וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ מומחה: איך להתפרנס יפה מהאינטרנט עם מעט השקעה והתמדה

מוגש מטעם איתי ורצ'יק

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 16:01

אפשרי להתפרנס יפה מהאינטרנט אבל, צריך להשקיע בעבודה שיטתית, מסודרת ולהתמיד לאורך זמן

איתי ורצ'יק. שירלי רוזנס,
איתי ורצ'יק/שירלי רוזנס

אחת הדרכים ללכוד את תשומת ליבם של צעירים מחפשי עבודה היא להבטיח להם "לעשות כסף מהיר וקל שלא דורש מאמץ". אתם בטח מכירים את כל הפרסומות ודפי האינטרנט האלה עם ביטוי הזהב: "כסף קל", שמספרים על הצעירה בת ה 19 שחיה על אי בתאילנד, עובדת שעתיים ביום ועושה מיליון ₪ בחודש או על הצעיר שבגיל 25 הוא ואשתו לא צריכים לעבוד יותר, הודות לנכס דיגיטלי ש"עבד בשבילו". לא מעט תחקירים היו בנושא ולאחרונה בית משפט דן בתביעה נגד חברת שיווק דיגיטלי שהבטיחה הבטחות מסוג כזה שלא מומשו כי המציאות שונה מכל מיני פנטזיות ואין דבר כזה כסף מהיר וקל. מצד שני זה כן אפשרי להתפרנס יפה מהאינטרנט אבל, צריך להשקיע בעבודה שיטתית, מסודרת ולהתמיד לאורך זמן.

נורות אזהרה שצריכות להידלק כשמבטיחים לכם הכנסה גבוהה וקלה מהאינטרנט

תזהו מראש את אותם אנשים שמבטיחים לכם חלומות. הם בדרך כלל אנשים נוצצים, נחמדים מאוד, מחמיאים על כל דבר ובעיקר מניפולטיביים שמדברים כל הזמן על הכסף שעשו. צאו מנקודת הנחה שאין דבר כזה תשואה מובטחת וידועה מראש. אם מבטיחים לכם תשואות חלומיות של אחוזי תשואה דו ספרתיים שנתיים, זה צריך להדליק אצלכם נורות אזהרה. אם מוכרים לכם חלום של "עשיית כסף מהיר ללא צורך בעבודה", בשום אופן אל תקנו את החלום הזה, אלא תחקרו ותבדקו היטב לפני שאתם חותמים על עסקה.

דרכים לגיטימיות ליצירת הכנסה מהאינטרנט

בניית נכס דיגיטלי- בניית נכס דיגיטלי הפך בשנים האחרונות לדבר מאוד פשוט. לא צריך להשקיע הרבה כסף, אלא רק בדומיין ובאחסון. נכון שלצעירים, בני דור ה Z קל יותר לדבר את שפת פלטפורמות האינטרנט השונות באופן שוטף כי הם חיים ונושמים אותן בוקר ולילה, אבל ברשת קיימים הרבה קורסים חינמיים ומונגשים לכל אחד שמלמדים בשפה פשוטה איך ליצור נכסים דיגיטליים.

יצירת תוכן- מדי שנה מתווספים עוד ועוד פלטפורמות שניתן ליצור עבורן תוכן משמעותי שיניב הכנסות. התוכן כולל כתיבת פוסטים, יצירת ווידאו בסטורי ובפיד של פייסבוק ואינסטגרם, כתיבת מאמרים לבלוגים ולפורטלי תוכן, יצירת וובינר, יצירת סרטונים לטיקטוק, ליוטיוב, ניהול קבוצת פייסבוק ופודקאסט. נכון שהיום קיימות מערכות AI שכותבות תוכן, אבל המינוס הוא שצריך לעבור עליו ולדייק אותו לכן ותמיד עדיף להשקיע בתוכן איכותי מקורי כי הוא מועדף מבחינת הגוגל. על מנת להרוויח כסף מתוכן, צריך לתחזק מספר פלטפורמות תוכן גם יחד וזה מצריך השקעה של זמן ועבודה. יחד עם זאת, חייבים לציין כי ההשתכרות מיצירת תוכן איננה גבוהה מאוד ולכן היא לא יכולה להיות בלעדית, אלא היא צריכה להיות הכנסה נוספת.

יצירת טראפיק- אחרי שיצרנו את התוכן צריך ליצור טראפיק לנכס הדיגיטלי ע"י גולשים שנכנסים לפלטפורמה ומגיבים. את הטראפיק ניתן לתרגם לכסף ע"י יצירת פרסומות, חסויות בנכס הדיגיטלי, קבלת עמלה דרך קישורי אפילאציה או להכנס לתוכנית השותפים של יוטיוב. כל זה בתנאי שיוצרים הרבה צפיות באתר היוטיוב וכניסות רבות של גולשים לבלוג או לאתר. גם פה מדובר ברווחים לא מאוד גדולים כי הפלטפורמה צריכה להיות מספיק גדולה. מצד שני ניתן היום להגיע לקהלים גדולים יותר בעזרת פלטפורמה הכתובה באנגלית שיכולה להגיע לקהלים גדולים יותר בחו"ל ואז הרווחים יכולים להיות גדולים יותר. לדוגמא ניתן לבנות אתר דרך פייבר ואז לקבל אותו יחד עם התכנים בשפה האנגלית.

יצירת לידים- אחרי שיצרנו את הנכס הדיגיטלי והכנסנו בו תכנים וגולשים כבר נכנסים אליו, צריך לקדם אותו אורגנית עד שיגיע למצב שהוא מקבל לידים ואז למצוא ספק שיקנה את הלידים האלו.
שיווק שותפים (אפילאציה)- מדובר בשיווק מוצרים של חברות אחרות בנכס הדיגיטלי שלכם. צריך לאתר חברות שמקיימות תוכניות לשיווק שותפים, לדוגמא בתחום התיירות יש הרבה תוכניות שותפים של בתי מלונות ואתרי תיירות. ניתן לקחת מוצר כזה מתוך תוכנית שותפים שכבר קיימת ולהתחיל לשווק את הלינק שיקשר לנכס הדיגיטלי שלכם ולפרסם אותו בקבוצות פייסבוק רלוונטיות בחינם לגמרי.
ליזום הצעות שירות דיגיטלי לבעלי עסקים- מדובר בשיווק של שירות דיגיטל שנעשה באופן אורגני. ייזום שיחות עם בעלי עסקים והצעה לבנות להם דפי פייסבוק עסקיים בעלות מסוימת שתיתן להם ערך ותקדם אותם בקרב פלח הלקוחות שלהם. צריך כמובן לעבור קילומטראז' שלם בעולם הדיגיטל ובפלטפורמות השונות בכדי להביא קבלות המעידות על תועלת ואיכות העבודה שלכם עבור הלקוחות ואז להציע להם.

הסוד טמון בהשקעה של זמן ועבודה קשה

עולם הדיגיטל מתפתח כל הזמן וכל שנה נוצרות עוד ועוד פלטפורמות תוכן ולכן צריך ללמוד, להעמיק, להתנסות ובעיקר להתמיד בעבודה קשה ולהשקיע זמן ואנרגיות. שום דבר לא מגיע בקלות ותצפו לכך שבתחילה אתם תייצרו הכנסה צדדית לא מאוד גבוהה, אבל אחרי השקעה של זמן ומאמץ, זה יכול להשתלם ואתם בהחלט תקטפו את הפירות.

בסופו של דבר תחשבו על עצמכם בתור ROI חיובי. תחשבו אם ההשקעה שלכם מול ההחזר שווה באמת לטווח הזמן שהגדרתם. כי בכדי להגיע למספר רב של גולשים, צריך לבנות מוניטין ומדובר בהשקעה של זמן וגם בהשקעה כספית.

כמו כל השקעה, גם פה אתם צריכים לתכנן תכנית פיננסית לטווח הזמן שקבעתם בכדי לקבל החזר השקעה הוגן.

איתי ורצ'יק הוא מומחה לבניית אתרים ושיווק באינטרנט

https://Itayverchik.co.il
https://facebook.com/itayverchik
https://www.youtube.com/c/ItayVerchik?sub_confirmation=1
ivbs@itayverchik.co.il

מוגש מטעם איתי ורצ'יק
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully