וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסטרה דיגיטל - סוכנות שיווק דיגיטלי לעסקים

מוגש מטעם אקסטרה דיגיטל

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 12:20

מחפשים אחר סוכנות שיווק דיגיטלי לעסקים? רוצים למקסם את הפעילות השיווקית שלכם בדיגיטל? זה הזמן להכיר את שירותיה של אקסטרה דיגיטל, סוכנות הדיגיטל המובילה של ישראל כבר למעלה מ-15 שנה

דיגיטל. ShutterStock
דיגיטל/ShutterStock

תחום השיווק הדיגיטלי שינה ללא היכר את כל מה שידענו על עולמות הפרסום והשיווק לפני עידן האינטרנט והרשתות החברתיות. תחום זה מתמקד בכל מהלכי הקידום, השיווק והפרסום העומדים לרשותכם בכל אחת מהפלטפורמות המובילות באינטרנט, וביניהן: גוגל, פייסבוק, יו טיוב, אינסטגרם, טוויטר וכדומה. כמו כן, השיווק הדיגיטלי משלב בתוכו מהלכי פרסום ושיווק יצירתיים לקהל גולשים ממוקד ומפולח, כאשר אחד מהיתרונות המרכזיים של תחום השיווק הדיגיטלי טמון בעובדה שאתם יכולים לדעת בזמן אמת את תוצאות הקמפיין השיווקי - פרסומי שלכם ולבצע התאמות מיידיות במידת הצורך.

אקסטרה דיגיטלי - כל מה שצריך בשביל שיווק דיגיטלי לעסקים במקום אחד

אקסטרה דיגיטל היא אחת מסוכנויות הדיגיטל המובילות בישראל בתחום השיווק הדיגיטלי לעסקים. הסוכנות החלה את דרכה לפני למעלה מ-15 שנה כחברת קידום אתרים ולאורך השנים ביססה את מעמדה כאחת מחברות הקידום המובילות והמקצועיות ביותר בישראל עם מספר שיא של דפי אינטרנט בדף תוצאות החיפוש הראשון בגוגל. עם התפתחות תחיום השיווק הדיגיטלי בארץ ובעולם, הסוכנות החלה להתמקצע בתחומי שיווק נוספים וכיום היא מאפשרת לכלל לקוחותיה ליהנות ממעטפת מורחבת של שירותים מקצועיים המיועדים לכל סוגי הפעילויות בתחום השיווק הדיגיטלי, וביניהן:

https://www.extra.co.il/%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%95%d7%92%d7%9c/' target='_blank'>פרסום בגוגל
קידום אתרים אורגני בגוגל
פרסום וניהול עמודי פייסבוק, אינסטרגם, טיק טוק ועוד...
קידום ושיווק ממוקד לגידול במכירות לאתרי E commerce
בניית אתרים

ועוד מגוון שירותי דיגיטלי ויצירת אסטרטגיה שיווקית מתאימה לכל עסק

וזאת לצד שירותים נלווים לכל מטרת קידום, שיווק ופרסום ברשת האינטרנט, לרבות, שירותי קופירייטינג ושירותי תוכן שיווקי, שירותי עיצוב דיגיטלי, שירותי מחקר ואסטרטגיה ושירותי תקציבאות.
תחום שירות נוסף בו התמחתה אקסטרה דיגיטל לאורך שנות פעילותה הוא תחום בניית אתרים. בתחום זה הסוכנות מאפשרת לקהל לקוחותיה ליהנות גם משירותי בניית אתרים ייחודיים ומקצועיים וגם משירותי שדרוג אתרים קיימים ובניית דפי נחיתה למטרות קמפיין פרסומי כזה או אחר ברשת. בין היתר הסוכנות מתמחה בהליכי בניית אתרי סחר לצד בניית אתרי קטלוג ואתרי תדמית, כאשר כל תהליך עבודה משלב בתוכו חשיבה מקדימה לצרכי קידום, שיווק ופרסום האתר ברשת.

שיווק דיגיטלי לעסקים בהתאמה אישית

אחד מהנושאים המקצועיים המאפיינים את שירותיה של אקסטרה דיגיטל והופכים אותה לסוכנות דיגיטל מובילה בתחומה בא לידי ביטוי בהתאמת השירותים המקצועיים לכל לקוח בהתאם לצרכיו השיווקיים ובהתאם לסביבת התחרות המאפיינת את תחום עיסוקו ברשת האינטרנט. שיווק דיגיטלי לעסקים בהתאמה אישית הוא שירות ייחודי של אקסטרה דיגיטל והוא מאפשר לכל בית עסק ולכל מפרסם למקסם את פעילותו השיווקית בדיגיטל ולתגבר את נוכחותו ברשת והתוצאות לא מאחרות להגיע...

שיווק דיגיטלי לעסקים בהתאמה אישית מאפשר לכם לבחון את כל האפשרויות העומדות לרשותכם לצרכי שיווק דיגיטלי ממוקד ותכליתי בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם בכל רגע נתון, כאשר הניסיון המקצועי של מומחי השיווק הדיגיטלי מטעם אקסטרה דיגיטל, יסייע לכם להפנות את תקציבי הפרסום הנדרשים למקומות בהם אתם צריכים להיות באמת וכל זאת מבלי לבזבז זמן יקר (ולא מעט כסף) על פעילות של ניסוי וטעייה.

מדברים בתוצאות ולא בסיסמאות

בניגוד לנותני שירות אחרים בתחום השיווק הדיגיטלי, בסוכנות הדיגיטל אקסטרה דיגיטל, תוכלו להיחשף לנותני אמת אודות קמפיינים שונים אותם מלווה הסוכנות בימים אלו, ובתוך כך, להיחשף ליכולות המקצועיות של עובדי החברה בכל הנוגע להשגת מטרות ויעדים עבור כל לקוח ולקוח. אם גם אתם רוצים להצטרף לחברות המובילות ביותר במשק הישראלי וליהנות מפתרונות שירות מקצועיים גם ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים, זה הזמן להכיר מקרוב את המנגנון המשומן והמקצועי של אקסטרה דיגיטל ולהבטיח לעצמכם את שירותיה המקצועיים של סוכנות הדיגיטל המובילה והמקצועית. ליצירת קשר עם מומחי הדיגיטל של אקסטרה ותיאום פגישת ייעוץ אתם מוזמנים ליצור קשר.
בקרו באתר החברה

https://www.extra.co.il/

מוגש מטעם אקסטרה דיגיטל
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully