירים את הכללים. וכלל חשוב מאוד מתקיים בכל פעם שמכבסים. כל סוג של מצעים צריך לכבס בהתאמה מלאה לסוג הבד ולצבע. ככלל, עדיף להפעיל את המכונה על תוכנית כיבוס לא מהירה מידי. אין צורך בדרך כלל לבצע פעולת הרתחה, למעט במקרים מיוחדים. ואם אתם אוהבים מצעים לבנים, אל תכבסו אותם ביחד עם צבעוניים (או עם כביסה צבעונית בכלל). אחרת התוצאה תהיה שבמקום צבע לבן יהיה לכם גוון מוזר, לא יאה ולא אסתטי. דבר נוסף שכדאי להקפיד עליו - לא לדחוס את המכונה עם יותר מדי פריטים. לכאורה זה נראה יעיל, אבל למעשה זה גורם לכך ששום דבר לא מתנקה כמו שצריך.

מרכך, אבל לא יותר מדי

לא משנה איזו מכונת כביסה אתם מעדיפים, את המצעים תרצו לשמור רכים ככל האפשר, לאורך זמן. על מנת לשמור עליהם כמו חדשים, זכרו לשים מרכך כביסה באיכות גבוהה. אך שימו לב, מומחים מסבירים כי לא טוב לשים יותר מדי מרכך. זה לא מסוג הדברים שעליהם נהוג לומר "דברים טובים באים בכמויות גדולות". יותר מדי מרכך בכביסה פוגע בבד ואף מזיק לסיבים. המצעים מאבדים את יכולתם לנשום ולהתאוורר. אז זיכרו לכבס, שימו מרכך שמביא ניחוח נעים, אבל לא להרבות ולא להגזים. אם אתם אוהבים אורח חיים טבעי, תוכלו לוותר על המרכך ולשים במקומו מעט חומץ טהור.

לגהץ ולהרגיש כמו במלון

רוצים לישון ולהרגיש כמו במלון? בלי יותר מדי מאמץ אפשר לגהץ את המצעים. לאחר מכן הקפידו להציע את המיטה ולשמור על המצעים מתוחים. הגיהוץ שומר על הבד ואף קוטל בקטריות, חיידקים ושלל מיקרובים. הניחו ליד המיטה שמן אתרי ריחני או סלסילת פירות הדר שמפיצה ריח נעים. האווירה הלילית תזכיר לכם לילה במלון מפנק ויוקרתי.

לייבש ללא שמש ישירה עוד דרך להמשיך ליהנות ולהתפנק עם מצעים חדשים, היא לדאוג לייבוש נכון. לאחר שמכבסים, תלו אותם שלא בשמש ישירה. חשיפה לשמש לאורך זמן פוגעת בבד וגם גורמת לצבע לדהות. לעיתים חלק מהסיבים נעשים מחוספסים (וזה קורה, אגב, גם אם מרבים ליבש באמצעות מייבש כביסה). ייבוש אידיאלי נעשה ללא שמש ישירה וברוח נעימה.

כך תאחסנו מצעים טוב יותר וכמו שצריך

לסיום, כאשר אתם ממקמים את המצעים בארון, שמרו אותם מקופלים ומאווררים ככל שניתן. אם אתם מאחסנים מצעים לזמן ארוך, השתמשו בשקיות ואקום. בעזרת שואב אבק רגיל, מרוקנים את השקיות מהאוויר. אתם מרוויחים הרבה מקום בארון ושומרים על הציפיות, הציפות וכל היתר, כמו חדשים ולאורך זמן.

מוגש מטעם Homestyle
  • עוד באותו נושא:
  • מצעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully