וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להפוך חופשה חלומית באלפים לשגרה משתלמת של כמה פעמים בשנה?

מוגש מטעם SeaRock Realty

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 13:21

אזור צל אם זי - קפרון שבמחוז זלצבורג, אוסטריה הוא אחד אתרי הנופש הגדולים ביותר באלפים. מיליוני אירופאים פוקדים אותו כל השנה לעשות סקי, טראקינג, ספורט מיים וסתם טיולי טבע. עכשיו גם לישראלים הרבה יותר נוח לנפוש באלפים. ואפשר גם להרוויח על זה

האלפים האוסטריים. יח"צ, ShutterStock
TAUERN SPA Zell am See - Kaprun הספא השני בגודלו באוסטריה, נופש כל השנה/ShutterStock, יח"צ

בעיירות הסקי האלה מתקיימת מסורת אירופית ארוכת שנים של החזקת דירות נופש באלפים, שבו מתגוררות המשפחות במהלך החופשה, ובשאר ימות השנה הן מושכרות ללינת תיירים ומשמשות נכס מניב לבעליהם. האפשרות הזאת, של לינה בדירת נופש פרטית בעונת הסקי, הופכת לטרנד סוחף בקרב תיירי הסקי בשל המחיר האטרקטיבי שלה בשל החופש שהיא מעניקה בניהול הזמן בחופשה ובשל האפשרות לשלב נופש בהשקעה בטוחה ומניבה.

האלפים האוסטריים. יח"צ, ShutterStock
138 ק"מ של מדרונות שלג איכותי ברמות קושי שונות/ShutterStock, יח"צ
האלפים האוסטריים. יח"צ, ShutterStock
אגם זל אם זי/ShutterStock, יח"צ

אז מה יש בצל אם זי קפרון?

מתחם הסקי הגדול באוסטריה טובל בנוף מלכותי של האלפים המושלגים ונמצא סמוך לעיירה צל אם זי, השוכנת בעמק צל, על גדת אגם צל. העיירה נמצאת במרחק כשעת נסיעה מנמל התעופה זלצבורג (80 ק"מ) וטיסה ישירה בת 3.5 שעות מנתב"ג. בחורף מציע המתחם 138 ק"מ של מדרונות שלג איכותי ברמות קושי שונות, שאליהם אפשר להגיע בעזרת 50 מעליות. הסקי מצוין, אבל זאת ממש, אבל ממש ההתחלה.

העיירה הקטנה צל אם זי הייתה בעבר יעד לחופשות סקי בלבד, וככל שחולפות השנים היא הופכת ליעד תיירותי פופולרי לא פחות גם בעונת הקיץ. האוויר הנקי של הרי האלפים האוסטריים והמים הצלולים של אגם צל שמקורם במי השלגים והמעיינות שבהרים מושכים יותר ממיליון תיירים בשנה. יותר ויותר ישראלים מוצאים כאן מקלט מחום יולי אוגוסט. בחורף קופא אגם צל לחלוטין ואפשר להחליק עליו, ובקיץ מי האגם מאפשרים פעילויות ספורט ובהן גלישת רוח, רפטינג ושיט סירות, ועל גדותיו חופי רחצה ובריכות מים.

בעוד שאתרי סקי רבים מושכים אליהם רק את המשוגעים לדבר, האטרקציות הרבות שמסביב לעיירה צל אם זי, ובהן הפארק הלאומי הגדול ביותר באוסטריה (Hohe Tauern), 400 ק"מ של מסלולי הליכה מסומנים ו-180 ק"מ של מסלולי אופני הרים מאפשרות למשפחות להגיע ולבלות באזור שבוע לפחות - גם ובעיקר אם לא כל בני המשפחה גולשי סקי. עוד מתקיימות באזורי הפארק הלאומי ובסביבת צל אם זי פעילויות צניחה חופשית, טיפוס הרים וספורט אתגרי נוסף.

העיירה הסמוכה קפרון, שבה נמצאים סכרי קפרון המרשימים (אטרקציה תיירותית בפני עצמה) שוכנת במדרונות הצפוניים של רכס הרי גלוקנר ולמרגלות קרחון קיצשטיינהורן. בקפרון פועל הספא השני בגודלו באוסטריה, ספא טאוארן (Tauern SPA), והוא מאפשר פינוק מענג אחרי ימים מפרכים של גלישה. בקפרון יש גם מגרשי גולף מצוינים, וגם בקפרון וגם בצל אם זי נהנים התיירים מחיי לילה ובילויים ומקולינריה גבוהה.

האלפים האוסטריים. יח"צ, ShutterStock
Zell am See Suits, קומפלקס של 21 דירות נופש למכירה לישראלים/ShutterStock, יח"צ

איך להפוך את החופשה לעסק מכניס?

אפשרויות הלינה בעיירה צל אם זי וסביבותיה מגוונות וכוללות רמות שונות של אירוח ברמה גבוהה עד פרימיום, ועלות החופשה מתחיל ב-200 אירו ללילה למלון ברמת 4 כוכבים. בימים אלה נפתחת האפשרות להצטרף למסורת האירופית של בעלות מלאה על דירת נופש גם לקהל הישראלי. החברה הישראלית SeaRock Realty לשיווק דירות נופש באירופה מציעה 21 דירות למכירה במתחם יוקרתי ZELL AM SEE SUITS. הדירות יהיו מוכנות למגורים באוגוסט 2024, לאחר שיפוץ יסודי, עיצוב וריהוט ברמת מלון 4 כוכבים.

דירות הנופש המוצעות בפרויקט הן בבעלות מלאה של הרוכשים רשומות בטאבו.

מחירי הדירות מתחילים מ-199,000 אירו, כאשר לכל דירה יש חדר שינה 1 או 2, ומטבחון, לרובן מרפסת, סלון, פינת אוכל, מה שמאפשר שהיה נוחה של זוג או משפחה עד 6 אנשים תלוי בגודל הדירה. לקומפלקס יש בריכת שחיה, סאונה, ג'אמבורי, חדר לציוד סקי ועוד. המתחם נמצא 5 דקות נסיעה בלבד מתחנת הרכבל הפועלת כל השנה.

אחזקת הדירות, ניהולן והשכרתן לתיירים מתבצעת באופן מלאבאמצעות חברת ניהול מקומית. התשואה הממוצעת לדירות נופש באזור מגיעה עד 6%, ומחירי הנדל"ן באזור עלו בשנה האחרונה בלבד ב-14%.

לקבלת מידע נוסף על הפרויקט השאירו פרטים ונציגי SeaRock Realty יחזרו אלכם:

מוגש מטעם SeaRock Realty
  • עוד באותו נושא:
  • האלפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully